Sebbz Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Si ifra om du er på, slik at jeg kanskje kan komme på å få et kjøretøy eller noe om du fremdeles deler ut Desverre, gjør nok ikke det :S Vi skal ha flere slike utdelingsdager, så ikke bekymre deg Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Nice. Hva slags let's play videoer. Hvem ser du på? Det var IGN sine videoer, de er ikke de beste i spillet akkurat, men jeg lærte ganske mye ;p Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det var IGN sine videoer, de er ikke de beste i spillet akkurat, men jeg lærte ganske mye ;p Huff IGN... Se heller på Sacriel eller DaSquirrelNuts sine videoer. Mye bedre enn det søppelet IGN har Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Kjapt spørsmål Sebbz, hvordan fikk dere rMod til å fungere på serveren deres? Sliter med det selv nå, enda jeg selv mener jeg følger alt som står på nettsiden til punkt å prikke ;P Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Kjapt spørsmål Sebbz, hvordan fikk dere rMod til å fungere på serveren deres? Sliter med det selv nå, enda jeg selv mener jeg følger alt som står på nettsiden til punkt å prikke ;P Har aldri prøvd det, så vet desverre ikke :/ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Herregud så bugga Panthera er... Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 taviana er enda værre :-P Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg og en kompis endte opp i en "car chase", vi måtte stikke av fra en galing. Det var morsomt og skummelt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Noen av dere som følger med på Frankieonpc? Morsomt hvordan han tyskeren de drepte flipper sånn og gjør alt han kan for å bevise at Frankie "hacker"... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Morsomt hvordan han tyskeren de drepte flipper sånn og gjør alt han kan for å bevise at Frankie "hacker"... Rart hvordan han enda ikke har drept ryktene med raw video. Rart også hvordan jeg aldri har sett, ei heller andre, denne merkverdig blinkende temperatur-sensoren. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Om han er smart så holder han seg for god til å svare i det hele tatt. Flere youtubesuksesser har gått under siden de begynte å krangle med hverandre... Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Etter å ha kjøpt meg DayZ i julegave merker jeg at jeg ikke finner noen biler, ødelagt eller ikke. Noen som har noen tips? Endret 30. desember 2012 av LizardBuchter Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Etter å ha kjøpt meg DayZ i julegave merker jeg at jeg ikke finner noen biler, ødelagt eller ikke. Noen som har noen tips? #Norway Chernarus har flere biler enn vanlig, jeg spiller på den serveren og liker den ganske godt Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Etter å ha kjøpt meg DayZ i julegave merker jeg at jeg ikke finner noen biler, ødelagt eller ikke. Noen som har noen tips? Se etter privat servere med ekstra kjøretøy. Taviana har mange servere med 300+ vehicles osv. Umulig og ikke finne noe. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Du vi lha kjøretøy sier du? Vel, søk opp "braindeath" Man må whiteliste seg men det er fort gjort på www.f1es.de Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Takk for all hjelpen, folkens! Lenke til kommentar
andresb Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 noen som spiller nå? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hmm, jeg var en fugl på en server, helt tomt rundt meg O.o så tok det litt tid, så funket serveren som normalt igjen. Noen andre som har opplevd det? Edit: Så ble jeg banna med denne beskjeden: "You're not a bird" Endret 2. januar 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hmm, jeg var en fugl på en server, helt tomt rundt meg O.o så tok det litt tid, så funket serveren som normalt igjen. Noen andre som har opplevd det? Anti-cheat. Hvis jeg har forstått rett skjer det hvis du har endret pbo's(f.eks. fjernet trær, gress o.l.) eller kjører feil versjon/mods. Regner med du joinet domination e.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå