Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Hva er DayZ + og DayZ 2017? Er det store forskjeller, spilte en god time på DayZ+ men ingenting tydet på noe forskjeller utenom stor fps forskjell til det postive. Kan være det er fikset generelt sett også. Ikke spilt DayZ på flere måneder, venter på Standalone.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er DayZ + og DayZ 2017? Er det store forskjeller, spilte en god time på DayZ+ men ingenting tydet på noe forskjeller utenom stor fps forskjell til det postive. Kan være det er fikset generelt sett også. Ikke spilt DayZ på flere måneder, venter på Standalone.

Er ikke store forskjellen nei. DayZ+ tror jeg du tåler litt mindre og er litt mere realistisk. Følte iallefall sånn for meg når jeg ble slått av zombier. :p

Tror også de har fjernet de fleste high-end våpen.

DayZ 2017 skal liksom være i fremtiden fra vanlig DayZ. Ting er litt mere post-apocalyptisk. Andre skins på div. kjøretøy og spillefigurene osv.

 

 

Prøvde forresten DayZ Origins igår. Det var jævli fett, og helt klart den beste DayZ modden ute nå.

Det er en modifisert Taviana, men nye kjøretøy, masse nye bygninger og masse annet. Anbefaler alle å sjekke det ut.

I tilegg til du kan velge hvor du vil spawne etter du har dødd. Du har 3 alternativer.

De har også leveling system.. hvor du får humanity for hvor lenge du lever, og på hver ny lvl får du nytt skin. Er vell 25 lvler eller noe tror jeg.

 

http://dayzorigins.com/

Lenke til kommentar

Hva er DayZ + og DayZ 2017? Er det store forskjeller, spilte en god time på DayZ+ men ingenting tydet på noe forskjeller utenom stor fps forskjell til det postive. Kan være det er fikset generelt sett også. Ikke spilt DayZ på flere måneder, venter på Standalone.

Har ikke spilt DayZ 2017 men DayZ + er litt vanskeligere enn vanlig DayZ,mindre våpen,du kan være glad å finne en AK,mindre mat og drikke,zombier kan slå mye hardere,ca 2000 blod med ett slag.

Lenke til kommentar

Er ikke store forskjellen nei. DayZ+ tror jeg du tåler litt mindre og er litt mere realistisk. Følte iallefall sånn for meg når jeg ble slått av zombier. :p

Tror også de har fjernet de fleste high-end våpen.

DayZ 2017 skal liksom være i fremtiden fra vanlig DayZ. Ting er litt mere post-apocalyptisk. Andre skins på div. kjøretøy og spillefigurene osv.

 

 

Prøvde forresten DayZ Origins igår. Det var jævli fett, og helt klart den beste DayZ modden ute nå.

Det er en modifisert Taviana, men nye kjøretøy, masse nye bygninger og masse annet. Anbefaler alle å sjekke det ut.

I tilegg til du kan velge hvor du vil spawne etter du har dødd. Du har 3 alternativer.

De har også leveling system.. hvor du får humanity for hvor lenge du lever, og på hver ny lvl får du nytt skin. Er vell 25 lvler eller noe tror jeg.

 

http://dayzorigins.com/

 

Origins ser spennende ut ja :) Fikk du sett muren ?

Lenke til kommentar

damn surt å bli beskyldt for cheating uten å cheate xD fikk plutselig mulighet til å teleporte når jeg marked et spot på map'n :/ jaja, var uansett italiensk/eng server.

 

evt hvis noen har lyst å hjelpe til:

185.2.138.28:3119

 

Fortell at jeg cheater ikke =)

 

Hvorfor bry seg om anklager fra folk som antageligvis sitter nede i Europa en plass? :p

 

Om du brukte teleporteringen så cheatet du jo f.eks.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg om anklager fra folk som antageligvis sitter nede i Europa en plass? :p

 

Om du brukte teleporteringen så cheatet du jo f.eks.

 

Tingen var jo at jeg viste ikke om det, så spurte jeg chatten om det er bare meg som ble/blir teleported.

 

men nå er ting ok igjen, adminen ba om unnskyldning, beklaget virkelig når jeg kom par timer senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...