Xprez Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hm ser det er noe i dayz commander som heter dayz+, som er community develloper edition hvor de kjører inn det som ligger høyt på communityets ønske liste, skal visstnok være basebygging med mere, noen som har prøvd det ut? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Noen som vet om et sted hvor man kan leie servere, som kjører Taviana, eller andre maps enn Chernaurus? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Anti-cheat. Hvis jeg har forstått rett skjer det hvis du har endret pbo's(f.eks. fjernet trær, gress o.l.) eller kjører feil versjon/mods. Regner med du joinet domination e.l.? Jeg har ikke endret på noe, men det funker fint nå da... og jeg er ikke banna lengere Jeg har også kjøpt spillet (stod noen plasser at det kunne være pga ulovlig versjon). Btw... PDW eller M1911? Endret 3. januar 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Noen som vet om et sted hvor man kan leie servere, som kjører Taviana, eller andre maps enn Chernaurus? Multigamer.no, burde ikke være noe problem å legge til en mod for den øya du vil ha. Problemet blir kanskje å finne riktige missions som er "offisielle" Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Multigamer.no, burde ikke være noe problem å legge til en mod for den øya du vil ha. Problemet blir kanskje å finne riktige missions som er "offisielle" Tenkte som Private Hive Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Tenkte som Private Hive Ja de har priv hive også tror jeg Endret 4. januar 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har ENDELIG fått lasta ned Arma 2 + exp og lagt inn DayZ, noen som vil være vennlige og gi tips til hvor jeg kan få survival hjelp? Og hvis noen vil ha en hjelpende hånd fra en som ikke har testet dayz så mye så si ifra Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har ENDELIG fått lasta ned Arma 2 + exp og lagt inn DayZ, noen som vil være vennlige og gi tips til hvor jeg kan få survival hjelp? Og hvis noen vil ha en hjelpende hånd fra en som ikke har testet dayz så mye så si ifra 2 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Slutten på denne var herlig. Er en kar som gjemmer seg i bagasjerommet på en bil og troller. http://www.youtube.com/watch?v=3F9xzgv5RxE Endret 4. januar 2013 av -sparks- 2 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Slutten på denne var herlig. Er en kar som gjemmer seg i bagasjerommet på en bil og troller. hahahaha! Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Spilte på en Taviana server nå nettopp. To Lee Einfields og to Winchesters. Vanskelig valg, men bestemte meg for Einfielden. Har bedre minner med Einfielden. Syntes også at det var mindre zombier der.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Spilte på en Taviana server nå nettopp. To Lee Einfields og to Winchesters. Vanskelig valg, men bestemte meg for Einfielden. Har bedre minner med Einfielden. Syntes også at det var mindre zombier der.. Finn deg en DMR eller M14 istede. Mye bedre. ^^ Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Hey! Jeg hoster min egen private DayZ server på Chernarous 24/7. Ta deg en tur innom DENOR DayZ - PRIVATE SERVER [NORWAY] (1.7.4.4/Beta 100296) | 3rdP:on | CH:off | Tags:off - hosted by Kai-Morten IP: 84.205.62.248 Port: 3101 Dersom noen har peiling på slike greier er jeg også åpen for tips og idéer! Bare å sende PM om det er noe. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Finn deg en DMR eller M14 istede. Mye bedre. ^^ Joda, men er noe med det at jeg har ingen anelser om hvor det er bra loot på Taviana, og at jeg fant våpnene etter 10 minutts spill. Så tips om hvordan gjøre det bra på Taviana tas gjerne imot! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Dette er også en awesome video http://www.youtube.com/watch?v=6e4pO0sQz94 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 Joda, men er noe med det at jeg har ingen anelser om hvor det er bra loot på Taviana, og at jeg fant våpnene etter 10 minutts spill. Så tips om hvordan gjøre det bra på Taviana tas gjerne imot! Litt vannskelig og finne bra våpen der ja, med mindre adminsa har adda flere barrackser. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 en som kalte seg DayZ Santa Claus på en norway server så teleporterte han alle til en camp og ga oss gear . så fikk jeg ett heli, men han skjøt meg ned T.T Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/115694-a-not-announcement-announcement-for-the-forums/ for dere som ikke har sett det Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ja... fikk installert DayZ i sta og når jeg prøver å joine en server kommer dette opp "connection rejected, bad version" . Hva skal jeg gjøre?... blir snart frustrert Endret 6. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå