code Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal si det klør i fingrene, men sitter å ser på stream enn så lenge. Noen som har peiling på hvor zombiene har blitt av forøvrig? Dette må tas med en klype salt, men mener å ha lest at server respawn på zombie og loot er vær fjerde time, altså ved steder med mye aktivitet kan ting gå tomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Fordi jeg er student (impliserer fattig) og kjøpte Arma 2 for å spille DayZ DayZ modden er mye mer stabil enn det standalone er. Så jeg ville heller ha lastet ned det å spilt. Pluss du tjener god på å ha litt erfaring fra modden før du brgynner med standalone. Sist jeg spilte en beta var BF4 - det var virkelig crap. Bakken manglet teksturer og så videre.. Men det ble bra til slutt. Samme her. Endret 17. desember 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Spilte nå i ca 1 time,er overrasket hvor smooth det er,vandring gjennom natta var veldig spennende og nervepirrende når du ikke visste hva som skjuler seg i mørke. Ser veldig bra ut,gleder meg til å spille mer. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fyrte nå opp DayZ for å prøve, og hos meg var det veldig mørkt til tross for stjerneklar himmel. Det er aldri så mørkt i virkeligheten at man ikke kan se to meter foran seg, ikke utendørs... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fyrte nå opp DayZ for å prøve, og hos meg var det veldig mørkt til tross for stjerneklar himmel. Det er aldri så mørkt i virkeligheten at man ikke kan se to meter foran seg, ikke utendørs... Har du noen gang vært i nord-norge midt på vinteren? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har du noen gang vært i nord-norge midt på vinteren? Jeg bor i Nord-Norge midt på vinteren, og jeg har vært våken hele natta. Det er ikke så mørkt ute!! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg bor i Nord-Norge midt på vinteren, og jeg har vært våken hele natta. Det er ikke så mørkt ute!! Så lenge gatelysene er på går det greit. Her jeg bor hadde vi strømbrudd midt på natten i fjor vinter. Så ikke noe som helst. En ting du også må ta med i beregningen er at ikke alle skjermer er like god å gjengi lavt lysnivå. Derfor kan det virke veldig mørkt på din skjerm mens det er mere en lyst nok på en annen skjerm. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 "Min natt er mørkere enn din natt!" Jeg har en ny og lys skjerm med brightness på max både i skjerm-instillingene og in-game. Lurer på om det er noe annet som er feil, for jeg så noen spille om natten på på twitch.tv og det var en helt annen verden. Merkelig. Får leke litt med settings og se om det blir noe bedre. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvordan er performance? Sitter med en ganske god maskin, 25k klassen. Den funket ikke veldig bra med Arma 2, men hvilken maskin klarer da det spillet. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Spillte ett par timer i går kveld, og jeg merket ikke noe dårlig performance. Mye bedre enn ArmA2 moden. Specs ser du under Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Testet spillet nå en liten time. Ganske moro, men er et spill som fort blir kjedelig her i huset om eg spiller alene. Har en kompis som skal kjøpe det, så tror eg venter med å spille før han skaffer det. La merke til hvor lite loot det var, en fant en ting på den timen og det var en hatt... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvordan er performance? Sitter med en ganske god maskin, 25k klassen. Den funket ikke veldig bra med Arma 2, men hvilken maskin klarer da det spillet. Hæ? Har selv en maskin som ble brukt til WoW for tre år siden som kjører Arma2 som bare juling... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 "Min natt er mørkere enn din natt!" Jeg har en ny og lys skjerm med brightness på max både i skjerm-instillingene og in-game. Lurer på om det er noe annet som er feil, for jeg så noen spille om natten på på twitch.tv og det var en helt annen verden. Merkelig. Får leke litt med settings og se om det blir noe bedre. Prøvd dette: ? Ser ut som det kan være noe bug med sky kvaliteten. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Hæ? Har selv en maskin som ble brukt til WoW for tre år siden som kjører Arma2 som bare juling... Ikke på max settings. Selv ikke 4770K og 780Ti klarer Arma2 på maks. ^^ Selv har jeg rundt 30fps avg. på DayZ SA ser det ut til. Men det er vell AA som fucker opp FPSen hær også regner jeg med. Fikk ikke testet instillingene igår, alt sto vell på maks, untatt AA som var på medium. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke på max settings. Selv ikke 4770K og 780Ti klarer Arma2 på maks. ^^ Selv har jeg rundt 30fps avg. på DayZ SA ser det ut til. Men det er vell AA som fucker opp FPSen hær også regner jeg med. Fikk ikke testet instillingene igår, alt sto vell på maks, untatt AA som var på medium. kanskje drite i å prøve å kjøre alt på maks atm? rocket sa i den siste streamen at de kun hadde fått gjort server optimaliseringer å ikke noe annet Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke så enkelt når man er grafikkhore. ^_^ Lenke til kommentar
Existence Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Finner ikke servere eg Edit : Glem det! Fant! Endret 17. desember 2013 av Existence Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hæ? Har selv en maskin som ble brukt til WoW for tre år siden som kjører Arma2 som bare juling... Ja, du kjører nok Arma 2 på max som bare juling. Når eg snakker om dårlig fps, da er det på max settings. Er ikke interessert i å spille på Medium når eg har brukt så mye penger på en ny datamaskin. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde veldig lave forventninger til SA, men dette her var jo ikke spillbart i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Skal ikke forvente at ting er så spillbart under Alpha. Er jo mere spillbart enn BF4 var ved release. Spillte vell 2 timer igår, og hadde ingen problemer jeg. Noen bugs var det her og der, men ellers fungerte det ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå