Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja spilte en liten time selv. Funket greit. Lite loot men ingen tekniske problemer. Litt lav fps, hoppet mellom 40-60 High/very high settings. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mange instillinger skulle vært server-side, er fortsatt fordel å spille med low settings :neinei: ;/ Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mange instillinger skulle vært server-side, er fortsatt fordel å spille med low settings :neinei: ;/ Er desverre det. Men fy hvor stygt det ser ut da. Er som papirkurven, elsker god grafikk. Gir en langt bedre opplevelse for min del. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 så å si 0 loot hvor enn man ser, jeg sier det rett ut KoS kommer til å være en dominant del fortsatt fordi at de må av nødvendighet, sultet/tørstet i hjel flere ganger nå for jeg finner ikke en dritt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) daym, hadde funnet M4 med masse stash og 100 ammo men så ble characteren min resette av en eller annen grunn, freshspawn nå > Loot spawner kun ved server restarts, litt dårlig det, men det order seg nok. Endret 17. desember 2013 av nagina Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har skaperene kommentert noe ang forskjellige maps på dayZ standalone? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Trodde den barnslige holdningen til folk skulle endre seg. Men der tok eg feil. Drept 4 ganger på under 15 min. Tre av gangene av en forbanna dritt som dreper meg med balltre. Siste står bare å ser på meg med våpen. Eg skriver friendly, først da skyter han... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 blir ikke støtte for modding i SA med det første Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Trodde den barnslige holdningen til folk skulle endre seg. Men der tok eg feil. Drept 4 ganger på under 15 min. Tre av gangene av en forbanna dritt som dreper meg med balltre. Siste står bare å ser på meg med våpen. Eg skriver friendly, først da skyter han... Er så lite loot at seff så blir det KoS, sånn som vi forstår det nå så spawner loot kun inn etter server rs som ikke skjer ofte. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er så lite loot at seff så blir det KoS, sånn som vi forstår det nå så spawner loot kun inn etter server rs som ikke skjer ofte. Ja det merkes utrolig godt, spilte nærmere to timer. Funnet en lue og det er det. Synes det er totalt unødvendig å drepe en person som gjemmer seg i mørke i en bygningen uten noe. Men dette er typisk spill folk elsker å være drittsekk. Om det så hadde vært loot overalt skyter de fleste uansett. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Da fant eg endelig noe mat, første gang på to timer. Da skjer det utenkelige, møter på en fyr. Han har en spade, eg har ingenting. Han sier i chat at han er friendly, bra tenker eg. Det viser seg senere at denne fyren følger etter meg, slår meg i hodet og eg er dø. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Flere enn meg som ikke får opp servere nå? Selv om fulle servere skal vises? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Slet med det istad, men er oppe igjen nå.Men fy for en grafikk, og spesielt om man nedskalrer en høyere oppløsning!Men en ting jeg ikke liker er at man blir så fort sliten og det hjelper ikke å ta pauser Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Slet med det istad, men er oppe igjen nå. Men fy for en grafikk, og spesielt om man nedskalrer en høyere oppløsning! Men en ting jeg ikke liker er at man blir så fort sliten og det hjelper ikke å ta pauser Karakteren er tørst når man har svart skjerm i respawn, kommer opp. Så fort blir han tørst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Slet med det istad, men er oppe igjen nå. Men fy for en grafikk, og spesielt om man nedskalrer en høyere oppløsning! Men en ting jeg ikke liker er at man blir så fort sliten og det hjelper ikke å ta pauser Helt enig, grafikken er fantastisk! Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Noen som kan poste en server her? Slik at vi som ikke får opp servere kan prøve å koble på. 1 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja det merkes utrolig godt, spilte nærmere to timer. Funnet en lue og det er det. Synes det er totalt unødvendig å drepe en person som gjemmer seg i mørke i en bygningen uten noe. Men dette er typisk spill folk elsker å være drittsekk. Om det så hadde vært loot overalt skyter de fleste uansett. kan jo enda h mat på seg selv om de ikke nødvendigvis ser våpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Noe som irriterer meg litt er at det er samme problemer som i modden, hvor yttelsen ikke går opp, selv om du tar alt av grafisk ned. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Noe som irriterer meg litt er at det er samme problemer som i modden, hvor yttelsen ikke går opp, selv om du tar alt av grafisk ned. Arma motoren det vettu. Da den ikke er optimalisert for multi CPU engang. Selv ikke arma 3 bruker alle kjernene på en quad core Endret 17. desember 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Arma motoren det vettu. Da den ikke er optimalisert for multi CPU engang. Selv ikke arma 3 bruker alle kjernene på en quad core Herregud, hva faen er det Bohemia Interactive driver med? Kan de kode eller? XD Det lagger ihvertfall ikke når jeg har 30 fps, noe som er bra, men jeg vil jo ha en stabil FPS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå