Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Survival game som DayZ kan ikke oppleves på 10min, jeg husker mine førsteinntrykk per idag, ALT sugde med DayZ, det virket så fucked-up, inventory var nightmare, zombies virket umulig å ditche unna og er du ekstra uheldig som første-gang-dayz-gamer og treffer nightmode, ja da forstår jeg at 10min var nok ;)

Lenke til kommentar

Husker første gang jeg logget meg på,det var natt og jeg så nesten ingenting,trodde det var noe feil med spillet,spesielt ble det nifst når jeg hørte zombier veldig nær,logget ut og det tok meg 3-4 dager før jeg skjønte at det er natt/dag syklus på serverne.Har spilt DayZ i over ett år nå.

Lenke til kommentar

Survival game som DayZ kan ikke oppleves på 10min, jeg husker mine førsteinntrykk per idag, ALT sugde med DayZ, det virket så fucked-up, inventory var nightmare, zombies virket umulig å ditche unna og er du ekstra uheldig som første-gang-dayz-gamer og treffer nightmode, ja da forstår jeg at 10min var nok wink.png

Ja frustrasjonen var stor i den tiden, nå har de fikset ganske mye heldigvis med inventory.

 

Jeg var en av de uheldige som startet på natten . hadde ikke peiling hva som skjedde sprang i en skog med zombie etter meg, var faktisk ganske skummelt når jeg ikke hadde peiling på hva det var som fulgte etter meg. Nå spiller jeg bare alene på servere, har kastet bort alt for mange timer på og dø igjen og igjen .

Noe slags levling system hadde vert kjekt som Origins, bare litt mere MMO basert hvor det tar kjempe lang tid og komme seg opp sån at ikke alle går rundt med body armor eller bonus def.

Lenke til kommentar

Tenkte å hive meg inn i apokalypsen igjen etter å ha oppgradert pcen, og leiter etter et private hive. Lasta ned DayZero launcheren, men fekk bare opp US serverene som har elendig ping. Tenkte kanskje Overwatch? Trenger tips til nokken av dei bedre hivene!

I DayZCommander får jeg opp 5 svenske servere. Zombies.nu - SE 1 - 5. Du må registrere deg på forum og legge inn GUID'en din, men til gjengjeld har jeg ikke møtt en cheater ennå. God ping også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...