Avean Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Konge lenge siden jeg har spilt der, skal sjekke ut. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Spilt på zombies.nu lenge nå. Beste communitiet som er for dayz. De holder seg nærme vanilla dayz, men har gjort noen endringer som har gjort spillet MYE bedre. Nå kommer de med Dayzero 1.0, sjekk video. Blir nok bra! Vanilla... Lagt til noe for å få spillet MYE bedre. Har du link så jeg kan se disse endringene, eller gidder du å nevne de viktigste, som gjør spillet (DayZ) så mye bedre? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Bedre ytelse, latterlig lav ping for oss nordmenn (Jeg har 14ms), voksent miljø med voksne admins. Ser alt er profesjonelt fra hjemmesiden til modden til alt dem gjør egentlig. Våpnene er mer realistiske, bruker ACE recoil systemet. Det er bare 100% mer gjennomført enn andre mods. Ting fungerer og det er helt konge. Ellers er det nye våpen (ingen imba våpen), bygninger, skins og kjøretøy. Og whitelist servere seff. Endret 13. juli 2013 av Avean 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Finnes slike servere enda? Er et par mnd siden jeg sist orka denne moden, og da var 95% av alle serverene så casualisert og bedøvet av hjernedødt "opplegg" at det var like godt å boltre seg løs på en BF-server. Enten er det ulovlig med alt, eller så er halvparten av looten fjerna, og tusen andre ting som gjør spillet meningsløst tafatt lagt til. Oi, ja, og så er det broer over til alle mulige plasser, motoverveier lagt til, barrack i hver eneste by (jada, jeg overdriver), sykehus rundt hver eneste hjørne, og noen servere starter man med det utstyret man en gang tilbake i tiden drømte om å løpe rundt med. En milliard kjøretøy? Tja, jeg er jo enige i at originalt er det for få, men 15 helikopter og 400 biler? Nei, fysj... "Vanilla" (original, uten "added 5 million casualised stuff for making the game so easy its pathetic") servere? Ja, det finnes et par... De er enten død, eller så er de en ytterst sjeldenhet. Jada, vi har hundreogfemti andre mods av moden også, som er akkurat det samme som jeg nevnte, bare med enda mer moddet dritt som gjør at det er så mye halveis fungerbart og unødvendig fjas at det er nesten til å få vondt av. Sist jeg spilte Origin, f.eks, så var det NPC'er (strider så kraftig mot DayZ-konseptet at det nesten er komisk), en haug med drit som ikke virket, stappfullt av håpløse idéer i et konsept som så vidt funka for vanlige DayZ. Finnes det servere der DayZ er DayZ, så si ifra, fikk lyst å spille det for det det er, og ikke noe annet søppel som misbruker stormen DayZ skapte. Hvor mange moder av moden finnes det nå, egentlig? NPC'er... Haha! Høres ut som at spillet er ikke for deg. Det finnes mange offisielle servere, spill der. Du trenger ikke å spille mods til DayZ, ingen tvinger deg det. Jeg synes persolig Origins er noe som enda holder meg gående, bare pga det er litt små kult. Greit nok at det finnes Sector B med mange NPCer, men hva hadde man forventet, ordenlige spillere? Jah right. Liker ikke det? styr unna, spill vanlig dayz. Søkte nu nettopp DayZ Only med "hide unofficial", fant masse. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Spilt på zombies.nu lenge nå. Beste communitiet som er for dayz. De holder seg nærme vanilla dayz, men har gjort noen endringer som har gjort spillet MYE bedre. Nå kommer de med Dayzero 1.0, sjekk video. Blir nok bra! Videoen er kanskje noe av det beste eg har sett når det kommer til DayZ. Selvsagt redigert for å virke enda bedre enn zet blir men likevel. Lastet ned Dayzero og ble medlem på siden deres med en gang eg så videoen for å være klar for denne versjonen. Spilte litt og de serverne gav meg den beste fps eg noensinne har hatt på Dayz så langt. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Høres ut som at spillet er ikke for deg. Det finnes mange offisielle servere, spill der. Du trenger ikke å spille mods til DayZ, ingen tvinger deg det. Jeg synes persolig Origins er noe som enda holder meg gående, bare pga det er litt små kult. Greit nok at det finnes Sector B med mange NPCer, men hva hadde man forventet, ordenlige spillere? Jah right. Liker ikke det? styr unna, spill vanlig dayz. Søkte nu nettopp DayZ Only med "hide unofficial", fant masse. Spillet? Da mener du Origins? Det stemmer i så fall, det er ikke for meg. En mer overkilled "mod" med mer fjas og "opplegg" enn denne har jeg ikke opplevd maken til. Mange av konseptene virker også å ha failet noe hinsides, men drit i det og legg til enda mer søppel og gimmicks som egentlig ikke funker; Origins, i ordets feilaktige forstand. Ingen tvinger meg? Ånei, godt å vite, og herlig at du følte behovet for å fortelle meg nettopp det. Det forandrer fremdeles ikke at moden etter min mening er latterlig, og at folk flest tydelig foretrekker casualiserte moder av moder som gjør livet enklere. Kanskje ikke DayZ er noe for deg? Stakkars de som har levd på disse barnevennlige serverene og har tenkt å hive seg på SA. Stakkar oss som liker DayZ og som må lese en eventuell side-chat. Jeg gruer meg allerede (jada, jeg vet inge tvinger meg å lese det, eller å spille spillet). Hva jeg hadde forventet av en mod som bygger på DayZ? At NPC'er ikke eksisterer. Jah Right? Som jeg nevnte over her, så har de konsepter og idéer i Origins som failer noe hinsides, og dette "sector b"-våset er en vits fra A til Å, og det er på rent objektivt grunnlag jeg sier det, for vi vet da alle at DayZ er så anti-NPC og AI generelt at det nesten gjør vondt å tenke på det. Liker jeg det ikke, så styrer jeg faktisk unna, og det er det jeg gjør. Jeg ser også behovet for å grine litt over søppelet slik at fokuset går litt mer vekk fra denne super-taperen og hans super-tapere som følger han; FRANKIE, og gneldringen om han hacker eller ikke. kanskje jeg tester ut dette Zombies.nu. Noe barnevennlig NPC og quest-mod med historiefortelling og sløkk handling med verdens dårligste AI i en mod som så vidt klarer å spawne zombies blir det i alle fall ikke noe mer av. Ingen som tvinger meg... jeg må ikke. Takk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Spilte med en hel gjeng nå som stoppet med Origins nå nettopp. Er helt enig med at dem har lagt til for mye tull, men det som er mest annoying er at vi møtte et lag som hele tiden kom utav spawn med high end gear. Tenkte først dem jukset men så finner jeg en base i nærheten av spawnen med masse hus som dem henter seg våpen fra. Disse kan vi ikke ødelegge eller gjøre noe med ........ Slikt skaper massivt ubalanse. Zombies.nu serverne med sin DayZero forandrer minimalt, dem forbedrer og legger til funksjonelle ting bare. Origins har gått altfor langt dessverre, noe som er synd siden de tviholder på Taviana kartet som er råbra kart. Skulle likt å se Zombies.nu tatt over det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Origins er jo genialt, de husene tar tid å få opp forresten. Har akkurat bygget min første begynnelse, skal bli et havhus Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Spilte med en hel gjeng nå som stoppet med Origins nå nettopp. Er helt enig med at dem har lagt til for mye tull, men det som er mest annoying er at vi møtte et lag som hele tiden kom utav spawn med high end gear. Tenkte først dem jukset men så finner jeg en base i nærheten av spawnen med masse hus som dem henter seg våpen fra. Disse kan vi ikke ødelegge eller gjøre noe med ........ Slikt skaper massivt ubalanse. Zombies.nu serverne med sin DayZero forandrer minimalt, dem forbedrer og legger til funksjonelle ting bare. Origins har gått altfor langt dessverre, noe som er synd siden de tviholder på Taviana kartet som er råbra kart. Skulle likt å se Zombies.nu tatt over det. Solution velg et annet spawn :O mindfuck Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Origins er jo genialt, de husene tar tid å få opp forresten. Har akkurat bygget min første begynnelse, skal bli et havhus Hei Robert! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er ikke helt med det "origins har gått for langt"? I det mod så har man på en måte mål og mening. Jeg ble lei av vanlig dayz, samle gear og pwne scrubs, all day long. Nu er jeg hero, snart level 3, friendly as yolo, litt uvant men Origins har uten tvil mye bedre miljø enn dagens vanlig DayZ, der er alle så.... "Horny to kill" free loot osv... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) If you don't like it don't play it. Dropper gamle Dayz karakteren min og starter Origins, denne videoen fikk meg til og starte modden. ser sykt bra ut. http://www.youtube.com/watch?v=T26RJ5f_T88 Takk for at dere nevnte Origins, visste ikke at det var en så komplisert mod Og til dere som mener dette er for mye dill dall........ Standalone skal ha akkurat samme funksjon XP Endret 14. juli 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg og en kompis holdt på i flere timer og samlet ting til å bygge hus. Vi hadde 2 fulle lastebiler med stæsj, så fant vi en stor base med flere helikoptere og kjøretøy, vi så at det var mange folk der nede så jeg kasta en granat ned til dem (For fun). Litt senere blir vi forfulgt av 2 helikoptere fullt med folk med high end gear. Jeg hadde kun en M16 ACOG og klarte og drepe alle 6, var helt syk den gun fighten der xD De var jo så dum å landet rett ved siden av meg, så jeg skøt en og en når de hoppet ut Så dum som jeg var gikk jeg bort til likene for å loote de. Alle hadde MK48 og M249. Plutselig kommer det ut enda en jævel fra helikoptere som satt bak i det, hvor jeg ikke kunne se han. Han drepte meg. Kompisen min kom og drepte han, men 2 min etterpå kommer de tilbake med enda et helikopter fullt med folk og fullt gearet opp igjen. Drepte kompisen min og de tok begge lastebilene. Hadde sikkert nokk utstyr til å bygge et level 2 hus. Skulle ønske Origins hadde Chernarus mappet også. Er ikke helt fan av Taviana. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg og en kompis holdt på i flere timer og samlet ting til å bygge hus. Vi hadde 2 fulle lastebiler med stæsj, så fant vi en stor base med flere helikoptere og kjøretøy, vi så at det var mange folk der nede så jeg kasta en granat ned til dem (For fun). Litt senere blir vi forfulgt av 2 helikoptere fullt med folk med high end gear. Jeg hadde kun en M16 ACOG og klarte og drepe alle 6, var helt syk den gun fighten der xD De var jo så dum å landet rett ved siden av meg, så jeg skøt en og en når de hoppet ut Så dum som jeg var gikk jeg bort til likene for å loote de. Alle hadde MK48 og M249. Plutselig kommer det ut enda en jævel fra helikoptere som satt bak i det, hvor jeg ikke kunne se han. Han drepte meg. Kompisen min kom og drepte han, men 2 min etterpå kommer de tilbake med enda et helikopter fullt med folk og fullt gearet opp igjen. Drepte kompisen min og de tok begge lastebilene. Hadde sikkert nokk utstyr til å bygge et level 2 hus. Skulle ønske Origins hadde Chernarus mappet også. Er ikke helt fan av Taviana. Haha genialt. kartet er vel litt mer bugget ja, men godt og prøve nytt land. Mest sannsynligvis en Clan du hadde angrepet. Lurer på hvordan man joiner. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvilken origins server henger folk på ? eneste jeg har funnet med best ping og mest aktivitet er #INT005. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 #FR001 er veldig bra. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Official Dayz Origins #GX DayofSalvation. 88.150.201.18:17802 Spiller selv der, Origins. Endret 14. juli 2013 av nagina Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Merkelig hvor forbanna noen kan bli for en liten sak. Meg og en kompis spilte i dag, så var det en fyr som kjørte etter oss med Heli. Etter en halvtime bestemte denne personen seg for å drepe seg selv. Så han krasjet helien i bakken. Vi gikk selvsagt bort å lootet liket hans i ettertid. Når han kom tilbake så skulle han plutselig ha tingene tilbake, når han ikke fikk det klikket det helt og hele serveren er "etter" oss. Er vel ingen regler med at han eier tingene? Greit nok at han hadde sykt mye men likevel. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Merkelig hvor forbanna noen kan bli for en liten sak. Meg og en kompis spilte i dag, så var det en fyr som kjørte etter oss med Heli. Etter en halvtime bestemte denne personen seg for å drepe seg selv. Så han krasjet helien i bakken. Vi gikk selvsagt bort å lootet liket hans i ettertid. Når han kom tilbake så skulle han plutselig ha tingene tilbake, når han ikke fikk det klikket det helt og hele serveren er "etter" oss. Er vel ingen regler med at han eier tingene? Greit nok at han hadde sykt mye men likevel. Det er jo slikt som skaper morro, er det ikke det da? Litt drama, mye liv og følelser involvert skaper alltid det lille ekstra i en ellers hoardete hverdag på denne moden (bortsett fra Origins, som har fantastiske NPC'er å bruke tiden på) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det er jo slikt som skaper morro, er det ikke det da? Litt drama, mye liv og følelser involvert skaper alltid det lille ekstra i en ellers hoardete hverdag på denne moden (bortsett fra Origins, som har fantastiske NPC'er å bruke tiden på) Ja var en hektisk økt. Men er ikke veldig interessert i å ha fiender over hele serveren. Spiller egentlig som friendly så skyter aldri folk med en gang. Etter denne episoden må eg gjøre det fordi fyren som vi lootet skrev i side chat at vi ble fiender. Skrev navnet til oss begge i chatten. Men vi gjemte bilene godt med alt utstyret i. Får håpe det er der til neste økt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå