Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, joda banningen var jo litt i overkant skal det sies :p

Du har sikkert fine videoer, men pratinga ødelegger alt. Tror det ville vært bedre om du hadde pratet norsk fremfor dårlig engelsk med all den unødvendige banninga.

selvom jeg er uenig i at det er såpass "dårlig engelsk". Engelsk prates det fordi det er engelske folk på TS vanligvis. Derfor kan folk spare seg for kommentarer som han på forrige siden her, og som sagt banningen er jeg helt enig i var litt vell mye av - Dette skal forbedres :p

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Putter inn en stemme for norsk Quake, no offence :) Ellers er det bra initiativ å filme og produsere. Nå har du de norske styrkene som du lager til ArmA 3 også, noen videoer derifra hadde vært veldig interessant synes jeg. Hvordan du lager dem og litt tutorials og sånt muligvis

Til mitt forsvar så vil jeg påstå jeg er relativt flink i muntlig engelsk når jeg er konsentrert når jeg er mer fokusert. Er enig i at engelsken i noen av de videoene var ganske ræva. Er trossalt på teamspeak med engelske folk stortsett alltid når jeg spiller, derav blir engelsk brukt :) Men har bare en tendens av og til til å skeie ut og da blir det deretter, en uvane jeg har. Og jo, egentlig tar jeg det litt som en fornærmelse når slike videoer putter meg i et feil lys kontra hvordan jeg ellers er.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Jeg ble iallefall lvl 1 hero etter å ha drept ca. 50 zombies

Har drept 80 men ingenting skjer. må man trykke på noe først?

 

Klarte nettopp og knuse bilen min og miste alle tingene mine mens jeg for over Taviana bridge.

 

Heldigvis har jeg mye på meg så jeg bare leter etter en ny bil nå XP.

 

Litt kjedelig når man har alt men kan ikke bygge hus fordi Hero systemet er så kryptisk .

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Og jo, egentlig tar jeg det litt som en fornærmelse når slike videoer putter meg i et feil lys kontra hvordan jeg ellers er.

 

Ok.. var ikke ment som kritikk elns :) Jeg synes det er bra at folk produserer ting. Det er alt for mange som bare sitter og kritiserer andre uten å lage noe som helst selv, dessuten med kommentarer som "ræva, old, nei osv". Det jeg mente er at norske videoer er like så bra og ofte mer interessante å høre på fordi det er morsmålet for den som snakker og den som hører på.

 

Så pliis ikke bli fornærmet, det var ikke slik ment :)

Lenke til kommentar

Har drept 80 men ingenting skjer. må man trykke på noe først?

 

Klarte nettopp og knuse bilen min og miste alle tingene mine mens jeg for over Taviana bridge.

 

Heldigvis har jeg mye på meg så jeg bare leter etter en ny bil nå XP.

 

Litt kjedelig når man har alt men kan ikke bygge hus fordi Hero systemet er så kryptisk .

Alt er forklart på forumet. Du levler ved å drepe bandits. Dør du så mister du en level. Er forskjellige ranks av både hero og bandits. Drap av zombier skal egentlig ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar

Ok.. var ikke ment som kritikk elns :) Jeg synes det er bra at folk produserer ting. Det er alt for mange som bare sitter og kritiserer andre uten å lage noe som helst selv, dessuten med kommentarer som "ræva, old, nei osv". Det jeg mente er at norske videoer er like så bra og ofte mer interessante å høre på fordi det er morsmålet for den som snakker og den som hører på.

 

Så pliis ikke bli fornærmet, det var ikke slik ment :)

Det skjønner jeg :) Dette er trossalt bare videoer fra ting jeg gjør mens jeg streamer, derav blir det ikke noe jeg putter noe "effort" i om du skjønner. Jeg har desverre den uvanen at jeg av og til roter litt med muntlige engelsken.

