Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde den barnslige holdningen til folk skulle endre seg. Men der tok eg feil. Drept 4 ganger på under 15 min. Tre av gangene av en forbanna dritt som dreper meg med balltre. Siste står bare å ser på meg med våpen. Eg skriver friendly, først da skyter han...

Er så lite loot at seff så blir det KoS, sånn som vi forstår det nå så spawner loot kun inn etter server rs som ikke skjer ofte.

Lenke til kommentar

Er så lite loot at seff så blir det KoS, sånn som vi forstår det nå så spawner loot kun inn etter server rs som ikke skjer ofte.

Ja det merkes utrolig godt, spilte nærmere to timer. Funnet en lue og det er det. Synes det er totalt unødvendig å drepe en person som gjemmer seg i mørke i en bygningen uten noe. Men dette er typisk spill folk elsker å være drittsekk. Om det så hadde vært loot overalt skyter de fleste uansett.

Lenke til kommentar

Da fant eg endelig noe mat, første gang på to timer. Da skjer det utenkelige, møter på en fyr. Han har en spade, eg har ingenting. Han sier i chat at han er friendly, bra tenker eg. Det viser seg senere at denne fyren følger etter meg, slår meg i hodet og eg er dø.

Lenke til kommentar

Slet med det istad, men er oppe igjen nå.

Men fy for en grafikk, og spesielt om man nedskalrer en høyere oppløsning!

Men en ting jeg ikke liker er at man blir så fort sliten og det hjelper ikke å ta pauser :(

Karakteren er tørst når man har svart skjerm i respawn, kommer opp. Så fort blir han tørst...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Slet med det istad, men er oppe igjen nå.

Men fy for en grafikk, og spesielt om man nedskalrer en høyere oppløsning!

Men en ting jeg ikke liker er at man blir så fort sliten og det hjelper ikke å ta pauser :(

Helt enig, grafikken er fantastisk!

Lenke til kommentar

Ja det merkes utrolig godt, spilte nærmere to timer. Funnet en lue og det er det. Synes det er totalt unødvendig å drepe en person som gjemmer seg i mørke i en bygningen uten noe. Men dette er typisk spill folk elsker å være drittsekk. Om det så hadde vært loot overalt skyter de fleste uansett.

kan jo enda h mat på seg selv om de ikke nødvendigvis ser våpen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noe som irriterer meg litt er at det er samme problemer som i modden, hvor yttelsen ikke går opp, selv om du tar alt av grafisk ned.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg litt er at det er samme problemer som i modden, hvor yttelsen ikke går opp, selv om du tar alt av grafisk ned.

Arma motoren det vettu. Da den ikke er optimalisert for multi CPU engang. :p Selv ikke arma 3 bruker alle kjernene på en quad core

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Arma motoren det vettu. Da den ikke er optimalisert for multi CPU engang. :p Selv ikke arma 3 bruker alle kjernene på en quad core

Herregud, hva faen er det Bohemia Interactive driver med? Kan de kode eller? XD

Det lagger ihvertfall ikke når jeg har 30 fps, noe som er bra, men jeg vil jo ha en stabil FPS...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...