Lar5 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Driv å lager ein DayZ serie som blir norsk commentary og noen engelske. Dere kan sjekke dei ut her: http://www.youtube.com/user/xLaarsx FØRSTE EPISODE KOMMER UT IKVELD! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-15-dayz-creator-dean-hall-feels-huge-relief-as-jailed-arma-2-devs-are-finally-given-bail Godt at grekerne endelig har tatt til fornuften. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Så bra! Ordentlige gladnyheter! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hysterisk morsomt å følge med på livestreamene hannes når partypomcer har huntet han ned, det beste må jo være at andre på serveren ofte flyr han til området han er i så kommer han ned i fallskjerm å sniker seg innpå. haha! Helt genialt! 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Tok fram DayZ for litt over 1 uke siden, spillet har jo blitt ganske playable nå, laaaaaaaangt mindre cheatere og bugs, dette ser lovende ut igjen xD er nesten hekta nå Har tenkt å kjøpe meg sånn helicopter joystick, noen tips? Endret 16. januar 2013 av nagina Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vil sterkt anbefale deg å ta en tur innom Battlefield 3-tråden. Mange piloter der som bruker joystick Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Tok fram DayZ for litt over 1 uke siden, spillet har jo blitt ganske playable nå, laaaaaaaangt mindre cheatere og bugs, dette ser lovende ut igjen xD er nesten hekta nå Har tenkt å kjøpe meg sånn helicopter joystick, noen tips? Mindre hackers? Spiller du på whitelist servers da eller? Vist ikke må du ha vært ekstremt heldig. Privat servere uten whitelisting eller passord er oversvømt med hackers. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Man må spille på whitelist servere ja. Norway 1 hadde vel tatt omkring 30+ hackere iløpet av 2 døgn. Litt ekstremt og dette er nordmenn altså. Lavmål Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Man må spille på whitelist servere ja. Norway 1 hadde vel tatt omkring 30+ hackere iløpet av 2 døgn. Litt ekstremt og dette er nordmenn altså. Lavmål Er jo ikke bare nordmenn som spiller på Norway 1, regner med de fleste hackere serverhopper på tilfeldige servere kun for å spre ugang! Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg spiller på en åpen Panthera server og der har det vært lite hackere. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Er jo ikke bare nordmenn som spiller på Norway 1, regner med de fleste hackere serverhopper på tilfeldige servere kun for å spre ugang! Admins kan jo se fra hvilket land spillerne kommer fra vil jeg tro. Endret 16. januar 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har så lyst å finne en bra "Whitelist" server... tenker nesten å lage en selv... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 haha! Helt genialt! I shit myself. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 http://mydayz.de/en/ Beste whitelist serverne out there imo 8) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har så lyst å finne en bra "Whitelist" server... tenker nesten å lage en selv... Kan spille på DayZero sine servere, er 4 servere med tweaks som gjør det litt annerledes enn DayZ i form av loot spawn osv. Kun der jeg spiller for tiden. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hmm, må nesten sjekke de da Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jau, kan gå god for den. Føler DayZero balanserer spillet mer og gjør opplevelsen bedre. Kan hoppe over gjerder til og med I tillegg er det masse folk der stort sett hele tiden. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Hvilken av dem bruker du å spille mest på da Vrengtpolvott? Endret 17. januar 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Mange som spiller på Norway 1 her eller? Det er den eneste servern jeg spiller på nå, går under navnet Wiener Men ja, det er mye hackers på den. Hadde nettopp skaffa meg en UAZ, en CZ550 og en alice backpack full av mat og bloodbags før alle ble teleporta til meg og jeg ble drept Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvilken av dem bruker du å spille mest på da Vrengtpolvott? Jeg spiller kun på SE3, og heter Andreas ingame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå