nagina Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Når epoch overpoch og andre mods går raskere framover så sier det selv at det ikke går bra. Lenke til kommentar
osten Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 "Spammer" litt mer video fra dayzero her jeg DayZero annbefales til alle som liker dayz, men kunne tenkt seg bedre ytelse/stabilitet og mer utfordrende pvp. Sjekk det ut på zombies.nu https://www.youtube.com/watch?v=U_6MNAYiP4s Lenke til kommentar
osten Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=ig9OSoPZeFE Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Spiller det daglig, DayZ mod selvsagt. SA er nok død, ingenting å gjøre der. Definer "ingenting å gjøre". Hva annet kan du gjøre enn å gå rundt, drepe zombier, finne våpen og kanskje litt pvp. Si hva modden har som ikke SA har. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Du gjør det for lett. -Sykler -Biler -Bygging -Båter -Våpen -Crafting -Custom missions -Flere map Legger man alt dette sammen så får man mye mer action og ikke minst mye mer "fun" enn det SA kan tilby. Allerede nå er H1Z1 større og mye mer å finne på enn det man kan i SA. Største fordelen med "mod'n" er helt klart flere maps, Chernarus er søppel kjedelig map og det er eneste map i SA. Burde ta en titt på map som Panthera, Napf, Taviana, helt sjukt gode maps, har selv ikke sett tilbake til Chernarus etter jeg spilte disse maps. Jeg har faktisk større tro på arma3 epoch mod som er under utvikling. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Har ikke spilt DayZ på lenge-lenge og lurer litt på det her med mods. Det er ikke slik at det er for mange mods der ute, slik at spillere blir spredt tynt? Eller er spillerbasen såpass stor at det ikke er noe problem? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Er stort sett Epoch og Overpoch folk spiller. De andre modsa er ganske "død" Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Du gjør det for lett. -Sykler -Biler -Bygging -Båter -Våpen -Crafting -Custom missions -Flere map Legger man alt dette sammen så får man mye mer action og ikke minst mye mer "fun" enn det SA kan tilby. Allerede nå er H1Z1 større og mye mer å finne på enn det man kan i SA. Største fordelen med "mod'n" er helt klart flere maps, Chernarus er søppel kjedelig map og det er eneste map i SA. Burde ta en titt på map som Panthera, Napf, Taviana, helt sjukt gode maps, har selv ikke sett tilbake til Chernarus etter jeg spilte disse maps. Jeg har faktisk større tro på arma3 epoch mod som er under utvikling. Det er fortsatt i alpha... 2 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Installerte DayZ med Epoch + Panthera i går. Er fullstendig noob og har ingen å spille med for øyeblikket. Noen som har lyst? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 spilte 3 timer på MGT par dager siden... altså, god sever men for mange sammensveist gjeng, ørken området ser ut som New York City. Om det er ønskelig så er dette det beste serveren der ute. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Spiller Dayz SA noen som vil spille med meg? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 ...Ingen? y0 Shit, glemte helt av å svare. Fortsatt med og spille? Har egen TS-server og greier. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Du gjør det for lett. -Sykler -Biler -Bygging -Båter -Våpen -Crafting -Custom missions -Flere map Legger man alt dette sammen så får man mye mer action og ikke minst mye mer "fun" enn det SA kan tilby. Allerede nå er H1Z1 større og mye mer å finne på enn det man kan i SA. Største fordelen med "mod'n" er helt klart flere maps, Chernarus er søppel kjedelig map og det er eneste map i SA. Burde ta en titt på map som Panthera, Napf, Taviana, helt sjukt gode maps, har selv ikke sett tilbake til Chernarus etter jeg spilte disse maps. Jeg har faktisk større tro på arma3 epoch mod som er under utvikling. Det er fortsatt i alpha... og er nok i "pre" alpha i mange mange mange år til om de forsette denne utrolig treige fremgangen. Er jo mer spennende å se maling tørke enn å se changeloggen til DayZ SA. Endret 15. august 2014 av Bahamut 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Mener at Brian Hicks sa at det skulle komme en ny patch hver uke men ser at forrige patch var 13.08? Og er det noen som har hørt noe om når kjøretøy/sykler/heli kommer på plass? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Var det en av dere jeg skjøt? På Server: DayZ | Norway SKYsrv | 24/7 Day. Var ikke meningen å drepe ble bare overrasket når det kommer 2 stk mot meg. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Patch 0.49 introduserer farming (dyrke og gro mat) http://www.dayztv.com/news/2014/08/dayz-0-49-update-features-items-list/ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Er spelet blitt noko meir optimalisert? Har ei heilt kurant maskin med I7, GTX780 etc - men sist eg spelte, for omlag 6 mnd sidan (?), så lagga det, og eg opplevde heilt vannvittige framedrops. Spesielt inne i byar. DayZ SA. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Er spelet blitt noko meir optimalisert? Har ei heilt kurant maskin med I7, GTX780 etc - men sist eg spelte, for omlag 6 mnd sidan (?), så lagga det, og eg opplevde heilt vannvittige framedrops. Spesielt inne i byar. DayZ SA. Har ca samme oppsett og spillet går smooth as silk hos meg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå