w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har alt oppdatert Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 DayZ Commander? Nei, da er du ikke egentlig oppdatert, gjør det manuelt (både arma 2 og CO, hver for seg). Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvordan oppdaterer man de? jeg har starta begge spillene... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har kjøpt spillet fra gog.com, så jeg er nok ikke riktig person til hjelpe steam-brukere. Google litt, så finner du nok svar. Har du prøvd å fikle med settings? Prøv å kjøre OA rett fra ArmA 2. Lenke til kommentar
juice_ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Heisann, har en ny Namalsk server som kunne trengt spillere: 159.253.145.175:3102 [Namalsk-PvP] - [Custom Survival/Soldier kit/More action] [150++ Vehicles/Helis] [Day&Night/Night Vision] Private Hive Ta en tur og fortell hva dere synes enten i PM eller i tråden. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Privatservere uten whitelisting og passord er dødsdømt nå. Det er så my hackers nå for tiden at det er helt latterlig. Igår spillte vi på en Namalsk privat hive server, der var det 25 spiller på, og 7 av de ble bannet pga. hacks. Teleportering og item spawning overalt. De som bruker cheats blir jo bare bannet fra den serveren de spiller på, så da gjør det ingenting for de som bruker cheats. Endret 6. januar 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Litt pes for oss som bare spiller når vi ønsker, og ikke etablerer oss på en server. På den annen side så garanterer det en viss standard fra de som hoster. Irriterende å bli banna uten grunn fra den mest populære DayZ+-serveren pga barnslige admins, og ingen måte å kontakte eieren heller. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvordan oppdaterer man de? jeg har starta begge spillene... Vel er bare å se i dayz commander hva serveren kjører i forhold til det du har installert så ser du det du må oppdatere Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg sa jeg har oppdatert alt... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 så når du ser under versjon ved siden av serveren så matcher du det serveren kjører på mod versjon og beta patch? er du fullt oppdatert så kanskje serveren du titter på kjører en eldre en? Lenke til kommentar
andresb Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Heisann, har en ny Namalsk server som kunne trengt spillere: 159.253.145.175:3102 [Namalsk-PvP] - [Custom Survival/Soldier kit/More action] [150++ Vehicles/Helis] [Day&Night/Night Vision] Private Hive Ta en tur og fortell hva dere synes enten i PM eller i tråden. er inne på serveren nå Lenke til kommentar
juice_ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 er inne på serveren nå Så bra! Ta å add oss til favoritter da Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Privatservere uten whitelisting og passord er dødsdømt nå. Det er så my hackers nå for tiden at det er helt latterlig. Igår spillte vi på en Namalsk privat hive server, der var det 25 spiller på, og 7 av de ble bannet pga. hacks. Teleportering og item spawning overalt. De som bruker cheats blir jo bare bannet fra den serveren de spiller på, så da gjør det ingenting for de som bruker cheats. Jeg kjenner ikke til om Battleye er like på hugget som tidligere, har ikke fulgt med på et par uker nå. Men hvis nivået er slik som da, har de glede av sin nye nøkkel i maksimalt 24 timer før hammeren treffer. Dog mtp. salgene som har vært siste tiden er det nok en del som har store lagre av nøkler de brenner av, ergo bølgen av scriptkiddies igjen. Ikke møtt på så mange unger på Wasteland, men de siste 2 dagene har det vært 2 tilfeller så det ligger nok noe i det du sier. er du fullt oppdatert så kanskje serveren du titter på kjører en eldre en? Det er bakover-kompatibelt nå, fikset for noen måneder siden. Antageligvis kjører personen vanlig, og ikke beta, eller gale mods. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det noen som kjenner til en server der det som regel holder til Norske, mulig en med whitelisting eller noe? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Møtte også på en Norsk dude ved navnet Kyle som hadde God mode, og spawnet blant annet en Tanks. Jeg fikk sitte på, men når jeg sa i side chat at han cheater, drepte han meg. Han ble bannet noen få minutter etterpå. Jævla taper! Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er det en klan eller noe lignende her, som er ut etter nye folk? Er fryktelig lei å springe rundt alene, og møte på grupper som skyter meg med en gang de ser meg, uten at jeg har sjangs for å gjøre noe skade tilbake. Kan også spille på alle maps, så lenge de ligger på DayZCommander. Tar til takke med alt jeg får av tilbud.. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Kom over denne tråden, en gang jeg leste forumet. kanskje det du ser etter https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1482290 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) .... Du kan sende en søknad til Brigaden om du vil. Vi begynner å bli en del though. Spiller på Taviana på vår egen (private hive) server. http://brigaden.org/soknad Endret 7. januar 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Vært en koselig gjeng som har hengt på mumble sammen og spilt på Norway 01 (battlefield.no ) sin server. Sikkert bare å joine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå