Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, har en ny Namalsk server som kunne trengt spillere:

159.253.145.175:3102

[Namalsk-PvP] - [Custom Survival/Soldier kit/More action] [150++ Vehicles/Helis] [Day&Night/Night Vision] Private Hive

Ta en tur og fortell hva dere synes enten i PM eller i tråden.

Lenke til kommentar

Privatservere uten whitelisting og passord er dødsdømt nå. Det er så my hackers nå for tiden at det er helt latterlig. Igår spillte vi på en Namalsk privat hive server, der var det 25 spiller på, og 7 av de ble bannet pga. hacks.

Teleportering og item spawning overalt.

De som bruker cheats blir jo bare bannet fra den serveren de spiller på, så da gjør det ingenting for de som bruker cheats.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Litt pes for oss som bare spiller når vi ønsker, og ikke etablerer oss på en server. På den annen side så garanterer det en viss standard fra de som hoster.

Irriterende å bli banna uten grunn fra den mest populære DayZ+-serveren pga barnslige admins, og ingen måte å kontakte eieren heller.

Lenke til kommentar

Heisann, har en ny Namalsk server som kunne trengt spillere:

159.253.145.175:3102

[Namalsk-PvP] - [Custom Survival/Soldier kit/More action] [150++ Vehicles/Helis] [Day&Night/Night Vision] Private Hive

Ta en tur og fortell hva dere synes enten i PM eller i tråden.

er inne på serveren nå

Lenke til kommentar

Privatservere uten whitelisting og passord er dødsdømt nå. Det er så my hackers nå for tiden at det er helt latterlig. Igår spillte vi på en Namalsk privat hive server, der var det 25 spiller på, og 7 av de ble bannet pga. hacks.

Teleportering og item spawning overalt.

De som bruker cheats blir jo bare bannet fra den serveren de spiller på, så da gjør det ingenting for de som bruker cheats.

Jeg kjenner ikke til om Battleye er like på hugget som tidligere, har ikke fulgt med på et par uker nå. Men hvis nivået er slik som da, har de glede av sin nye nøkkel i maksimalt 24 timer før hammeren treffer. Dog mtp. salgene som har vært siste tiden er det nok en del som har store lagre av nøkler de brenner av, ergo bølgen av scriptkiddies igjen. Ikke møtt på så mange unger på Wasteland, men de siste 2 dagene har det vært 2 tilfeller så det ligger nok noe i det du sier.

er du fullt oppdatert så kanskje serveren du titter på kjører en eldre en?

Det er bakover-kompatibelt nå, fikset for noen måneder siden. Antageligvis kjører personen vanlig, og ikke beta, eller gale mods.

Lenke til kommentar

Er det en klan eller noe lignende her, som er ut etter nye folk? Er fryktelig lei å springe rundt alene, og møte på grupper som skyter meg med en gang de ser meg, uten at jeg har sjangs for å gjøre noe skade tilbake.

Kan også spille på alle maps, så lenge de ligger på DayZCommander. Tar til takke med alt jeg får av tilbud.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...