ZanZel Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Vil si at breakingpoint er temmelig populært også eller, egentlig ikke hvis man teller servere Endret 23. juni 2013 av ZanZel Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Dean Hall var med på panelet om historiefortelling i spill som gikk klokken 1300. Han kommer tilbake om knappe timen for å fortelle om DayZ Standalone. Den første økten er tatt opp og kan ses her, neste begynner klokken 1800. Se begge her Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Spent på hva han viser. Redd det bare er akkurat det samme som han viste 1000 ganger på E3. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Spent på hva han viser. Redd det bare er akkurat det samme som han viste 1000 ganger på E3. Frykter det samme, men klarer ikke å la være å se det! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Synes alt virket veldig dødt nå, Norway01 som brukte å være ganske aktiv har 0/50, skjer med dayz? Spiller alle Origins? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Synes alt virket veldig dødt nå, Norway01 som brukte å være ganske aktiv har 0/50, skjer med dayz? Spiller alle Origins? Siste patchen var ganske buggy som gjorde at det ble ganske uspillbart en stund. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 origins frem til standalone kommer, mest sannsynelig så blir det en god del origins selv etter standalone releasen med tanke på at det blir lenge før origins features kommer til sa. Om du sjekker twittern til rocket så ser du de har en ny build av sa å vise fram på den messa der 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Om du sjekker twittern til rocket så ser du de har en ny build av sa å vise fram på den messa der Så det nettopp! Da er det bare å vente på at det skal begynne. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Altfor sent og igjen lyd. Kjipt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Haha.. radioen var fantastisk Er det Acre aktig? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Selv om jeg har gledet meg noe ekstremt så føler jeg virkelig at dem ikke burde vise spillet i så tidlig stadiet. Det her imponerer ikke, det gjør folk bare skuffet. Inventory systemet er bra og det men dem viser jo samtidig svakhetene med syncinga, zombiene og animasjonene Blir sikkert fikset håper jeg men. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Selv om jeg har gledet meg noe ekstremt så føler jeg virkelig at dem ikke burde vise spillet i så tidlig stadiet. Det her imponerer ikke, det gjør folk bare skuffet. Inventory systemet er bra og det men dem viser jo samtidig svakhetene med syncinga, zombiene og animasjonene Blir sikkert fikset håper jeg men. zombiene er bare ute av sync fordi event handlern ikke er implementert enda Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Sa han release innen en uke, eller hørte jeg feil? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 ser for meg en ny type banditter nå, the blood bandits som kidnapper deg og tømmer deg for blod 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Altfor tidlig spør du meg men..... Håper det blir mye bedre enn det der. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Han som ikke ville ha en release date Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå