Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, trodde virkelig de hadde kommet lengre enn det her. Nå ser vi grunnen til at de ikke har turt vise zombiene tidligere. Det der var jo faktisk forferdelig. Ja, dette er en pre-alpha og da skal det se rimelig unfinished ut, men her føler jeg de har brukt lang tid på lite. Skal ikke forvente altfor mye av et så lite team, men jeg ble litt skuffet likevel.

Lenke til kommentar

Veldig enig i det du skriver. Virket som man tok damage fra langt hold. Zombiene hadde heller ikke noe spesifikt mønster i hvordan dem beveget seg, følte de hoppet bortover skjermen. Nå er det så lenge siden eg spilte DayZ, slutten av Januar at eg egentlig har glemt hele spillet. Men trodde selv de hadde kommet lengre enn dette.

Lenke til kommentar

Wow, trodde virkelig de hadde kommet lengre enn det her. Nå ser vi grunnen til at de ikke har turt vise zombiene tidligere. Det der var jo faktisk forferdelig. Ja, dette er en pre-alpha og da skal det se rimelig unfinished ut, men her føler jeg de har brukt lang tid på lite. Skal ikke forvente altfor mye av et så lite team, men jeg ble litt skuffet likevel.

Du kan jo starte som game designer og hjelpe de da, det virker som du har peiling ;)

Lenke til kommentar

Wow, trodde virkelig de hadde kommet lengre enn det her. Nå ser vi grunnen til at de ikke har turt vise zombiene tidligere. Det der var jo faktisk forferdelig. Ja, dette er en pre-alpha og da skal det se rimelig unfinished ut, men her føler jeg de har brukt lang tid på lite. Skal ikke forvente altfor mye av et så lite team, men jeg ble litt skuffet likevel.

De sier jo selv at de har nesten utelukkende arbeidet med serverarkitekturen slik at hacking og scripting skal være veldig vanskelig. Alt kjøre serverside nå, til og med noe så enkelt som å bandasjere seg.

Jeg føler meg sikker på at vi vil se masse progress fremover nå når arkitekturen er på plass, og jeg vet at vi vil få se bedre Zombier. Men som Dean sier selv, så må de snart få det ut i open alpha slik at de kan få mye mer feedback fra "average Joe"

Lenke til kommentar

Greit nok at det er litt uforutsigbart men at de hopper rundt på skjermen som på den videoen så ikke spesielt bra ut

 

Rocket har sagt at de nesten utelukkende har fokusert på arkitekturen så langt. Etter release av alpha skal de fokusere mer på det andre, som pathfinding for zombiene.

Lenke til kommentar

Latterlig at de har jobba så lenge. Og sa at de mest sannsynlig var ferdig i Juni. Dette var rett å slett svært skuffende!

 

Ikke uttal deg om du ikke vet hva du faktisk uttaler deg om. Det har flere ganger vært forklart hvorfor det tok så lang tid, og det er ikke pga animasjoner, pathfinding og denslags, det er server-arkitekturen som har gjort det, og det at de har endret hele greia til et MMO-system på så "kort" tid er alt annet enn svært skuffende.

 

Det eneste jeg tenker på som kan være litt nedtur er at det ikke er kjøretøy i starten. Spørs jo hvor lang tid det vil ta før de kommer tilbake. Men det gjør jo også slik at vi har noe å glede oss til også etter at det er utgitt :p

Lenke til kommentar

Ikke uttal deg om du ikke vet hva du faktisk uttaler deg om. Det har flere ganger vært forklart hvorfor det tok så lang tid, og det er ikke pga animasjoner, pathfinding og denslags, det er server-arkitekturen som har gjort det, og det at de har endret hele greia til et MMO-system på så "kort" tid er alt annet enn svært skuffende.

 

Det eneste jeg tenker på som kan være litt nedtur er at det ikke er kjøretøy i starten. Spørs jo hvor lang tid det vil ta før de kommer tilbake. Men det gjør jo også slik at vi har noe å glede oss til også etter at det er utgitt :p

Så må vi jo gjenta det som er helt dønn åpenbart, standalone blir releaset som ALPHA som vil si at det vil utvikle seg etter hvert så det du ser nå vil ikke være sånn for evig å alltid, det helt helt ferdige produktet er nok et år eller to eller tre unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...