Skjelvgråt Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Men det er gøy med lydmoddene, og bevegelsesmodden. Men ja, får alltid jævlig fps i byene. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det mest sjarmerende er jo å brekke beinet fordi en zombie glitcher igjennom en vegg og dyttter deg inn i en dør. Eller at du ligger ved en stein og snur på deg og ender opp med å miste 6000 blod, brekke bein og besvime i 30 sekunder. For å ikke glemme klientside hitdeteksjon og utregning av AI. En kamerat av meg skulle plukke opp et våpen som var på et utedo ved Elektro, uheldigvis, så klarte jeg å smelle igjen døra, slik han brakk benet. Heldigvis, så hadde jeg morfin i ryggsekken, hehe. Endret 21. mai 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 frankie var i breakingpoint teamspeaken, han sa han hadde muligheten til å spille det men ikke ville, og at det kom ut i oktober :S Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 frankie var i breakingpoint teamspeaken, han sa han hadde muligheten til å spille det men ikke ville, og at det kom ut i oktober :S Kunne jo sagt ifra når han var der Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 var bare ca 5min før folk så navnet og skrek frankie frankie erhmergherd can you do a shoutout for me on your video?? fraaankie!!! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har spilt flere ganger med han, Dayz Origins. Han kalte en kompis for "heavy drinker" siden han hadde lasta huset fullt av whiskeyflasker for troll Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 hadde vært kos å spille med han, men tror han har nokk av folk og spille med, er jo som regel han og jackfrags som spiller sammen og dulter borti noen andre spillere ^^ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Persondyrking er ikke min greie, men jo han er en allright kar. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Ah hvordan begynte dere å spille ilag? Forøvrig jævlig teit hvordan folk oppførte seg i den teamspeaken. Endret 21. mai 2013 av Quakecry Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Vi har ikke spilt sammen, vi bare møtte ham og fjasa litt før han stakk etter å ha fått filma seg ferdig Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 DayZ Survivor GameZ begynner nå om noen sitter oppe ... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 :/ stakkars goldglove døde før han fikk seg våpen å i hovedstreamen til survival games så er han som styra kameraet helt og holdent inkompetent Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) woo for en slutt med staff medlem som hjalp til med finishing blow Endret 25. mai 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Idiotisk måte Psi døde på. Skjermen ble svart, så døde han av en ren glitch. Synes slikt burde gi respawn. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Psi fikk vel respawn? Og så ble han drept av M1014 hagle? Var i alle fall det jeg fikk med med i Sacriels stream/chat. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Åja, det fikk ikke jeg med meg. Gikk i dusjen etter han ble drept av glitchen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Synes det var en ganske kjedelig hunger games. Synes forøvrig vi bør få til en norsk survival gamez, såvidt jeg vet var battlefield.no villig til dette også. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) noe nytt om standalone? Vel vi vet så mye som at i går så ble det bekreftet at server/client arkitekturen er ferdig å den skulle bli stresstestet i dag av de som atm har alpha tilgang som er venner og familie/forum mods, reddit mods osv fra det jeg har hørt. Vi blir ikke til å få en dev blog riktig enda pga han er nettopp tilbake fra mount everest og E3 nærmer seg så de har det hektisk, men om stresstesten gikk bra så kunne ting gå fort, så fra det så er min mening at juni/juli release er ikke så veldig usannsynelig. Edit: What happened to the closed large scale test of DayZ that was scheduled for today? av Lorenzo0852i dayz [–]rocket2guns 15 poeng 1 time siden Basic synopsis. From our (bohemia) perspective it was a huge success. The server/client architecture approach has been entirely proven - with no noticable negative impacts which is a massive win for us. However, the test was unstructured so many people involved were probably confused about what was being tested and there were many bugs, such as animations bugs with weapon holding that meant weapons can't be fired, etc... Also zombie attack animations weren't being broadcast so users could not see this. Endret 30. mai 2013 av Xprez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå