KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Alt Arma er billig nå, og det er et supert spill. Apropos Dayz SA og hvordan det blir står det mer om her Ok, takker Hva er prisen ca? Og standalone kjøper jeg uansett Får se på det når jeg kommer hjem. Har ikke lov til å spille hos faren min ! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 180 kr på steam for CO Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 180 kr på steam for CO Og det er både Arma 2 og oa? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 CO er begge ja Oki Da blir det kjøp på mandag! Har bare muntlig i fransk, et par framføringer, og en liten prøve, så jeg har "kjempegod" tid til å spille Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Typisk... skole ødelegger alt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jepp. Men er ikke så viktig da. Er ikke ferdig med juleterminen enda, så det som kommer på kortet nå, har ingenting å si. Men til sommer'n gjelder det. Men skal nå få spilt et par timer om kveldene Anbefales det å prøve selve spillet først? Slik at jeg blir vant med kontrollene, eller rett på dayZ da det er det jeg vil spille? Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Jepp. Men er ikke så viktig da. Er ikke ferdig med juleterminen enda, så det som kommer på kortet nå, har ingenting å si. Men til sommer'n gjelder det. Men skal nå få spilt et par timer om kveldene Anbefales det å prøve selve spillet først? Slik at jeg blir vant med kontrollene, eller rett på dayZ da det er det jeg vil spille? Jeg ville sagt gjør det du vil. Jeg bestemte meg for å prøve litt DayZ først, for så å prøve meg litt på Arma, for å bli bedre på våpnene og kontrollene. Etter jeg følte meg trygg, for jeg inn i DayZ igjen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Vil selv anbefale litt domination eller lignende(mot ai's med andre spillere) så du får testet ut forskjellige våpen og inventory systemet. Helikopter anbefaler jeg at du tar i Armory singleplayer, du kan fort få en ban eller ti hvis du hopper inn som pilot og tydelig viser at du virkelig ikke vet hva du driver med;) (ikke at det og fly helikopter er rakettvitenskap akuratt) Forøvrig skader det ikke og ta en titt på flyvingen til Dslyecxi på youtube, han har noen meget fine tutorials hvis du graver i kartoteket hans, og en haug med gode taktiske videoer. Og hvis du virkelig vil lære, grav opp manualen han skrev for et par år tilbake, det beste verket skrevet til arma og en del gullkorn om taktikk for tropper/større. Endret 13. januar 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Finnes det tråd for Wasteland på forumet her? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 er da ikke så vanskelig å fly heli, hold Q for å få mer throttle, Z for å minske på throttelen, ny begynnere i heli setter gjerne på autohover for å lande som du får opp ved å bruke musehjulet, en ting du burde gjøre før du engang hopper i et heli er å snu om på fly innstillingene ingame for musa sånn at du går framover når du skyver musa framover, motsatt står som standard. Bare ta en test runde eller to i tutorial området i arma så er du klar for å hive deg i lufta, men det tar en stund før du blir en god pilot. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg bytta om Q og Z med W og S. Syns det funka mye bedre. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hvilke servere er det dere spiller på? Begynner å bli lei cheaterne nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Skal kjøpe spillet etter jeg har fått ny pc. Men et spm. Har sett videoer, og det virker som om man bare løper rett fram, og zombier enten bare står der, eller løper helt sprøtt mot deg, og slår på en fryktelig dårlig animert måte. Er det slik det er? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Skal kjøpe spillet etter jeg har fått ny pc. Men et spm. Har sett videoer, og det virker som om man bare løper rett fram, og zombier enten bare står der, eller løper helt sprøtt mot deg, og slår på en fryktelig dårlig animert måte. Er det slik det er? Jepp, dårlig animert i grunn ja, men har blitt myye bedre en det var, haha! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jepp, dårlig animert i grunn ja, men har blitt myye bedre en det var, haha! Håper det blir bedre i standalone Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det blir det nok! Du slutter nok å bry deg om det etter hvert uansett. Er mye i dayZ du bare må godta Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det meste er jo pga arma. Så klart vil det blir lettere og bedre i et eget spill hvor man kan endre på alt og slippe alt med at de ikke eier spillet osv. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei EveryGameGamer:) Du bør egentlig gå på youtube og se et par tutorials, av for eksempel FrankieOnPcIn1080p, eller JackFrags. F'eks gameplay videoene er greie å se på også. Kontrollene lærer du deg raskt, og hva du skal gjøre i spillet. Som noen nevnte så bør du prøve ut helikopter i single player, men det er ikke så vanskelig å være i heli som man skal ha det til. Klarte det fint på første forsøk (tips, auto-hover on når du skal lande, ta av). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Haha. Så faktisk på Frank i sta. Det var der jeg så de zombiene Men blir ikke noe kjøp enda, da min laptop kan ikke dra spillet på høyere enn lav, så da gidder jeg ikke enda. Men kjøp blir det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå