Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

andre gang du skriver samme ting

Det er det, men fortsatt noe jeg lurer på.

 

Jeg har sett litt på frankieonpcin1080p sine videoer, og de er veldig bra. Men han er så god i å spille det. I tillegg er han veldig heldig, og finner kule ting, og får kommunisert ordentlig med randoms. Noen andre som har sett på han? Hva synes dere?

 

(Videoene hans har sikkert blitt tatt opp før i tråden, men det får nå bare være)

Lenke til kommentar

Digger Frankie og Jackfrags sine videoer jeg også. Men syns de har blitt litt for "filmatiserte" vist man kan kalle det det. Liker bedre de gammleste videoene hans.

 

Han er litt heldig med og finne ting ja, noe som gjør at mange mistenker at han bruker hacks for å få våpen. Men han spiller nokk mye mellom hver scene for å få tak i bra gear. Ikke at det er så vannskelig og skaffe bra gear vist man spiller på full server.

 

 

Jeg spiller nesten bare på Panthera nå, PvP servers med våpen kasser osv slengt rundt om kring. Masse helies osv. Ganske morsomt. ^^

Vi fant en AA tanks vi kjørte rundt i og skøyt ned sikkert 10 helis. :D Eneste som klarte å ta oss var en gjeng med AS50 og skøyt helt vilt på oss.

Lenke til kommentar

Jeg tviler Frankie jukser. Finnes mye rundt dette, inkludert hardcore konspirasjonsteorier.

 

Har vært aktiv DayZ spiller siden sommer, og spiller nesten bare på Panthera. Server restart hver tredje time - og her har også Frankie spilt inn film. Jeg fant det noe mistenkelig at han alltid fikk tak i godt gear, men etter å blitt noe bedre i spillet tar det ikke særlig lang tid. Man vet bedre hvor man skal lete - man leter mer systematisk og med helikopter finner man crashsites vannvittig fort.

 

Hver episode Frankie står bak tar omlag 8-10 timer med råvideo. Han jakter nok like mye som du og meg..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri trodd direkte at han hacker/cheater, men er jo litt mistenkelig med debug monitoren. En gang for eksempel hadde han 2 murders og 5000 blod (bare eksempel), og så gikk han fra X til Y, og da hadde han 1200 blod, og 0 murders osv. Det er litt rart synes jeg.

 

Men når han spiller, ser det så¨utrolig gøy ut. Måten han drar og snakker med folk på, og tar en bil og kjører bort til folk og lar dem sitte på. I tillegg til at han er utrolig god på det.

 

Men jeg er også ganske på at man spiller bedre med bedre framerate. Med 14FPS i byer, og 24 i skogen, kommer man ikke langt...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri trodd direkte at han hacker/cheater, men er jo litt mistenkelig med debug monitoren. En gang for eksempel hadde han 2 murders og 5000 blod (bare eksempel), og så gikk han fra X til Y, og da hadde han 1200 blod, og 0 murders osv. Det er litt rart synes jeg.

Han sier jo at klippene i videoene ikke er i rett retterfølge.

Lenke til kommentar

Haha, et zombie-survival spill ble vanskelig? The horror! Jeg har digget patchen så langt, selvom den trenger litt finpuss enda. Herlig a zeds angriper kjøretøy nå.

 

Vanskelig? Er jo bare tragisk... Spillet skal jo være realistisk, og gud så realistisk det er å ikke vite når du blir slått.

 

Det hadde vært greit dersom zombiene ikke hadde vært så buggede, som når de står og "slår" på ingenting i lengre perioder. Evt burde de langt inn en effekt man får dersom man blir slått, så jeg ikke står og tar imot slag fra en zombie på andre siden av veggen uten å høre det

Lenke til kommentar

Det er ikke det. Når han viser i mapet at han drar fra et sted til et annet, så endrer det seg.

 

Kan godt hende han har blitt skutt mellom "scenene". Har sett noen klipp hvor han tar med dette, men det er ikke alltids like spennende for å oss å se han gå tilbake for å hente gearet..

Lenke til kommentar

 

 

Kan godt hende han har blitt skutt mellom "scenene". Har sett noen klipp hvor han tar med dette, men det er ikke alltids like spennende for å oss å se han gå tilbake for å hente gearet..

Enig der. Liker godt å se videoene hans, og de er bra editet, og mye bra content, men det er bare det som jeg har stussa over.
Lenke til kommentar

han cheater så si garrantert. finner folkene,bilene og våpnene. og mange av unnskyldingene hans er jo latterlige..

 

Jeg finner så og si det samme, cheater jeg? Er i grunn det samme for meg hva han gjør, for god underholdning skaper han i det minste. For meg er det viktigst :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...