Lenke til kommentar

:) Me too, roter av og til med orda og sånn.. til og med på norsken. Var å intervjuet DICE i forrige uke og editerte intervjuet i kveld. Skulle ønske jeg kunne gjøre det omigjen for jeg så/hørte flere feil forløpende mens jeg satt å laget det ferdig isted. Så jeg skjermet litt av det med å putte på noen actionscener fra Battlefield 4, så kanskje folk ikke legger merke til det så mye :p men men...trening gjør mester :D

 

Hva bruker du til å ta opp og streame ? Jeg fant obsproject til streaming og synes den var fantastisk, men Dxtory er vist noe som har alt, er det den du bruker?

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Til mitt forsvar så vil jeg påstå jeg er relativt flink i muntlig engelsk når jeg er konsentrert når jeg er mer fokusert. Er enig i at engelsken i noen av de videoene var ganske ræva. Er trossalt på teamspeak med engelske folk stortsett alltid når jeg spiller, derav blir engelsk brukt :) Men har bare en tendens av og til til å skeie ut og da blir det deretter, en uvane jeg har. Og jo, egentlig tar jeg det litt som en fornærmelse når slike videoer putter meg i et feil lys kontra hvordan jeg ellers er.

 

Synes engelsken er helt ok jeg :) Og banningen er noe av sjarmen med gameplay lastet opp på YouTube.

Lenke til kommentar

Har drept 80 men ingenting skjer. må man trykke på noe først?

 

Klarte nettopp og knuse bilen min og miste alle tingene mine mens jeg for over Taviana bridge.

 

Heldigvis har jeg mye på meg så jeg bare leter etter en ny bil nå XP.

 

Litt kjedelig når man har alt men kan ikke bygge hus fordi Hero systemet er så kryptisk .

Har du ikke drept noen uskyldige personer eller noe da? Så har har gått ned i humanity? Jeg og et par kompiser har iallefall kommet oss til level 1 hero av å drepe 50-100 zombier. Vi hadde ikke drept noen bandits, bare gidd hverandre litt blod og drept zombier.

 

Vi hadde 2 lasterbiler fullt med utstyr til å bygge hus, men de ble stjelt av en stor gjeng men high-end gear. :( Kjedelig når man har jobbet hardt i flere timer med å skaffe seg utstyret. Men det er jo det som er litt av sjarmen til DayZ også. Vet aldri hva som kan skje! :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Har drept 80 men ingenting skjer. må man trykke på noe først?

 

Klarte nettopp og knuse bilen min og miste alle tingene mine mens jeg for over Taviana bridge.

 

Heldigvis har jeg mye på meg så jeg bare leter etter en ny bil nå XP.

 

Litt kjedelig når man har alt men kan ikke bygge hus fordi Hero systemet er så kryptisk .

Du får litt humanity per 10 zombier du dreper, så har du ivan som kan gi deg 300 men det er random.

Ivan er samtidig bugget så han spawner nesten hele tiden så det du gjør er å finne deg en army base som har et heli i seg stiller ræva di under der for zombies kan ikke røre deg da så popper du zombiene og ivan til de ikke spawner lengre så løper du unna og relogger og repeat, fullt mulig å komme seg til lvl 2 ved å gjøre det der.

Alt du trenger er ei assault rifle med et par mags å reloade når det er 1 kule igjen for de blir full igjen etter reloggen.

 

Å når du er i nærheten av å levle opp så ser du en grå stjerne nr 2.

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Humanity system, som jeg har skjønt det. Er selv hero level 3 men har begynt å drepe folk nå for å teste bandit level 3.

 

10-30 zombie kills = 300 humanity.

1 dr ivan kill = 300 humanity (denne kan være random)

bandit kill = 300 humanity

bandage/morphine/painkiller/bloodbag andre = 20 humanity.

 

Så er det begrenset hvor mange zombies du kan drepe, du vil slutte å få humanity om du bare dreper zombies så du må gi blood/bandage andre for å resette det elns, evt logge av og på igjen.

 

Anbefaler å løpe rundt med Mk48, SAW eller M60, 2 magasiner, reload når du har par skudd igjen på magasinet og relogg når andre magasinet begynner å bli tom = full magasiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...