Mazeking Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det kommer ut om ca 2 måneder Du MÅ kjøpe på "nytt" om du tenker å kjøpe Arma 2 først, så Standalone- Får det ikke gratis selv om du har kjøpt arma 2 Takk for info. Da tror jeg faktisk at jeg drøyer til over sommeren. Har nok av andre spill å spille nå. Får håpe det også kommer med Oculus Rift støtte ;-) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Begynte å spille litt DayZ igjen etter gammelt. Men for en FPS man har, eg får den ikke over 30 uansett hva eg gjør. Om eg har alt på laveste eller high så er FPS helt lik men noen forferdelig drops til tider. Skjønner det ikke, prøvde Arma 2 OA for å se, alt på High med 60 fps. Er det virkelig blitt sånn at man skal spille med drops og maks 30 fps? det er vell serverene som gjør dette. Opplever dette jeg også, men skifter jeg server får jeg plutselig bra fps igjen. Finn en server som har ofte restart og ikke så mange kjøretøy og stæsj Lenke til kommentar
tNy Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Takk for info. Da tror jeg faktisk at jeg drøyer til over sommeren. Har nok av andre spill å spille nå. Får håpe det også kommer med Oculus Rift støtte ;-) Sa han egentlig ca 2 måneder der? Trodde han mente at det kunne komme når som helst innen 2 måneder? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Var det jeg husker han sa og. Men kjenner jeg han rett betyr vel det minst 2 måneder... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Neste prosjekt, level 3 house så stronghold, origins ruler, kommer til å bli hardt å dra tilbake til vanlig dayz. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva tror dere om det DayZ aktige Rust, laget av Garry Newman (Garry's mod) Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Rust ser spennende ut. Nå er det kanskje tidlig å dra konklusjoner mtp at det er (pre?)Alpha, men det har potensial. Nå fikk jeg dessverre ikke tak i en nøkkel til alphaen, så mine meninger er basert på serier og videoer fra YT. Jeg klør i fingrene etter å få prøvd det! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva tror dere om det DayZ aktige Rust, laget av Garry Newman (Garry's mod) Kan du ikke lage en egen tråd for spillet? Syntes det så HELMAKS ut. Muligheten for å bygge på denne måten OG drepe zombies eller whatever monstrene ender opp med å bli kalt er jo awesome. Så hvis noen lager egen tråd for det så kan jo de som har prøvd det skikkelig dele erfaringer etterhvert osv Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har spillt Rust siden det var åpen registrering, er veldig gøy når du teamer opp med noen spillte et par timer med PsiSyndicate i går Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg spilte Origins sammens med Jonas og Anders... 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Er det fortsatt mulig og få alpha-keys til Rust? Eller må jeg vente til evt. open alpha/beta? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 er gold member på facepunch, kan kanskje poste noen keys om garry gir ut flere. her er en video fra igår med Psi Lenke til kommentar
tNy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror noen må lage en egen Rust tråd, før det tar over helt her Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1524866 lagde en tråd, ble litt rotete and what not..la gå Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Trenger litt hjelp her. Når jeg prøver å gå inn på servere får jeg beskjed om at jeg må fjerne noen filer for å komme inn eller laste ned "keys". Da jeg helst vil slippe å fjerne addons som jeg bruker i editoren lurer jeg på hva jeg gjør? Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 kan dere gi meg noen forholdregler har lært at for eksempel når man hopper betyr det at man er frendly er det noe andre tegn jeg burde tenke på når jeg får spiller snart Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 det er vell serverene som gjør dette. Opplever dette jeg også, men skifter jeg server får jeg plutselig bra fps igjen. Finn en server som har ofte restart og ikke så mange kjøretøy og stæsj Får prøve neste gang. Dumt at det skal være sånn. Maskinen min skal være mer enn god nok til å spille mer enn den tradisjonelle DayZ. Alltid lysten å prøve noen nye varianter men virker som det er helt umulig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 hvorfor vil ingen svare meg Hva om Dayz ? Man må bare gjemme seg visst man ser andre. Og hoppe betyr ingenting. du har sikkert blitt lurt. Start på en server med lite folk og join en større når du er ready sett go! Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 hvorfor vil ingen svare meg vet ikke helt om du snakker om rust eller dayz her, men i rust er hopping og crouching "friendly tegn" du kan ikke hoppe i dayz bare løfte litt på bena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå