Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@SindreMA: Bra video. Du har fått en ny subscriber :)

Edit: Men man hører at du er norsk :p Er noe ala Petter Solberg-engelsk.

Nå skal jeg ikke dømme for mye, da min engelsk ikke er perfekt den heller ^^

Ja jeg vet, men prøver jo å bli bedre så er jo bare til å snakke så mye jeg kan

Lenke til kommentar

Ja jeg vet, men prøver jo å bli bedre så er jo bare til å snakke så mye jeg kan

Jada, det er sånn det er. Men jeg bryr meg ike så veldig mye egentlig når jeg hører andres accent (hva er det norske ordet?). Det er content som er viktigst. Men trøndere som spiller DayZ er alltid morsomt :p
Lenke til kommentar

Er telt bugged på alle 1.7.5.1 servere? altså kan jo sette opp telt men tingene forsvinner etter server restart. Lagrer på en måte ikke, kan jo hende det er bare serveren jeg spiller på, men det skjer på de 2 servere jeg er på.

Dette skjer på min server også, får enormt mye med spørsmål ang. dette og jeg kan bekrefte at det er patchfeil fra server-side etter 1.7.5.1 kom ut, gjør alt jeg kan for å prøve å få fikset dette, prøver å skifte tent-save til å bli noe ala. vehicle save, men fungerer ikke på noen mulige måter, vi som hoster servere får bare vente på fiks, håper dette skjer rimelig fort ettersom det er veldig irriterende, men kommer med 10 min. warning om teltene, var også heli crash problemer med server-side, men dette fant jeg fort ut av.

Nå holder jeg på med å legge hunder inn, noe som er sinnsykt gøy, er akkurat som en robot med hatchet, akkurat nå attacker den bare zeds, trenger ikke gi den mat og drikke, kan heller ikke gi dem commands, men skal vell ikke være så vanskelig å få fiksa det, noen som også driver med server? Kontakt gjerne pm.

Lenke til kommentar

HLVR, hva er dette?

http://www.silentspy...sion-generator/

noen mener dette skal hjelpe? men det er noe admins må gjøre med serveren elns.

Kan ikke si at det skal hjelpe, det der lager bare en basic mission file (.pbo) som serveren skal kjøre, der du får velge side chat enabled og map, hjelper vell bare om du gjør noe feil i mission file, og trenger en ny en fordi du ikke har backup.

EDIT: Spørsmål.

Hadde dere likt et standard "bambicastle" f.eks med cap golova, inni her kan det evt være 1 barrack, 2 deer stands, masse objekter for å se det til å se fett ut, trenger nødvendigvis ikke være akkurat det jeg tenkte på, men må være noe slik at folk vil holde det, og faktisk orke å gå inn for å explore. Der vil det vell bli litt pvp, men slik som jeg ser spillet i denne fasen, er at det er mer pvp enn survival, spørs selvfølgelig hvordan spillestil du har, men jeg, etter at jeg fant ut at zombiene ikke var en så stor threat begynte jeg mer med pvp, foruten om freshspawns. Ulempen med dette er at folk med high gear kan evt. ta turen sørover for å så ta over det lett. Om det er en ulempe vet jeg ikke, kan jo hende at de som har borgen får tatt ut de med gearet, dermed har de enda bedre. Vet virkelig ikke hvor jeg skal plassere dette, så alt av kreative ideer taes gjerne imot! (Dette var bare et eksempel.)

Vet jo også at dere faktisk ikke spiller på serveren vår og vet hva annet vi har lagt inn, men sånn generelt, er dette noe dere kunne tenkt dere?

Endret av HLVR
Lenke til kommentar

Dette skjer på min server også, får enormt mye med spørsmål ang. dette og jeg kan bekrefte at det er patchfeil fra server-side etter 1.7.5.1 kom ut, gjør alt jeg kan for å prøve å få fikset dette, prøver å skifte tent-save til å bli noe ala. vehicle save, men fungerer ikke på noen mulige måter, vi som hoster servere får bare vente på fiks, håper dette skjer rimelig fort ettersom det er veldig irriterende, men kommer med 10 min. warning om teltene, var også heli crash problemer med server-side, men dette fant jeg fort ut av.

Nå holder jeg på med å legge hunder inn, noe som er sinnsykt gøy, er akkurat som en robot med hatchet, akkurat nå attacker den bare zeds, trenger ikke gi den mat og drikke, kan heller ikke gi dem commands, men skal vell ikke være så vanskelig å få fiksa det, noen som også driver med server? Kontakt gjerne pm.

Jeg kjører 1.7.5.1 på min server, og den har ingen problemer med noe (foreløpig i alle fall). lagring i telt og kjøretøy fungerer alt som det skal.

Hvilken serverpakke bruker du? Bliss?

Lenke til kommentar

Jeg tipper du har blitt frastjålet keyen din pga. du har prøvd å laste ned hack. Det kan de ikke gjøre ingame, det skjer hvis du har prøvd å laste ned hack fra nettet, som i de fleste tilfeller ikke er hack, men et simpelt program som stjeler keyen din. :)

Det er ikke mulig å stjele keyen til andre kun ved å spille på samme server som deg eller noe sånt.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Det kan være en feil, og da vil det nok komme tilbake. Men hvis du faktisk har mistet keyen, er det eneste mulighet. Du, eller en på din datamaskin, har prøvd å kjøre et hackprogram (ikke hacket ingame, bare prøvd å kjøre det i windows), så har det da gått inn i registeret og hentet ut keyen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...