Spectryx Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Rocket har publisert en 15 minutters videoblogg med info og ingame footage fra standalone! http://www.dayznorge.no/?p=206 Så får vi bare vente i spenning på lansering... Endret 5. februar 2013 av Putresopp Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) tror jeg holder meg til 2d editor, skal også bruker 3d editor, litt rart fordi i går kveld jobbet jeg lenge med å lage et slott Endret 5. februar 2013 av Thuesen207 Lenke til kommentar
HLVR Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 tror jeg holder meg til 2d editor, skal også bruker 3d editor, litt rart fordi i går kveld jobbet jeg lenge med å lage et slott Tok meg faktisk rundt 6 timer å bygge det, men resultatet er perfekt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tok meg faktisk rundt 6 timer å bygge det, men resultatet er perfekt! Anbefaler å gjøre alt dette via 3D editoren, legg samt til den addonen fra armaholic som legger alle bygnigner i spillet til i edtioren. Gjør alt så utrolig mye enklere. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har det vært ny update til DayZ det siste? Når jeg joina min faste server idag kan jeg se drikke- og matbehovet synke, jeg har annerledes sikte på m107 og smoke grenades er ikke lenger i slike grønne bagger, blant andre ting. I tillegg kan jeg ikke høre zombier slå meg lenger. Det må være det teiteste og mest idiotiske jeg noen sinne har sett! Jeg spiller med to andre og vi har alle blitt unconscious FLERE ganger fordi vi ikke aner om vi blir slått. I tillegg aggroer vi zombier som er 50 meter unna og ser en annen vei når vi crouch-løper og fra 4945040 meter unna til og med når vi skyter med "vanlige" våpen som m4a1. Vi kan også bli slått mens vi gjemmer oss inne i trær? Hvis det er normalt og kom med den nye updaten så sier jeg pent takk og farvel til DayZ. Makan til elendig oppdatering har jeg aldri sett Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Haha, et zombie-survival spill ble vanskelig? The horror! Jeg har digget patchen så langt, selvom den trenger litt finpuss enda. Herlig a zeds angriper kjøretøy nå. 4 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kom en hund til meg, begynte å snakke med meg, sa at jeg kunne få et ønske. Ba om en M4A3 CCO, med magasin. Fikk det, pluss alt av utstyr(Coyote backpack, NV goggles, Rangefinder, fyrstikker etc etc), problemet var at jeg var i Elektro, med sånn tyve andre. Fikk skudd etter meg langt oppi lia! Flirte så mye at tårene rann! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hette den hunden tilfeldigvis "Bromeida" eller noe i den duren? Eventuelt "Alina"... Lenke til kommentar
HLVR Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nyeste updaten 1.7.5.1 må vell være den beste updaten (min mening). Endelig er zeds en threat igjen, slik de var i 1.7.4.4 var de bare i veien, og alt var pvp, har allerede blitt infecta to ganger. Dere må også prøve å springe og trykke v (jump), sykeste! haha Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jepp, den nye patchen er den beste! Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hette den hunden tilfeldigvis "Bromeida" eller noe i den duren? Eventuelt "Alina"... Het Alina, eller noe i nærheten, ja... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Het Alina, eller noe i nærheten, ja... Det er ei jente av alle ting Hun som tvang oss å sitte å se på at hun nuka Cherno... Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er ei jente av alle ting Hun som tvang oss å sitte å se på at hun nuka Cherno... Så jeg fikk nettopp masse stuff av ei damelig hacker? Tøft. Trodde det var èn Admin som ville være snill, jeg! Lenke til kommentar
wavin Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Så jeg fikk nettopp masse stuff av ei damelig hacker? Tøft. Trodde det var èn Admin som ville være snill, jeg! Haha. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 http://www.twitch.tv/psisyndicate ...Bør sjekke ut han her Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Spiller dayZ single player jeg. Mye hyggeligere for skjermkortet mitt desverre Noen som har prøvd det? Da je spawna, var det 2 Survivors som ankom byen. Noen som vet noe om hvordan de funker i moden? Og hvordan fungerer loot spawna? Har bare fått spilt en halvtime. Og er det biler? Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Spiller dayZ single player jeg. Mye hyggeligere for skjermkortet mitt desverre Noen som har prøvd det? Da je spawna, var det 2 Survivors som ankom byen. Noen som vet noe om hvordan de funker i moden? Og hvordan fungerer loot spawna? Har bare fått spilt en halvtime. Og er det biler? andre gang du skriver samme ting Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvilken server spiller folk på? Har ikke lyst på èn 50+ server, men en med rundt 10-20 personer på. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Hvilken server spiller folk på? Har ikke lyst på èn 50+ server, men en med rundt 10-20 personer på. Min "hovedserver" er en whitelist server (40 slot), men som regel er det 20-25 pålogget der. Edit: IP: 185.2.138.28:3357 Også er det en "Day only" server. Endret 6. februar 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå