Nerowulf Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Fortalte litt før i tråden om en hendelse jeg hadde med gjengen min. Fikk tatt deler av det opp på video. Kommentar til videoen: Vi var tre stykker på en flyplass, hvor alle hadde brekt beinet, og ingen hadde morfin. En på laget vårt kom og gav meg en morfin, deretter dro vi tilbake til campen for å hente morfin til de resterende to. Med morfin pakket i sekken, kjørte vi tilbake til flyplassen (pluss en til). Men på veien bort skjedde det noe. http://www.youtube.com/watch?v=lNU55VMwXoE Tidligere i tråden: Vi var tre stykker her en dag på den store flyplassen (Hovedgrunnen for at vi var der var for å finne drivstoff til bilen vi hadde i campen). Jobbet oss inn mot de to hangarene. Er veldig mange zombier der, så klarte å få noen på oss. Ente med at han ene brakk beinet, og vi hadde ingen morfin. Så ble han andre slått i bakhode av en zombie og besvimte, samt brakk beinet. Deretter gikk jeg litt inn i skogen rett ved og plutselig kom det en zombie ut av en gran, og gjett hva som skjedde. Jeg brakk også beinet. Så der var vi, tre stykker på flyplassen, med brekte bein og ingen morfin -.- Fikk så en annen kamerat til å komme bort. Han gav meg den ene morfinen han hadde. Deretter dro vi tilbake til campen for å hente mer morfin, slik at de andre to skulle få også. Etter å ha fått med greiene fra campen, satt oss i bilen vi hadde, samt fikk med enda en til, kjørte vi mot flyplassen for å redde de andre to. Vi kommer på en åpen plass og ser en person. Han løper i vekk fra oss. Sjåføren velger å stoppe bilen slik at vi kan skyte han og eventuelt ta det han hadde. Parkerer bilen et godt stykke på høyreside av denne personen, og går ut på høyre side av bilen for å få cover. Så hører vi et sniper skudd og ene av oss faller død om. Hodeskudd. Han andre gjemmer seg ekstra godt bak bilen, etterfulgt av å bli skutt i hode to sekunder etter. Bare meg igjen og jeg antar det er en sniper på vår høyre side, med tanke på at vi hadde god dekning bak bilen. Jeg løper rundt bilen for å få dekke, samt prøver å hoppe inn i bilen. Men til ingen nytte. Hodeskudd på meg også. Det var altså den dagen hvor alt gikk galt... 3 Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 For noen dager siden fant jeg en sykkel som sto parkert halveis inni ett tre i skoglinjen nord-øst for Novy Sobor. Kan det ha vært en annen spiller som har satt den fra seg der, eller har den spawnet der? Uansett så tok jeg den å stakk fort som fy i frykt for at det var noen i nærheten. Presterte på ett senere tidspunkt å rote bort all maten og ammunisjonen min, så tok en liten rage-pause, men tenkte å spille litt igjen i dag Men det jeg lurer på, vil den sykkelen følge meg på hver server jeg logger på etter at jeg har trykt på "save vehicle", eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jepp men som flere har funnet ut igår så er spillet i alfa stage enda så mye kan plutselig forsvinne bare. Flere som mistet alle teltene sine med masse våpen og utstyr igår. Jeg mistet motorsykkelen min. Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ja nei, fant ikke igjen sykkelen heller. Husker ikke helt 100% hvor jeg satte den i fra meg da, så kan likegjerne være men egen feil som spillets. Eller er det mulig at en annen spiller har kommet å tatt den i mens jeg har vært frakoblet? Eller vil sykkelen forsvinne når jeg logger av, så lenge den er saved til meg? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Kjøretøy (samt sykkel) og telt er serverbasert. Vil ikke følge deg til nye servere (bortsett fra telt i sekken). Folk kan lett ta kjøretøyet ditt. De kan ikke pakke ned et oppsatt telt. Kjøretøy (og muligens telt) har en sjanse for å bli borte eller "endret" ved serverrestart. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Er Norway serverne fortsatt nede? Jeg ser de på lista, men kan ikke joine de. Lenke til kommentar
qwerdy Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Norway serverne er oppe, er backend som er nede, så man får ikke koblet til. se @dayzdevteam Day Z Development @dayzdevteam The servers will be unavailable for a few more hours, due to a maintenance on the Hive, ETA is around 4 PM GMT time. Som er 18:00 norsk tid :\ Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Norway serverne er oppe, er backend som er nede, så man får ikke koblet til. se @dayzdevteam Day Z Development @dayzdevteam The servers will be unavailable for a few more hours, due to a maintenance on the Hive, ETA is around 4 PM GMT time. Som er 18:00 norsk tid :\ Veldig til stress detta skulle være da. Jaja, smøre seg med tålmodighet. Fikk riktignok joina en server ista, men det viste seg at den var hacka. En spillende admin som lot alle spillerne falle i døden. Kjipt å miste alt gear pga noe sånt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hvor mange GB er hele greie inkl exp? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Hvor mange GB er hele greie inkl exp? 16-17gb med meg iallefall Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Version: 1.52 | Filesize: 14.8 GB Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Har ikke spilt Dayz så mye, null våpen funnet så langt. Etter det jeg har lest på de siste to sidene så tar jeg vare på alle tingen ei inventorien mellom alle servere? 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Har ikke spilt Dayz så mye, null våpen funnet så langt. Etter det jeg har lest på de siste to sidene så tar jeg vare på alle tingen ei inventorien mellom alle servere? Flesteparten av servere. Noen kjører egne personer. Lenke til kommentar
riegetor Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Det var da som F**N! Da har jeg blitt drept for første gang. Etter gårsdagens krøll så spawnet jeg i dag på kysten, i stedet for ca. midt på kartet hvor jeg egentlig var. Hadde alt gear intakt så var egentlig godt fornøyd, men brukte litt tid på å finne ut hvor i all verden jeg hadde havnet. Plutselig så jeg at mange flere zeds spawnet og ble da mistenksom på at det kanskje kunne være noen i nærheten. Så at det kom krypende to karer i min retning og begge var bedre utrustet enn meg så da var det bare å prøve å lure seg unna, men neeeida...ble skutt i ryggen gitt Endret 3. juli 2012 av riegetor Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Version: 1.52 | Filesize: 14.8 GB Skjer med du forsatt kjører gamle versjonen? Siste er: 1.60.94444 Størrelse på spillet (Steam) 16.3GB. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det der var hentet fra sidene til Bohemia. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som har båt og som har veldig lyst til å plukke opp en strandet "Robison Crusio" på "Skalisty Island". Kan gi deg blod... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Likte gamingen idag. 2stk blir drept av venner Ungår 3stk Dreper person som hadde motorsykkel Unngår lastebil med 2+personer =) Wow. for mange personer på 1dag :O Liten eddit; Hva skjer når du kommer på grensen av kartet? Endret 3. juli 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Ingenting skjer når du krysser grensen Veien slutter også er det ingenting. Endret 3. juli 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Har noen av de norske serverne dagslys når det er natt i virkeligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå