Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ITALIAN BRS #2 DAYZ CHERNARUS

85.25.95.93:2314 folkens, hvis dere er ute etter ny server.

 

Serveren har:

-Car tow

-Helikopter tow

-Auto-refuel (slipper å fylle helis med jerry can)

-6 heli crashes, 2 per time.

-Halo jump, kan hoppe fra helikopter og velge selv når fallskjerm skal utløses.

-Debug monitor

-Passelig mange helis og biler, ikke overdrevet mye som før.

 

Har postet før men er IP bytte på serveren, serveren er også ganske fresh, alt ble reseted.

 

Italitensk / engelsk chat.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Det der er jo faktisk bare dumt. Facepalm nesten faktisk.

[The] er jo den største drittgjengen på Battlefield.no servern da :)

Mentalt kan dem vell ikke være eldre enn 12-13 år?

Ja, det var det jeg også tenkte.

 

 

Hmm.. interessant. Kunne dere utdype litt mer om hvorfor det er så dumt at det er på grensen til facepalm-dumt? (tenker du på hisorien i linken, eller THE gruppen generellt)

Jeg spør av interesse for en community server. At noen tar litt initiativ og lager en RP gruppe blant norske spillere er egentlig positivt synes jeg da, men mulig jeg er helt på jordet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm.. interessant. Kunne dere utdype litt mer om hvorfor det er så dumt at det er på grensen til facepalm-dumt? (tenker du på hisorien i linken, eller THE gruppen generellt)

Jeg spør av interesse for en community server. At noen tar litt initiativ og lager en RP gruppe blant norske spillere er egentlig positivt synes jeg da, men mulig jeg er helt på jordet :p

Jeg mener THE gruppen generelt. Når de blir "eid" så finner de alltid på en unnskyldning, ellers så er de så cocky at det blir flaut.

Lenke til kommentar

Overalt som i alle serverne i tyskland og italia elns? Det teller jo ikke :p

Men uansett, så er en sånn cocky gruppe en oppmuntring til å samles mot dem da kanskje? Eller er man alt for noob, og spiller på for mange utenlandske servere, til å kunne samle et norsk lag mot dem ?

 

Barnslige som i å sloss online mot Zombies en eller annen fra australia har laget en halvferdig mod til :p

 

Heheh.. bare tuller litt og setter det på spissen, men i norsk spillsammenheng på Dayz er dette blant de eneste som har gjort noen ting. Tror ikke det er en eneste norsk spiller som har klart å reppe en buss og ta folk på tur engang. Det sier jo litt om det norske community i Dayz. I tillegg at de utfordrer åpent på et community forum der norske spillere samles (i alle fall noen). Om man skal snakke om barnslig så er det at norske spillere drar halveis rundt europa og gjerne til USA for å spille med noen som de tror er bedre :)

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...