Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo filma på en showcasing din dott...

Det er det nok ikke dotten.

It was laggy, as hell. Because the build I have was not really optimized. I could probably record a better video with less lag if I remove most of the zombies. But I'm feeling that rocket will update a 'real' video. Showing their most recent progress. I just saw a picture of the inventory, and even that was improved alot.
Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Det er jo filma på en showcasing din dott...

Sikker på det? I følge opplasteren og kommentarer er det lekket kode som blir vist frem. Det er heller ikke nødvendig å være så spydig som du er etter kommentaren over. Du overreagerer.

"kryp tilbake til hullet ditt" ?

Hvor gammel er du? Fjorten? Har du ikke bedre klisjeer? :lol:

Din oppførsel er i hvertfall ikke typisk for din alder (over 30 om jeg ikke husker feil.)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skal man komme med som er givende? Standalone later til å være lysår unna noen som helst utgivelse. Spillet er jo glemt av flesteparten når det endelig kommer ut.

Dayz til Arma3 er jo allerede spillbart noenlunde så hva er vitsen med å i det hele tatt spille standalone?

Lenke til kommentar

Hva skal man komme med som er givende? Standalone later til å være lysår unna noen som helst utgivelse. Spillet er jo glemt av flesteparten når det endelig kommer ut.

Jeg tror ikke det er glemt, men jeg er redd folk kan begynne å gå lei DayZ-konseptet før det kommer ut. Verisjonen i videoen er tydeligvis gammel, inventory-menyene er forandret, og det er mye som nå er lagt til og som vi har blitt fortalt gjennom devblog og andre kanaler, som ikke er med i klippet, så det er nok litt mer polert i dag.

De må uansett bare ta seg den tiden de trenger, lanserer de det der, vil det bli katastrofe og ramaskrik fra alle kanter.

Lenke til kommentar

Javel, da får de bare bli lei og spille noe annet. Hva så?

Tror det fremdeles er ganske stor interesse. Den ene devbloggen er sett over én million ganger, og det er ikke rent få som følger utviklingen på Twitter. Noe sier meg at det dessuten er den utålmodige og rastløse typen som har gått lei. Gjør meg ingenting om de uteblir fra spillet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og lys har en hastighetskonstant som igjen kan måles i nettopp tid ;)

Jeg ble litt nysgjerrig, hva hjelper dette for? Et lysår er fortsatt bare et år. For å vri og vende litt ekstra, så er det jo avstanden lys beveger seg på ett år, sett utenfra. tiden står pga. relativistiske effekter stille for fotonene :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ble litt nysgjerrig, hva hjelper dette for? Et lysår er fortsatt bare et år. For å vri og vende litt ekstra, så er det jo avstanden lys beveger seg på ett år, sett utenfra. tiden står pga. relativistiske effekter stille for fotonene :p

Nå ble det bare mas... ;)

Om standalone ikke kommer før høsten vil det bli som med Conanspillet hvor det levde kun kort tid. Er sikkert noen som spiller det enda, men kan ikke se for meg at det er så veldig mange.

Javel, da får de bare bli lei og spille noe annet. Hva så?

Tror det fremdeles er ganske stor interesse. Den ene devbloggen er sett over én million ganger, og det er ikke rent få som følger utviklingen på Twitter. Noe sier meg at det dessuten er den utålmodige og rastløse typen som har gått lei. Gjør meg ingenting om de uteblir fra spillet.

Det er den utålmodige og rastløse typen/gruppen som er den største kundemassen. Det er der noe av problemet ligger.

De KAN dog vinne kunder/spillere på god behandling av barnesykdommer/bugs. De sier jo at de jobber med å få vekk bugs og vil ha alt vekk før launch, men det vet man av erfaring at fungerer ikke i praksis.

Lenke til kommentar

Nå ble det bare mas... ;)

Om standalone ikke kommer før høsten vil det bli som med Conanspillet hvor det levde kun kort tid. Er sikkert noen som spiller det enda, men kan ikke se for meg at det er så veldig mange.

Det er den utålmodige og rastløse typen/gruppen som er den største kundemassen. Det er der noe av problemet ligger.

De KAN dog vinne kunder/spillere på god behandling av barnesykdommer/bugs. De sier jo at de jobber med å få vekk bugs og vil ha alt vekk før launch, men det vet man av erfaring at fungerer ikke i praksis.

Den releases jo som alpha så bugs er jo garantert men som du vet så må server/client arkitekturen være ferdig som den nå er så må i det minste gameplay ødeleggende bugs i det minste bli fikset sånn at folk faktisk kan spille spillet.

Arma 3 kommer til å ha samme problemet som arma 2 siden spillene er så script vennlig så blir det rimelig enkelt å scripte inn kjøretøy/våpen å som du vet de kombinerer features fra arma 2 og 3 til en arma 2.5 engine for stanalone så man får gode ting fra begge engines implementert inn i standalone.

Så ta deg en bolle å vente på E3 om 10 dager så får vi nok fullt vite hvordan det ligger an nå med en mulig release dato.

Lenke til kommentar

Moden er nå bugga som faen, men har likevel mange som spiller det.

For min del, så er det alternative kart og enkle mods som holder lysten oppe for min del.

Har Rocket sagt noe om hvordan det blir med andre kart for Standalone? Siden de bruker tid på å forme Chernarus av en eller annen grunn.

Personlig tror jeg Rocket har laget litt for mye hype iforhold til spillbar test og utgivelse. At det nå blir en liten parodi på seg selv ved at NESTE gang så blir det noe bra.

Er grense for hvor lenge du kan rope ulv..

Lenke til kommentar

Ikke at det er bekreftet eller noe sånt men jeg husker at det med det første ikke ble noen andre maps enn det nye chernarus men senere så skulle de se på de andre custom mapsene men mest sannsynelig så er det noe de må porte over å ikke de andre mod lagerne med tanke på at kildekoden må låses ned osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...