Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, hacker eller ikke, videoene gir underholdning, og det er det jeg vil ha. Jeg skal fortsette å se på videoene, men aldri stole på hva han "finner" osv. Men han er jo dessuten ganske god også. Når man tenker seg om, kunne han ha klart seg utrolig bra uten hackene.

Du skriver som om det er et faktum at han hacker. Hvorfor SER du på videoene da? Om du er en ekspert på å avsløre juks?

 

Han har en plass mellom 60 og 100 timer med rått materiale før han redigerer. SELVFØLGELIG vil dette gi variasjoner i enkelte detaljer. Tror du virkelig han ville latt dette passere om han hadde hacket?

 

Jeg er ikke noen fanboi, men det du serverer her er latterlig. Derfor forsvarer jeg hvordan han redigerer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skriver som om det er et faktum at han hacker. Hvorfor SER du på videoene da? Om du er en ekspert på å avsløre juks?

 

Han har en plass mellom 60 og 100 timer med rått materiale før han redigerer. SELVFØLGELIG vil dette gi variasjoner i enkelte detaljer. Tror du virkelig han ville latt dette passere om han hadde hacket?

 

Jeg er ikke noen fanboi, men det du serverer her er latterlig. Derfor forsvarer jeg hvordan han redigerer...

Du burde se videoen som er ute, og de andre bevisene. Det er ting som ikke forsvinner eller endres på via en edit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, hacker eller ikke, videoene gir underholdning, og det er det jeg vil ha. Jeg skal fortsette å se på videoene, men aldri stole på hva han "finner" osv. Men han er jo dessuten ganske god også. Når man tenker seg om, kunne han ha klart seg utrolig bra uten hackene.

 

Må si meg litt uenig her. Jeg synes også at videoene hans er morsomme, men hacking er noe jeg hater og har absolutt nulltoleranse for. Det finnes ikke noe som heter uskyldig hacking. Uansett hvor ubetydelige endringene du gjør er, så endrer du spillet for å gi deg selv fordeler. Og når man hacker i et online-spill får man fordelene på andre spillers bekostning.

 

Og hvor går grensen mellom uskyldig og ikke-uskyldig hacking? Denne grensen kan lett tøyes. Det er det samme som at det er mye lettere å begynne med hasj om man allerede har tatt en tobakkssigarett eller to. Nei, hacking i online-spill kan ikke tolereres, uansett begrunnelse og konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gosh jeg og en kompis fikk fin fraps kills ;)

 

Var å fløy med chopper rundt electro og cherno, så spotted jeg 3-4stk som sto nært en bil og drepte alt som kom i veien. Jeg fløy flere ganger forbi dem for morro skyld, men til slutt ble choppern ødelagt men hadde en til på lager så jeg hentet den :p Det jeg ikke viste var at de sto der å recorded fraps videoer, men det driter jeg i nå, fikk nesten bedre video ut av dette :p

 

Anbefaler minst 720p

 

http://www.youtube.com/watch?v=YfxL9RN9_eo&feature=youtu.be

Lenke til kommentar

Gosh jeg og en kompis fikk fin fraps kills ;)

 

Var å fløy med chopper rundt electro og cherno, så spotted jeg 3-4stk som sto nært en bil og drepte alt som kom i veien. Jeg fløy flere ganger forbi dem for morro skyld, men til slutt ble choppern ødelagt men hadde en til på lager så jeg hentet den :p Det jeg ikke viste var at de sto der å recorded fraps videoer, men det driter jeg i nå, fikk nesten bedre video ut av dette :p

 

Anbefaler minst 720p

 

 

Skjer med typisk fjortis fragmovie redigering og dubstep?

Lenke til kommentar

Jeg tolererer ikke hacking jeg. Nesten hver gang jeg finner ut at en venn jeg har fått på steam, eller youtubere osv. gjør det, pleier jeg å boikotte dem med en gang.

 

Men jeg liker frankie veldig godt faktisk, og han er god med redigering. I tillegg viser han ikke direkte at han hacker.

 

Jeg har mistenkt han for hack siden jeg starta å se videoene. Så dette kom ikke som noen overraskelse på meg akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...