aBadMan Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Liker ikke at det ikke er kill messages på den servern, men klarer meg nok. De la det til idag faktisk. Noe stemning for en helnorsk Hungergames/Survivorgames... med premier og kommentatorer og heile sulamittn ?? Hadde sikkert vært morsomt det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Ja, men er man litt oppegående så ser man på debug monitor, lett å se om man har drept eller ikke. aBaDmAn91: Idag? mhm, skeptisk, har spilt der en stund, alltid vært av. Endret 17. april 2013 av nagina Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ja, men er man litt oppegående så ser man på debug monitor, lett å se om man har drept eller ikke. Som også burde vært fjernet (ja, inkludert epeen monitoren) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ja, men er man litt oppegående så ser man på debug monitor, lett å se om man har drept eller ikke. aBaDmAn91: Idag? mhm, skeptisk, har spilt der en stund, alltid vært av. http://www.battlefield.no/forum/index.php?/topic/115126-dayz-oppdateringer1761r1/page__view__findpost__p__2317761 Har sett det flere ganger idag... Uansett der har du enda et bevis. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Wow, det var jo bra kan sies jeg har spilt panthera de siste 3 dagene Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Spiller litt ovaron, det er en ganske kul map Lenke til kommentar
code Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Er det noe særlig med DayZMOD updates fortiden? eller blir all tid brukt på StandAlone? Gleder meg til StandAlone, men er så mye jeg er redd for at dem ikke fokuserer på som jeg mener burde fikses. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 *SNIP* Mod'en blir fortsatt oppdatert, dog av communityen selv. Så utviklerne har gitt fra seg ansvaret der. Standalone er under lockdown for øyeblikket, da Rocket er på Mount Everest. Dette betyr ikke at de ikke gjør noe, men rett og slett at de slipper ikke mange updates ut til folk, men de har full fokus på å kjøre på frem til Rocket er tilbake (Juni). Planen foreløpig er at Alpha skal være klar i Juni/Juli. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Denne Breaking Point modden, den er ikke i DayZCommander? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nei, det kreves en egen klient for Breaking Point. Kan lastes ned her: http://www.thezombieinfection.com/index.php?/portal/ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) En kompis av meg kjøpte/leide server hos DayZ.st, for de som ønsker, join gjerne 159.253.145.170:3017 Last Stand DayZChernarus, custom buildings, custum weapons, more heli crash 100+ vehicles. etc. Prøver å få flere folk til å game Endret 10. mai 2013 av nagina Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Operatoooor as fuuck Men når dagen er over det digg å trekke seg tilbake, slappe av foran bålet og for en stund er en iallefall vekke fra truslene som omgir en. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 En kompis av meg kjøpte/leide server hos DayZ.st, for de som ønsker, join gjerne 159.253.145.170:3017 Last Stand DayZChernarus, custom buildings, custum weapons, more heli crash 100+ vehicles. etc. Prøver å få flere folk til å game Testa serveren nå, har litt tilbakemeldinger.Det er altfor mange bygninger. Med så høy tetthet av bygninger som spawner zeds og gear blir det crash mellom lootrate og zombierate. De despawner hverandre. NPCene skyter på alt, det er for mange av de og dermed skyter survivors på en selv om en har over 2500 i humanity. Be han som har vært vill med editoren å ta det LITT med ro Jeg skjønner at det er gøy å go nuts men det blir bare for mya av det gode. Serveren fløyt dog bra, jeg hadde god performance på den Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det hørtes ut som en elendig server imo. En million kjøretøy, auto fuel, auto blabla, masse bygninger, også videre.. Høres alt for lett og kjedelig ut,. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Savner de vanskelige orginalserverne jeg. Finnes jo BARE vehicle1000000++++++ servere ute å går Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noen her som spiller på Ourforums sin Origins server ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Spiller på lost patrol sin. Anbefaler den serveren, jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 vet ikke om folk har fått det med seg eller ikke, men nå har DayZ kommet til Arma 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå