kalleklovn12 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) 13 år? Utifra at du formentelig er 90modell utifra navnet ditt her er jeg eldre enn deg ihvertfall. Endret 9. august 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Poenget mitt var igrunnen ikke hvor gammel du var. Men heller hvor "barnslig" det er å prøve et spill i 10 min. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Survival game som DayZ kan ikke oppleves på 10min, jeg husker mine førsteinntrykk per idag, ALT sugde med DayZ, det virket så fucked-up, inventory var nightmare, zombies virket umulig å ditche unna og er du ekstra uheldig som første-gang-dayz-gamer og treffer nightmode, ja da forstår jeg at 10min var nok Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Husker første gang jeg logget meg på,det var natt og jeg så nesten ingenting,trodde det var noe feil med spillet,spesielt ble det nifst når jeg hørte zombier veldig nær,logget ut og det tok meg 3-4 dager før jeg skjønte at det er natt/dag syklus på serverne.Har spilt DayZ i over ett år nå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Skulle bare opplyse om at jeg streamer DayZ overwatch nå på norsk. Hadde vært kult å fått til en norsk dayz stream. www.twitch.tv/quakecry Endret 12. august 2013 av Quakecry Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Survival game som DayZ kan ikke oppleves på 10min, jeg husker mine førsteinntrykk per idag, ALT sugde med DayZ, det virket så fucked-up, inventory var nightmare, zombies virket umulig å ditche unna og er du ekstra uheldig som første-gang-dayz-gamer og treffer nightmode, ja da forstår jeg at 10min var nok Ja frustrasjonen var stor i den tiden, nå har de fikset ganske mye heldigvis med inventory. Jeg var en av de uheldige som startet på natten . hadde ikke peiling hva som skjedde sprang i en skog med zombie etter meg, var faktisk ganske skummelt når jeg ikke hadde peiling på hva det var som fulgte etter meg. Nå spiller jeg bare alene på servere, har kastet bort alt for mange timer på og dø igjen og igjen . Noe slags levling system hadde vert kjekt som Origins, bare litt mere MMO basert hvor det tar kjempe lang tid og komme seg opp sån at ikke alle går rundt med body armor eller bonus def. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Mulig det er en egen tråd for DayZ standalone her, men er det noen som vet noe om når det kan forventes og om det blir en Steam release? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 For 2 uker siden var det enda ikke noen ETA. Det er fortsatt pre-alpha stage de er på. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Standalone kommer nok ikke ut i 2013, tviler på det ihvertfall. Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Litt rart det da når han sier han har satt ei uke, men vil bare ikke si hvilken. Han har også sagt at spillet er klart, men at han vil ikke release når det ikke er noe å gjøre i det nye spillet. par våpen, ingen biler osv. Tipper det kommer i setp/okt jeg Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Men så sa de at standalone skulle komme ut før jul i fjor, etter det sa de at det skulle komme ut før sommer i år. Skal skaffe meg standalone, men bryr meg ikke noe særlig om det lenger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Synes dere jeg var den som gjorde det feil her? Han blødde så jeg sprang bort fordi at jeg skulle hjelpe ham med å "patche" opp..Så gir han meg skylden for å ha skutt først.. Sånne folk er jævlig irriterende. http://www.youtube.com/watch?v=zAg0oOY7Ob4 Endret 22. august 2013 av Quakecry Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Henge seg over slikt blir bare for dumt imo. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 du fortjener å bli skutt når du spiller Overwatch eller noe som har tazer! DayZero er den eneste mod'n som faktisk funker og ikke er fjollete Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Tazern er awesome den! ^^ Spiller som regel kun Overwatch for tiden. Liker at det er så mange våpen Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det lar vente på seg.... http://www.gamer.no/artikler/152127/dayz-har-ikke-lenger-en-maldato/ Lenke til kommentar
Bromigo Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Noen som vet av en bra norsk server med minimalt med hackers? Eventuelt en norsk private hive det ikke er helt umulig å joine? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 BrokenPoint og Overwatch er jo latterlig elendige. zombiene er svake og features er broken. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Tenkte å hive meg inn i apokalypsen igjen etter å ha oppgradert pcen, og leiter etter et private hive. Lasta ned DayZero launcheren, men fekk bare opp US serverene som har elendig ping. Tenkte kanskje Overwatch? Trenger tips til nokken av dei bedre hivene! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Tenkte å hive meg inn i apokalypsen igjen etter å ha oppgradert pcen, og leiter etter et private hive. Lasta ned DayZero launcheren, men fekk bare opp US serverene som har elendig ping. Tenkte kanskje Overwatch? Trenger tips til nokken av dei bedre hivene! I DayZCommander får jeg opp 5 svenske servere. Zombies.nu - SE 1 - 5. Du må registrere deg på forum og legge inn GUID'en din, men til gjengjeld har jeg ikke møtt en cheater ennå. God ping også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå