Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk til innkjøp av 2 custom-made A1-plakater av kartet jeg legger ved i posten. Mulig det er litt bortkastet siden SA kommer til å forandre hele nyttigheten av dette kartet, men for 300.- (inkl. frakt) så er det helt verdt det for min del.

Legger ved en link der du finner kartfiler, hvorav den største kartfilen er på 41MB eller deromkring.

Uansett, i komprimert utgave, så er dette kartet jeg får printet opp fra vistaprint.no:

post-256351-0-43952400-1358455953_thumb.jpg

Link til det meste du kan bruke av kart i DayZ: http://dubas.cz/dayz/mapy/

Lenke til kommentar

Avhengig av gear og situasjonen man er i, har ikke noe imot å prøve å være friendly med unarmed folk eller hvem som helst når jeg selv er fresh spawned med ikke noe bedre enn en shotgun eller lee enfield, men om jeg finner gullet mitt M14 aim/dmr så tar jeg ut alle som jeg merker som en trussel

Lenke til kommentar

Møtte en svenske på SE1 i stad, begge var fresh spawns ute ved Elektro. Han ville "ligge" som det heter på svensk, altså pule på norsk. Vi gjorde nå det da, men når jeg spurte om jeg kunne få en BJ stakk han av fnisende bortover stranden. Jeg ropte desperat etter han, men han løp bare videre... Frustrert som jeg ble løp jeg mot låven vest for Elektro ved bensinstasjonen og fant en Enfield. Løp mot der jeg trodde svensken var, fant han igjen på industriområdet ved sjøen i Elektro... Spurte hvorfor han ikke ville gi meg en BJ hvor han bare svarte: Skyt meg inte, skyt meg inte.... Vi kan være venner osv osv. Jeg måtte skyte han, 2 skudd med Enfield på kloss hold, en i magen og han gikk i bakken også fikk han en i hodet.

Skyter som regel svensker med engang jeg ser dem, ikke godt å forstå hva de vil når de ikke prater engelsk så bedre å bare skyte.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Litt icky at man implementerer avføring i spillet, det er vel ikke helt sikkert enda, men hva om det skjer? Gir humiliations en helt ny dimensjon, isj..

Hva er vitsen med det? Kan i så fall med 100% sikkerhet at det er en eller annen spilleren som kommer til å spesialisere seg på hvordan man kan dra nytte av å finne en nylagt ruke.

Eneste jeg kan se for meg er at ei skikkelig bønneruke tiltrekker seg fluer. Så man kan legge ei ruke på gulvet i et hus, legge seg og passe på den, fordi når noen nærmer seg så vil de tro det er lootable lik i nærheten pga fluer.

Herregud, kanskje det blir lagt inn for å gi bambier en sjanse nå de bare har øks å drepe med.

"Yer auld pootrap"

Se for deg at man må vurdere om man skal undersøke når man hører fluer. Det kan jo bare være "Yer auld pootrap"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte en svenske på SE1 i stad, begge var fresh spawns ute ved Elektro. Han ville "ligge" som det heter på svensk, altså pule på norsk. Vi gjorde nå det da, men når jeg spurte om jeg kunne få en BJ stakk han av fnisende bortover stranden. Jeg ropte desperat etter han, men han løp bare videre... Frustrert som jeg ble løp jeg mot låven vest for Elektro ved bensinstasjonen og fant en Enfield. Løp mot der jeg trodde svensken var, fant han igjen på industriområdet ved sjøen i Elektro... Spurte hvorfor han ikke ville gi meg en BJ hvor han bare svarte: Skyt meg inte, skyt meg inte.... Vi kan være venner osv osv. Jeg måtte skyte han, 2 skudd med Enfield på kloss hold, en i magen og han gikk i bakken også fikk han en i hodet.

Skyter som regel svensker med engang jeg ser dem, ikke godt å forstå hva de vil når de ikke prater engelsk så bedre å bare skyte.

Jeg sprang en gang etter dude fra utkanten av Elektro helt til Berezino for å drepe han med øks. Han var noe fortvila på slutten :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...