Overguard Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Det som var værst av alt var at han restartet serveren rett etterpå, lootet NV goggles og rangefinder, så campet jeg liket mens jeg ventet på at en kompis skulle komme å loote resten, FAL med NV og en L85A2. Selvfølgelig før vi fikk gjort dette restartet han serveren slik at liket forsvant, når den kom opp igjen ble jeg kicket med "possible hacker" som grunn. Så gikk vist serveren ned igjen pga. at han skulle "etterforske". Dumt at jeg ikke tenkte på å ta screenshots/frapse sjitn slik at jeg kunne ha rapportert han i DayZ forumene Serveren var DE #500 by Raven, navnet på adminen jeg knerta var forresten Raven, så regner med det er hans server. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Ikke sikkert frittstående DayZ kommer i år likevel. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har dere lest skikkelig hvorfor? http://dayzdev.tumblr.com/post/36771692833/dev-report-november-2012 Dette blir så sinnsykt bra det! 1 Lenke til kommentar
magneman Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Har folket på diskusjon.no egen server, eller har dere valgt ut en eller flere servere dere spiller sammen på? Endret 29. november 2012 av magneman Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Du har disse da: http://www.diskusjon...owtopic=1472131 Men er aldri noen inne lengre Endret 29. november 2012 av FrustoL Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Har dere lest skikkelig hvorfor? http://dayzdev.tumbl...t-november-2012 Dette blir så sinnsykt bra det! Faen så jeg gleder meg! Dette blir så epic! Liker også at det blir weapon customization. Gir faen i at de utsetter det og heller slipper ut et litt mer ferdig produkt. Stoler på Rocket at han får det til 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Fy faen, jeg gleder meg spesielt til funksjonen om å bygge ting under bakken Lenke til kommentar
magneman Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Noen som kan anbefale noen privatservere med passe mange folk (20-40)? Om de er norske så hadde det vært best. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vel hvis du vil spille på en full server konstant med masse fanboys av frankie så kan jeg anbefale AWA Private Hive. Men i berenzino, cherno og elektro ligger det til en hver tid ca 3-10+ snipere med as50. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Regner med at det er en del som har hørt om FrankieOnPC1080p her ? Han er anklaget for hacking! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jepp! men har altid synest han var for "god" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er bare å lese i kommentarfeltet her, så ser man mange som anklager han for hacking. Finnes også en video på vimeo/dailymotion som "beviser" at han hacker. Videoen ble tatt ned fra youtube pga copyright.. Patetisk Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vel, haters gonna hate o.s.v... ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Tviler sterkt på at han hacker. Mulig han gjør det på fritiden, men ikke på videoene han har laget. Han er jo veldig god i FPS spill. Han sluttet jo også med DayZ en periode pga. hackers. Ja, jeg er stor Frankie fanboy, men ser ikke for meg han er en som hacker. Er vell bare en eller annen idiot som har laget ryktet. edit: Etter å ha sett den videoen han fyren postet om frankie ble jeg en smule skeptisk. Nå er jo DayZ fullt av bugs og jeg har også blitt slått av zombier mange ganger uten og miste blod, jeg har også fått fult blod igjen etter relogg, men ikke i spillet. Så, vi får se om han kommer med flere DayZ videoer i fremtiden, viss ikke har han nokk rett. Men jeg elsker videoene hans uansett. ^^ Endret 30. november 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Han er god, men gameplayet har vi til tider overgått. Vi har eid campere i Cherno som hadde ALLE takene med kun Lee Enfield alle av oss (4)... Skutt ned to helikoptre simultant... Holdt Elektro i tre dager i strekk mens folk prøvde å ta den tilbake. (mulig det bare var noobs på serveren ) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Noen som vil spille med meg? Spilte før på OurDayz, men ser veldig tomt ut der nå ? Vet ikke om noen bra hive servere, noen tips? Kunne tenkt meg å prøve Taviana også Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Noen som vil spille med meg? Spilte før på OurDayz, men ser veldig tomt ut der nå ? Vet ikke om noen bra hive servere, noen tips? Kunne tenkt meg å prøve Taviana også Kjøpte meg en egen private hive server i går Map: Chernarus 94.242.227.150:2312 DayZChernarus - 1.7.4.4 - (Regular|3D:ON|CH:ON) - (UTC-12) - Norway #1337 | Active Admins | Vilayer.com Hopp gjerne innom! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tviler sterkt på at han hacker. Mulig han gjør det på fritiden, men ikke på videoene han har laget. Han er jo veldig god i FPS spill. Han sluttet jo også med DayZ en periode pga. hackers. Ja, jeg er stor Frankie fanboy, men ser ikke for meg han er en som hacker. Er vell bare en eller annen idiot som har laget ryktet. edit: Etter å ha sett den videoen han fyren postet om frankie ble jeg en smule skeptisk. Nå er jo DayZ fullt av bugs og jeg har også blitt slått av zombier mange ganger uten og miste blod, jeg har også fått fult blod igjen etter relogg, men ikke i spillet. Så, vi får se om han kommer med flere DayZ videoer i fremtiden, viss ikke har han nokk rett. Men jeg elsker videoene hans uansett. ^^ Det er jo litt suspekt når han vær eneste gang finner en vehicle instant når han spawner. Også kjører han en tur og parkerer. Så går han 10meter og finner enda en. Å i den siste opplastningen hans så hørte man jo at han ble truffet når han møtte alle de folka på rundt 19 minutter, ihvertfall av det ene lee enfield skuddet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kjøpte meg en egen private hive server i går Map: Chernarus 94.242.227.150:2312 DayZChernarus - 1.7.4.4 - (Regular|3D:ON|CH:ON) - (UTC-12) - Norway #1337 | Active Admins | Vilayer.com Hopp gjerne innom! Wohoo Sweet. Tenkte jeg joiner snart ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå