Fictivision Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen andre som opplever lyder fra zombier som om de står rett bak deg men det er ingen der? Det eneste som dem burde fikse med det første er loot spawn da det er litt kjedelig å finne bare bukser og luer i en hel by. 1 Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja, hører zombier stadig vekk, men er ingen rundt meg. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sånn som eg forstår det er det ein egen tråd for teknisk. Stemmer det ikkje at alle former for bugs, glitches og test fase diskusjon går inn under dette? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Veit De om det er høve å få ein demo eller liknande av DayZ standalone?Er usikker på om dette er eit spel for meg, og har bomma ein del på spel kjøpa mine på steam i det siste.Entropy er berre eit av fleire spel eg har handla som eg ångrar som ein hund på at eg kjøpte :-P Lenke til kommentar
tNy Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Kommer nok ikke noe demo. Se på youtube, streamers etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) kun epi kan vekke deg http://no.reddit.com/r/dayz/comments/1t23cw/dayz_tip_thread/ Jeg har da overlevd etter å ha besvimt? Veit De om det er høve å få ein demo eller liknande av DayZ standalone? Er usikker på om dette er eit spel for meg, og har bomma ein del på spel kjøpa mine på steam i det siste. Entropy er berre eit av fleire spel eg har handla som eg ångrar som ein hund på at eg kjøpte :-P Tviler. Kjøp heller Arma 2 og spill modden! Spørsmålet du bør stille deg er: hvordan skal dem lage en demo ved å presse en så svær verden? Du får neppe DayZ følelsen av det. Endret 18. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Veit De om det er høve å få ein demo eller liknande av DayZ standalone? Er usikker på om dette er eit spel for meg, og har bomma ein del på spel kjøpa mine på steam i det siste. Entropy er berre eit av fleire spel eg har handla som eg ångrar som ein hund på at eg kjøpte :-P Du må nokk bare se på youtube, twitch osv. For meg er DayZ et perfekt spill som jeg alltid har ønsket meg helt siden jeg startet å spille PC spill. Bare litt synd at det er så mange som ikke tar det like seriøst som meg og heller KoS. Syns det er morsomt å møte andre mennesker å groupe opp til en stor gruppe me randome folk verden over. Helt i starten av DayZ var dette helt normalt, og vi kunne være grupper på 15-20 stykker som løp rundt og hadde det drit morsomt, mens nå kan du ikke snakke til de engang før de skyter deg. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg vil anbefale å se på http://www.twitch.tv/lirik. Han streamer hver dag kl 18. Er det noen bean bandits her? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Lirik er en faggot lebbitor. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som har peiling på om de har noen planer om å gjøre noe med lyden i spillet? Tenker f.eks hvis man slå på en vegg med øksa, høres jo i bunn og grunn ut som noen fyrer av et skudd. Kan vel neppe være slik det skal være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen som har peiling på om de har noen planer om å gjøre noe med lyden i spillet? Tenker f.eks hvis man slå på en vegg med øksa, høres jo i bunn og grunn ut som noen fyrer av et skudd. Kan vel neppe være slik det skal være? Det blir nok lagt til mot release. En kan ikke forvente at de skal legge det til allerede nå. De fokusere nok først og fremst om selve spillet, og etter det på alt annet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Over 200K som har kjøpt DayZ allerede. ^^ De burde nå ha nokk penger til å få jobbet skikkelig med spillet fremover nå hvertfall. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Lirik er en faggot lebbitor. lirikThump Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Synes det er dumt at dem har fjernet Side-chat. Synes den var ganske grei å ha, men med mutet mic osv. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 HP Pavillion G6 NotebookAMD A4-3320M4 GBAMD Radeon HD 6480G Kan jeg kjøre den? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Fy så digg den nye patchen er, fiksa både bevisstløshets problemet og hovr ofte man må spise og drikke.Drakk når jeg komm opp på NWAF, raida hele tingen og var fortsatt ikke tørst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) HP Pavillion G6 Notebook AMD A4-3320M 4 GB AMD Radeon HD 6480G Kan jeg kjøre den? Da blir det isåfall 5 - 10 FPS, vil jeg tro. Fy så digg den nye patchen er, fiksa både bevisstløshets problemet og hovr ofte man må spise og drikke. Drakk når jeg komm opp på NWAF, raida hele tingen og var fortsatt ikke tørst Fint å høre! Selv opplevde jeg at det å være sulten ikke var så veldig gøy.. Det poppet jo opp sånn 20 ganger på skjermen min at "i feel hungry".. Endret 18. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Får dere spilt? Er tydeligvis store problemer med serverne. Hadde endelig litt tid å spille i kveld men gav ppp etter en stund. Leser nå at problemet er ganske utbredt. Er en alpha så skal ikke rage så veldig mye over dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Får dere spilt? Er tydeligvis store problemer med serverne. Hadde endelig litt tid å spille i kveld men gav ppp etter en stund. Leser nå at problemet er ganske utbredt. Er en alpha så skal ikke rage så veldig mye over dette Forstår det slik at det er STEAM som er problemet.. Rocket prøver å finne ut av det, men til han finner ut av det, så står vi på gjerdet. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Arma motoren det vettu. Da den ikke er optimalisert for multi CPU engang. Selv ikke arma 3 bruker alle kjernene på en quad core Virkelig, etter "all denne tiden" er ikke tråd-motoren oppgradert til hvertfall optimalisert 4 tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå