Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det vært ny update til DayZ det siste? Når jeg joina min faste server idag kan jeg se drikke- og matbehovet synke, jeg har annerledes sikte på m107 og smoke grenades er ikke lenger i slike grønne bagger, blant andre ting.

 

I tillegg kan jeg ikke høre zombier slå meg lenger. Det må være det teiteste og mest idiotiske jeg noen sinne har sett! Jeg spiller med to andre og vi har alle blitt unconscious FLERE ganger fordi vi ikke aner om vi blir slått. I tillegg aggroer vi zombier som er 50 meter unna og ser en annen vei når vi crouch-løper og fra 4945040 meter unna til og med når vi skyter med "vanlige" våpen som m4a1. Vi kan også bli slått mens vi gjemmer oss inne i trær?

 

Hvis det er normalt og kom med den nye updaten så sier jeg pent takk og farvel til DayZ. Makan til elendig oppdatering har jeg aldri sett

Lenke til kommentar

Kom en hund til meg, begynte å snakke med meg, sa at jeg kunne få et ønske. Ba om en M4A3 CCO, med magasin. Fikk det, pluss alt av utstyr(Coyote backpack, NV goggles, Rangefinder, fyrstikker etc etc), problemet var at jeg var i Elektro, med sånn tyve andre. Fikk skudd etter meg langt oppi lia! Flirte så mye at tårene rann! :p

Lenke til kommentar

Nyeste updaten 1.7.5.1 må vell være den beste updaten (min mening).

Endelig er zeds en threat igjen, slik de var i 1.7.4.4 var de bare i veien, og alt var pvp, har allerede blitt infecta to ganger. Dere må også prøve å springe og trykke v (jump), sykeste! haha

Lenke til kommentar

Spiller dayZ single player jeg. Mye hyggeligere for skjermkortet mitt desverre

 

Noen som har prøvd det? Da je spawna, var det 2 Survivors som ankom byen. Noen som vet noe om hvordan de funker i moden? Og hvordan fungerer loot spawna? Har bare fått spilt en halvtime. Og er det biler?

andre gang du skriver samme ting
Lenke til kommentar

Hvilken server spiller folk på? Har ikke lyst på èn 50+ server, men en med rundt 10-20 personer på.

Min "hovedserver" er en whitelist server (40 slot), men som regel er det 20-25 pålogget der. :)

 

Edit: IP: 185.2.138.28:3357

 

Også er det en "Day only" server.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...