Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg er apokalypsen deres!

 

Jeg fikk sitte på i en heli med no scriptkids. Jeg tenkte: OK, her skal det rages!

Jeg chatta litt med de, fikk skype og greier og begynte å "spille" sammens med de.

Jeg starta FRAPS hver gang vi "spilte".

"Vi" scripta inn alt som kan scriptes inn, og jeg filma alt.

Etter at jeg hadde nok video av ikke mindre seks kids kontakta jeg en kjenning som har en egen server som igjen har kontakt med de som administrerer bans o.l.

 

Alle seks ble permbanna, og jeg fikk drapstrusler over skype :D

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du får bare kjøpe deg ny key, kommer bare til og bli bannet igjen. Er idioter som deg og dine patetiske venner som ødelegger spillet, når dere ikke klarer og spille på normal måte og må bruke cheats. Vet du hvor patetisk det er? Taper!

Skal nok ikke bruke det mere ;)

 

Du er nok mere taper enn meg ;)

Lenke til kommentar

Og jeg er apokalypsen deres!

 

Jeg fikk sitte på i en heli med no scriptkids. Jeg tenkte: OK, her skal det rages!

Jeg chatta litt med de, fikk skype og greier og begynte å "spille" sammens med de.

Jeg starta FRAPS hver gang vi "spilte".

"Vi" scripta inn alt som kan scriptes inn, og jeg filma alt.

Etter at jeg hadde nok video av ikke mindre seks kids kontakta jeg en kjenning som har en egen server som igjen har kontakt med de som administrerer bans o.l.

 

Alle seks ble permbanna, og jeg fikk drapstrusler over skype :D

Og jeg er apokalypsen deres!

 

Jeg fikk sitte på i en heli med no scriptkids. Jeg tenkte: OK, her skal det rages!

Jeg chatta litt med de, fikk skype og greier og begynte å "spille" sammens med de.

Jeg starta FRAPS hver gang vi "spilte".

"Vi" scripta inn alt som kan scriptes inn, og jeg filma alt.

Etter at jeg hadde nok video av ikke mindre seks kids kontakta jeg en kjenning som har en egen server som igjen har kontakt med de som administrerer bans o.l.

 

Alle seks ble permbanna, og jeg fikk drapstrusler over skype :D

 

Drapstrusler kan bli anmeldt og bøter kan pålegges.

Lenke til kommentar

Er ArmA II: CO verdt å kjøpe for å spille DayZ? I den forstand mener jeg i forhold til den tiden DayZ blir et eget spill (alpha fase o.l). Er interessert i å starte med DayZ, nå som jeg har en PC som kan kjøre spillet.

Standalone skal komme om 1 - 1.5 måned(Er iallefall det devsa lovte). Nå vet ikke jeg hvordan standalone blir i forhold til DayZ Moden. Men arma2 koster jo ikke så mye nå, så da får du jo lært deg om mappet og hvor ting er osv.

Lenke til kommentar

Standalone skal komme om 1 - 1.5 måned(Er iallefall det devsa lovte). Nå vet ikke jeg hvordan standalone blir i forhold til DayZ Moden. Men arma2 koster jo ikke så mye nå, så da får du jo lært deg om mappet og hvor ting er osv.

Standalone skal komme om 1 - 1.5 måned(Er iallefall det devsa lovte). Nå vet ikke jeg hvordan standalone blir i forhold til DayZ Moden. Men arma2 koster jo ikke så mye nå, så da får du jo lært deg om mappet og hvor ting er osv.

 

Skal de ikke lage en løsning for de som allerede har kjøpt arma II og spillt dayz og får standalone til en billigere penge? Tror jeg hørte noe ller leste noe om dette.

kan være ønsketenking :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...