KatrinaS Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er ikke noe spill, det er en mod. Kommer ut nå snart som et spill. Sorry da. Jeg vet det er en mod. Men de er fortsatt ganske dårlige. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Grunnen til at zombiene er retards er pga. DayZ er en mod fra Arma2. De kan ikke da laget egne zombies til moden, de måtte ta AI'en fra dyr osv og bare skifte skins så de ser ut som zombier. Prøv å spill DayZ+, så skal du se at zombiene er farlige. Da er det bare 4-5 slag så er du døden nær. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Problemet er ikke at zombier ikke er farlige, hverken i DayZ eller DayZ+, men de er så inkosistente. Plutselig slår de igjennom vegger og gulv, andre ganger driveby-slag og annen skit. Problemet ligger da i at AI-en ser ut til å regnes ut lokalt, altså hos hver enkelt, og det blir det ikke gode boller av. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Finner ikke serveren? servernavn DayZTaviana.com | 2.0 | 100296 | VETERAN NP:OFF DM:OFF | Only Daytime | GMT+1 | Active Admins | Privat Hive Har skifta til taviana.com Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 etter å ha spilt på 300-500+ vehicles 30-50 choppaz server, da er det ganske trasig å gå tilbake til normal servere med få biler og fly/helis :/ synes det er mer eller MYE mer morro når det er mange choppers da det blir mye mer krig Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Noen her som har noen dayz youtubere som dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 frankieonpcin1080p sacriel42 jackfrags rinocrunch Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Seananners har også en god del gamle episoder. Ganske morsomme å se på. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Ser at det er mange dayZ mods ute. Hva er forskjellene på dem? Origins, hvordan er den? Endret 2. februar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Origins er utviklet av Alex og co som utviklet Taviana. Det er vel basicly Taviana 3.0. Nye kjøretøy, fly, helis og alt sånt. Pluss dem tar med seg humanity systemet dem har laget. Som før så kan du levle. Bandits levels og hero levels så du får nye skins. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ok. Men jeg finner aldri servere omtrent enten kommer jeg ikke inn pga versjon, eller så er det en fransk en. Hvilken vanilla dayZserver spiller dere på? Og blir ikke hva du gjør overført mellom servere, eller er det bare en server? Helt umulig opplegg nesten jo. Går ikke an å lagre noen heller. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Lagre noen? Det skjer jo automatisk. Spiller du på Private HIVE, blir karakteren din lagret kun på den serveren. Spiller du på public server, blir karakteren lagret på alle public serverene. Er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Veldig vanskelig system. Men Jeg mente å lagre serveren så jeg lett finner den igjen. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 I DayZ Commander har du mulighet til å lagre servere som favoritter på en egen liste. Det enkleste synes jeg imidlertid er å bare huske navnet på servern. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Veldig vanskelig system. Men Jeg mente å lagre serveren så jeg lett finner den igjen. Langt fra noe vannskelig system. I dayz commander kan du legge servere til favoritter eller bare sjekke "Recent" der finner du alle servere du har spillt på tidligere. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg launcher spillet fra steam. Bare installerte med commander Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Trøndere i car chase. Tror jeg flirte så jeg grein igår. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Trøndere i car chase. Tror jeg flirte så jeg grein igår. Trøndere er best! Er trønder selv ja Endret 2. februar 2013 av MhMh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå