Spectryx Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Noe norsk private hive ellerns noen sted? Tenker du på Dayz MOD eller Standalone? Rocket tillater ikke Private-hives til Standalone enda, men han har nevnt at det kommer etterhvert. Det er relativt mange norske inne på vår server, men den er public. Du kan se mer info her http://forum.dayznorge.no/thread-4.html 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Men det har aldri vært så gale som nå i alpha'en. Aldri opplevd og bli teleportet tilbake og snurre rundt og ikke kunne trykke på esc for og gå ut av spillet. må alt f4 og starte opp på nytt og springe de siste 5-7 minuttene på nytt igjen. Jeg har enda ikke opplevd dette, men så har jeg bare 14 timer spilt på SA da... Lenke til kommentar
b00n Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Skjedd flere ganger med meg, 56 timer her. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg kan faen ikke tro det. Denne karen har nettopp kjøpt seg DayZ, og jeg looter som et helvete - unnsluppet haugevis med ondsinnede banditter og zombier, samlet godt med mat og drikke og medisiner, og da jeg endelig finner en rifle og ammo på en altan vel og merke, så sklir jeg plutselig utenfor. Jupp, bare fjom - skateboard - rett ned og på bakken. Dau. Det ville vært med tilfredsstillende å bli drept av en veps enn av noe så teit, så nå kjenner jeg at jeg må roe nervene med ett eller annet. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Håper de fikser for at det ikke er mulig å server-hopping snart/combate logging :-( Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Håper de fikser for at det ikke er mulig å server-hopping snart/combate logging :-( Lurer på hvordan de eventuelt kommer til å fikse det. Om de kansje setter en tidsgrense på hvor fort man kan logge inn på en server igjen? Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det ville vært veldig irriterende når man leter etter en dagserver på kvelden. Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Er den nye patchen ute enda? Renger med det blir character wipe? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Håper de fikser for at det ikke er mulig å server-hopping snart/combate logging :-( Mener Rocket sa i en twitter melding eller noe for litt siden om at det er combat logging som blir fokusert på nå. Og private hives kommer vell også om ikke lenge forhåpentligvis. Jeg kan faen ikke tro det. Denne karen har nettopp kjøpt seg DayZ, og jeg looter som et helvete - unnsluppet haugevis med ondsinnede banditter og zombier, samlet godt med mat og drikke og medisiner, og da jeg endelig finner en rifle og ammo på en altan vel og merke, så sklir jeg plutselig utenfor. Jupp, bare fjom - skateboard - rett ned og på bakken. Dau. Det ville vært med tilfredsstillende å bli drept av en veps enn av noe så teit, så nå kjenner jeg at jeg må roe nervene med ett eller annet. Det er sånn førsteinntrykk til en Alpha skal være. Husker veldig godt første gangen jeg spillte DayZ Modden, og jeg fant min første rifle ever. Jeg var i total ekstase etter å ha brukt 30 timer på å ednelig finne en rifle. Så litt etterpå gikk jeg over en liten stubbe, knakk benet og døde.. Så til dere som klager på bugs i DayZ SA og ikke spillte Modden da den først kom ut, dere burde ikke si noe. For der var det enormt med bugs. Bare det å gi inn i et hus var en dødsfelle uten like. Endret 20. januar 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 møtte Frankie i går, vi gearet han opp så joinet han vår TS, good times Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 møtte Frankie i går, vi gearet han opp så joinet han vår TS, good times Er det ikke du som har hevdet hele tiden at han hacker? Regner med du tok en alvorsprat med han. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) møtte Frankie i går, vi gearet han opp så joinet han vår TS, good times Ja, dette hørtes jo troverdig ut. Endret 20. januar 2014 av Quakecry Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hehe.. Må flire litt også. Eg har enda ikke funnet et våpen i spillet. Nå har eg ikke spilt mer enn 6 timer, har en del ammo men hva hjelper det. Nå unngår eg alle spillere, blir lurt flere ganger. Virker som ingen er friendly. Dråpen var sist da eg møte en tulling som eg måtte bandasjere. Mens eg bandasjere slår han meg i hodet og dreper meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 DayZ er og blir survival spill, må ikke regne med å møte friendly players, det skjedde bare da spillet var nytt for de fleste/alle. Idag er det 90% KoS, 10% friendlyplayers, og flere KoSere blir det, og slik er det bare, og dere som trodde SA ville endre dette... dere tok / tar det VELIDG feil. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) møtte Frankie i går, vi gearet han opp så joinet han vår TS, good times Ja, dette hørtes jo troverdig ut. Neste warstories episoden til Frankie handler om Hiroo Onoda som kjempet 29 år etter krigen var ferdig. tror du meg når han laster opp den da? Endret 21. januar 2014 av Thuesen207 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Mener Rocket sa i en twitter melding eller noe for litt siden om at det er combat logging som blir fokusert på nå. Og private hives kommer vell også om ikke lenge forhåpentligvis. Håper virkelig det, igår så spilte vi og noen kompiser på en server og hoppet inn på en full server, plutselig ser vi en gjeng på 5 personer og tar alle ut. Før man vet ordet av det så spawner alle inn rundt likene sine og forsvinner igjen, fikk tatt noen men ikke alle og så spawner de som fikk gearet sitt inn i husene rundt og skyter oss ifra vinduer osv.. Nesten som at server-hopping er en del av spilleteknikken nå. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Håper de fikser for at det ikke er mulig å server-hopping snart/combate logging :-( Lurer på hvordan de eventuelt kommer til å fikse det. Om de kansje setter en tidsgrense på hvor fort man kan logge inn på en server igjen? Nå spilte jeg aldri ARMA2 modden noe særlig men her hadde jo noe sånn at man ikke bare kunne spawne ut av serven. Man måtte vente endel sekunder før man spawner ut. Det burde vært slik at når man trykker EXIT får man en halvsvart skjerm og man kan ikke røre karakteren på 30 sekunder eller no før man faktisk spawner ut så bør det være en 30 min "lock out" ifra serveren man nettopp har vært på. Og der fikser man problemet.... Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 How to gear up in 10minutes 101. 1. finn en brannøks. 2. finn et sted og camp. - Balota sniper hill. - Balota barracks. - Balota tents. - Electro sniper hill. - Electro firestation. - Cherno firestation. - Cherno sniper hill. - Cherno apartments. =enjoy free gear. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Løper man fra balota til Electro på 10min så er man god. How to gear up? 1. Loot balota barracks, ingen loot? se step 2. 2. Skift server. 3. Repeat. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Løper man fra balota til Electro på 10min så er man god. How to gear up? 1. Loot balota barracks, ingen loot? se step 2. 2. Skift server. 3. Repeat. bedre å drepe server hoppe som deg som allerede har plyndret og drept Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå