Smurfn Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 koselig blir en lang krabbetur til hospital ikveld, &--#62;.&--#60; hvis ingen har morphine og er villig til å ofre det da så klart Bare å ta kontakt med meg om du trenger selskap. Har ikke noe imot å kravle mange timer. Var det jeg gjorde da jeg først starta med DayZ. (Min nåværende karakter er min 6. karakter) Edit: bare å si klokka, og hvilken server du går på. Har nå kravla over halve mappet til sykehuset og fant meg morphine samla sammen litt stash og kom meg ut i livet! lenge leve! hvor mange timer tok det ? 2-3 timer hvertfall.. så på tv mens jeg holdt forover knappen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Lol bestemt på at du ikke måtte dø ja Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Dette er et rollespill. Du velger å spille som en overlevende av en apokalypse, hvor scavenging og overlevelse er målet. Jeg spiller som en banditt, også en overlevende, men med ønske om å drepe andre spillere for å ta deres utstyr. Som banditt tar jeg ikke livet av spillere som ikke har noe jeg trenger, eller som ikke utgjør en trussel for meg. Ser jeg deg komme med en øks mot meg så skyter jeg om du kommer for nær, men lar deg gå om du bare tusler forbi. Kommer du rundt hjørnet med en rifle så skyter jeg momentant. Dette spillet er gøy fordi man alltid lever i uvissheten om at fienden skal drepe deg eller hjelpe deg, uten dette PvE og PvP aspektet i spillet samtidig ville det ikke vert så populært det er i dag. Edit: That said, jeg vil gjerne prøve dette spillet sammen med andre overlevende, bandits eller survivors, og se hvordan det fungerer som en gruppe. Jeg har desverre ingen venner som spiller dette spillet og spiller derfor alltid alene *Forever alone* Hvis vi hadde hatt en forsikring om at du ikke ville skyte oss, så spiller jeg og en venn en del. Kan jo teame up med oss. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Dette er et rollespill. Du velger å spille som en overlevende av en apokalypse, hvor scavenging og overlevelse er målet. Jeg spiller som en banditt, også en overlevende, men med ønske om å drepe andre spillere for å ta deres utstyr. Som banditt tar jeg ikke livet av spillere som ikke har noe jeg trenger, eller som ikke utgjør en trussel for meg. Ser jeg deg komme med en øks mot meg så skyter jeg om du kommer for nær, men lar deg gå om du bare tusler forbi. Kommer du rundt hjørnet med en rifle så skyter jeg momentant. Dette spillet er gøy fordi man alltid lever i uvissheten om at fienden skal drepe deg eller hjelpe deg, uten dette PvE og PvP aspektet i spillet samtidig ville det ikke vert så populært det er i dag. Edit: That said, jeg vil gjerne prøve dette spillet sammen med andre overlevende, bandits eller survivors, og se hvordan det fungerer som en gruppe. Jeg har desverre ingen venner som spiller dette spillet og spiller derfor alltid alene *Forever alone* Hvis vi hadde hatt en forsikring om at du ikke ville skyte oss, så spiller jeg og en venn en del. Kan jo teame up med oss. Jeg er ikke interessert i å ødelegge for dere, jeg vil bare spille sammen med noen for å se hvordan det er (Jeg har spilt sammen med folk over ingame voip, men tror det vil fungere vesentlig bedre over skype / mumble / etc. Har du et skype / steam navn jeg kan legge til? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Dette er et rollespill. Du velger å spille som en overlevende av en apokalypse, hvor scavenging og overlevelse er målet. Jeg spiller som en banditt, også en overlevende, men med ønske om å drepe andre spillere for å ta deres utstyr. Som banditt tar jeg ikke livet av spillere som ikke har noe jeg trenger, eller som ikke utgjør en trussel for meg. Ser jeg deg komme med en øks mot meg så skyter jeg om du kommer for nær, men lar deg gå om du bare tusler forbi. Kommer du rundt hjørnet med en rifle så skyter jeg momentant. Dette spillet er gøy fordi man alltid lever i uvissheten om at fienden skal drepe deg eller hjelpe deg, uten dette PvE og PvP aspektet i spillet samtidig ville det ikke vert så populært det er i dag. Edit: That said, jeg vil gjerne prøve dette spillet sammen med andre overlevende, bandits eller survivors, og se hvordan det fungerer som en gruppe. Jeg har desverre ingen venner som spiller dette spillet og spiller derfor alltid alene *Forever alone* Hvis vi hadde hatt en forsikring om at du ikke ville skyte oss, så spiller jeg og en venn en del. Kan jo teame up med oss. Jeg er ikke interessert i å ødelegge for dere, jeg vil bare spille sammen med noen for å se hvordan det er (Jeg har spilt sammen med folk over ingame voip, men tror det vil fungere vesentlig bedre over skype / mumble / etc. Har du et skype / steam navn jeg kan legge til? Selvfølgelig steamcommunity.com/id/Quakecry og skypenavnet er sims2man66. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvor "langt" har dere kommet? Er dere på stadiet at dere har kjøretøy og high-end våpen? Jeg er i Chernogorsk med Winchester, en god backpack og noe camo-clothing. Har dere en server dere holder til på? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Hvor "langt" har dere kommet? Er dere på stadiet at dere har kjøretøy og high-end våpen? Jeg er i Chernogorsk med Winchester, en god backpack og noe camo-clothing. Har dere en server dere holder til på? Vi har ingen high end våpen, eller kjøretøy. Jeg har bare en pistol, han en armbrøst samt pistol. Men, vi har store ryggsekker, massevis av mat og drikke, painkillers, og sånne ting. Vi er ikke så langt unna pustochka. Vi spiller vanligvis på tilfeldige servere, helst servere med ikke massevis av folk på. Vi tenkte å dra til militærteltene i stary på leting etter military weapons. Endret 2. juli 2012 av Quakecry Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvor "langt" har dere kommet? Er dere på stadiet at dere har kjøretøy og high-end våpen? Jeg er i Chernogorsk med Winchester, en god backpack og noe camo-clothing. Har dere en server dere holder til på? Vi har ingen high end våpen, eller kjøretøy. Jeg har bare en pistol, han en armbrøst samt pistol. Men, vi har store ryggsekker, massevis av mat og drikke, painkillers, og sånne ting. Vi er ikke så langt unna pustochka. Vi spiller vanligvis på tilfeldige servere, helst servere med ikke massevis av folk på. Vi tenkte å dra til militærteltene i stary på leting etter military weapons. Har vert der en gang, endte opp med å ligge helt stille i 1 time rett bak et av teltene (jeg hadde ghillie) fordi det var folk som kom hele tia Jeg er lett med dere opp dit, kan springe innom deerstands på veien, har en "fast" rute jeg pleier å sjekke, går da innom 12-14 deer stands og minst 1 potensiell chopper crash site og flere vehicle spawn sites Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvor "langt" har dere kommet? Er dere på stadiet at dere har kjøretøy og high-end våpen? Jeg er i Chernogorsk med Winchester, en god backpack og noe camo-clothing. Har dere en server dere holder til på? Vi har ingen high end våpen, eller kjøretøy. Jeg har bare en pistol, han en armbrøst samt pistol. Men, vi har store ryggsekker, massevis av mat og drikke, painkillers, og sånne ting. Vi er ikke så langt unna pustochka. Vi spiller vanligvis på tilfeldige servere, helst servere med ikke massevis av folk på. Vi tenkte å dra til militærteltene i stary på leting etter military weapons. Har vert der en gang, endte opp med å ligge helt stille i 1 time rett bak et av teltene (jeg hadde ghillie) fordi det var folk som kom hele tia Jeg er lett med dere opp dit, kan springe innom deerstands på veien, har en "fast" rute jeg pleier å sjekke, går da innom 12-14 deer stands og minst 1 potensiell chopper crash site og flere vehicle spawn sites Nice. Desverre pga en glitch mistet vi et par bildeler, men vi har en jerry can, bilrute, bildekk og sånt. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kan nok ikke spille før kl. 17-18 i kveld, jeg jobber til 4 og må nok sitte noen timer å øve meg på noe software før jeg kan logge på. Kontakter dere via steam jeg Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Dette er et rollespill. Du velger å spille som en overlevende av en apokalypse, hvor scavenging og overlevelse er målet. Jeg spiller som en banditt, også en overlevende, men med ønske om å drepe andre spillere for å ta deres utstyr. Som banditt tar jeg ikke livet av spillere som ikke har noe jeg trenger, eller som ikke utgjør en trussel for meg. Ser jeg deg komme med en øks mot meg så skyter jeg om du kommer for nær, men lar deg gå om du bare tusler forbi. Kommer du rundt hjørnet med en rifle så skyter jeg momentant. Dette spillet er gøy fordi man alltid lever i uvissheten om at fienden skal drepe deg eller hjelpe deg, uten dette PvE og PvP aspektet i spillet samtidig ville det ikke vert så populært det er i dag. Edit: That said, jeg vil gjerne prøve dette spillet sammen med andre overlevende, bandits eller survivors, og se hvordan det fungerer som en gruppe. Jeg har desverre ingen venner som spiller dette spillet og spiller derfor alltid alene *Forever alone* Selg dem inn på idéen da. Ingen jeg kjenner visste om dette spillet før meg, men nå er vi totalt 10stk. Gjelder jo bare å få dem til å dele din mening om at det er gøy for at dem skal kjøpe det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Kan nok ikke spille før kl. 17-18 i kveld, jeg jobber til 4 og må nok sitte noen timer å øve meg på noe software før jeg kan logge på. Kontakter dere via steam jeg Yess, vi snakkes senere. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har spillvenner som er vant til litt mer håndterelig UI design, noe ArmA og DayZ ikke har. Dette fører til at mange av de faller fra og sier de vil prøve det når spillet er forbedret. Jeg tror man må ha en viss mengde tolmodighet for å sette seg inn og forstå spillet på dette stadiet, og mine kompetitive "pro" gamers innehar ikke nødvendigvis det Kan nok ikke spille før kl. 17-18 i kveld, jeg jobber til 4 og må nok sitte noen timer å øve meg på noe software før jeg kan logge på. Kontakter dere via steam jeg Yess, vi snakkes senere. Forresten, spiller dere som surviors eller bandits, sånn generelt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har spillvenner som er vant til litt mer håndterelig UI design, noe ArmA og DayZ ikke har. Dette fører til at mange av de faller fra og sier de vil prøve det når spillet er forbedret. Jeg tror man må ha en viss mengde tolmodighet for å sette seg inn og forstå spillet på dette stadiet, og mine kompetitive "pro" gamers innehar ikke nødvendigvis det Kan nok ikke spille før kl. 17-18 i kveld, jeg jobber til 4 og må nok sitte noen timer å øve meg på noe software før jeg kan logge på. Kontakter dere via steam jeg Yess, vi snakkes senere. Forresten, spiller dere som surviors eller bandits, sånn generelt. Kommer ann på situasjonen, hittil har vi ikke drept noen. Er jo om personen utgjør en trussel eller ikke som avgjør egentlig. Lenke til kommentar
cterjesen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Sitter i et kontorlignende bygg, ikke langt fra en låve og en by med et sykehus. Har fem blodposer hvor jeg gir 2 til en som kan gi meg en overføring. Spiller på Norway 2. (den norske "regular" serveren) Edit: Grunnet en del zombier der har jeg flyttet meg til noen busker i samme område, men på andre siden av vegen. Er et lite kryss ikke langt unna. Edit2: Sykehuset hadde masse fabrikkområde rundt seg. Er heller ikke spesielt langt øst fra den sydligste flyplass-tingen. Endret 2. juli 2012 av cterjesen Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Sitter i et kontorlignende bygg, ikke langt fra en låve og en by med et sykehus. Har fem blodposer hvor jeg gir 2 til en som kan gi meg en overføring. Spiller på Norway 2. (den norske "regular" serveren) Edit: Grunnet en del zombier der har jeg flyttet meg til noen busker i samme område, men på andre siden av vegen. Er et lite kryss ikke langt unna. Edit2: Sykehuset hadde masse fabrikkområde rundt seg. Er heller ikke spesielt langt øst fra den sydligste flyplass-tingen. Høres ut som Chernogorsk. Vær vár, det er mange banditter i det området som gjerne vil ha blodposene dine, og ofte skarpskyttere oppi åsen Lenke til kommentar
cterjesen Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Er Chernogorsk utifra kartet lenket i førstepost, ja. Du skulle ikke tilfeldigvis ha anledning til å hjelpe? Er ikke mange i området mitt, ser det ut som. I tillegg er jeg kanske godt skjult føler jeg. Edit: Trenger også mat... Endret 2. juli 2012 av cterjesen Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har spillvenner som er vant til litt mer håndterelig UI design, noe ArmA og DayZ ikke har. Dette fører til at mange av de faller fra og sier de vil prøve det når spillet er forbedret. Jeg tror man må ha en viss mengde tolmodighet for å sette seg inn og forstå spillet på dette stadiet, og mine kompetitive "pro" gamers innehar ikke nødvendigvis det Kan nok ikke spille før kl. 17-18 i kveld, jeg jobber til 4 og må nok sitte noen timer å øve meg på noe software før jeg kan logge på. Kontakter dere via steam jeg Yess, vi snakkes senere. Forresten, spiller dere som surviors eller bandits, sånn generelt. Kommer ann på situasjonen, hittil har vi ikke drept noen. Er jo om personen utgjør en trussel eller ikke som avgjør egentlig. Skjønner. Har spilt ArmA en del, og begynner derfor å bli ganske triggerhappy når det kommer til andre spillere (vant til at de skyter meg om jeg nøler). Tror vi må belage oss på en "shoot-on-sight" instilling rundt Stary Sobor, rett og slett fordi spillere i det området ikke tør risikere annet enn å drepe andre spillere når de har brukt så lang tid på å komme dit. Er Chernogorsk utifra kartet lenket i førstepost, ja. Du skulle ikke tilfeldigvis ha anledning til å hjelpe? Er ikke mange i området mitt, ser det ut som. I tillegg er jeg kanske godt skjult føler jeg. Edit: Trenger også mat... Skulle gjerne gjort det, men er på jobb nå, så du får finne en annen snill sjel Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Hjalp nettopp en kar som ble angrepet av zombier pluss at jeg skrev at jeg var friendly. Men likevel plaffet han meg ned. Hvorfor er folk så triggerhappy? Fordi "pvp" er egentlig det eneste å gjøre i dayZ. Da er det tydelig at dette spillet ikke er noe for meg. Hver gang jeg spotter noen så har jeg ingen ønske om å drepe dem etter som de sikkert har brukt lang tid på å komme seg dit dem er. Jeg var også av den typen som aldri skyøt først, i håp om at de kanskje er litt greie, og vil teame opp. Akkurat dette er veldig vannskelig nå som de har fjernet chatten. Før, litt etter release av DayZ var det nesten ingen som drepte hverandre. Iallefall ikke der jeg spillte. Hver person jeg møtte teamet jeg opp med og gjorde ting sammen med. Mens nå er det første-man til å drepe. Savner litt chatten igrunn, da det var enklere og snakke sammen og vite om de var friendly. Men nå skyter jeg med en gang jeg ser en person. Kan ikke gjøre noe annet. Roper du i micen, hører de hvor du er og skyter, snakker du i chatten, skyter de deg før du rekker og skrive ferdig. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) bare jeg som ikke finner noen av norway serverene plutselig? Endret 2. juli 2012 av Smurfn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå