Fictivision Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg holder meg helt opp i nord,har ikke møtt ett eneste spiller på 3 dager nå.Spiller vanligvis på servere med 30+ spillere,ellers prøver jeg å unngå enhver møte med andre,siste møte endte med at jeg måtte drepe en fyr som begynte å skyte på meg uten forvarsel,jeg bare løp mot han med øks og slå ham ett par ganger så combat logga han. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=nX8XnO5LtZs Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hater folk som rusher til North west/east airfield for å plukke opp en M4, så campe balota bare for å drepe Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Trenger ikke å rushe dit engang, bare å gå til balota og loote barracks, evt hoppe fra server til server til man har gear litt synd, håper de legger begrensning på det der, eneste grunn hvorfor jeg hater DayZ atm. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=nX8XnO5LtZs lurer på hvordan frankie klarer seg i SA uten scripts :V Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 lurer på hvordan frankie klarer seg i SA uten scripts :V tja du er jo ekspert på det feltet, så hvordan føles det? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 er unconscious buggen fiksa? ble jumpet av tre folk oppe på green mountain.. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 tja du er jo ekspert på det feltet, så hvordan føles det? ja jeg har scriptet, de har de fleste som har spillt DayZ mod'n i lang tid. er mange andre her som også har scriptet. jeg innrømmer det ihvertfall, lager ikke videoer der jeg leker pro og kaller alle andre for bambi's Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Haha, skal du sammenligne deg med en av de beste filmskaperne på youtube? Du har drevet med stjeling av serialkeys, det er ikke "bare litt scripting". Scripter man har man tapt uansett, da innrømmer man overfor seg selv at man ikke har det som skal til for å spille spillet godt nok... 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Frankie har vel sagt at han låner brukere som allerede har gear og sånn? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Haha, skal du sammenligne deg med en av de beste filmskaperne på youtube? Du har drevet med stjeling av serialkeys, det er ikke "bare litt scripting". Scripter man har man tapt uansett, da innrømmer man overfor seg selv at man ikke har det som skal til for å spille spillet godt nok... helt enig, Frankie er ikke god nok Frankie har vel sagt at han låner brukere som allerede har gear og sånn? blinkende termometer og løper med brekte ben. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=0xC4SITywbE Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=0xC4SITywbE Så en sutrevideo er ditt argument for at det er greit å scripte? Har forøvrig selv opplevd at bein er knekte og at man ikke tar damage når en hacker sender kyr og whatnot ned fra himmelen.. Du hadde ikke ingen kommentar til det at du har stjålet serialkeys? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 som en moderator sa tideligere her så skulle vi slutte å snakke om det, men ja jeg har hatt keystealer. og det er ikke en sutrevideo. det er 100% fakta og bevis som har ført til at Frankie har slettet enkelte videoer for og "fjerne" bevisene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det er sutring... Hvem gidder lage 20 minutter lange videoer for å "avsløre" hacks, når videoene er videoer som er laget for å underholde. Dunning kruger much? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det er sutring... Hvem gidder lage 20 minutter lange videoer for å "avsløre" hacks, når videoene er videoer som er laget for å underholde. Dunning kruger much? "Scripter man har man tapt uansett, da innrømmer man overfor seg selv at man ikke har det som skal til for å spille spillet godt nok..." Gjelder dette bare vanelige folk? Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Åhh, så morsomt med folk som bare dreper alle de kommer over. Jeg løp blødende inn på sykehus med så og si ingen ting på meg og møter på en med øks, angriper med uten at jeg gjør noe som helst Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Spesielt morsomt med script kids også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Du er bare butthurt for at dine antics blir bragt på banen igjen. ? At Frankie velger å redigere sine videoer som han selv vil må vel være hans valg? Selv om noen shitkids som "vet" at han hacker fordi de kanskje får litt oppmerksomhet moser på med "avsløringer" må man vel ikke velge å ta hensyn til de? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Åhh, så morsomt med folk som bare dreper alle de kommer over. Jeg løp blødende inn på sykehus med så og si ingen ting på meg og møter på en med øks, angriper med uten at jeg gjør noe som helst Skjedd med meg utallige ganger så langt. Ikke møtt en friendly spiller så langt Endret 21. desember 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå