Papirkurven Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 På den serveren jeg spiller på er det fly ja. Fant to stk på en flyplass Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Namalsk og Taviana synes eg også er de karta som er mest moro å spille, Taviana har eg desverre bare spilt alene så langt, så ikke spilt. En ting også som gjør at eg ikke spiller så altfor mye Taviana er at FPSen er langt dårligere på det kartet enn de andre... Lenke til kommentar
Daniel4323 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kanskje dumt spørsmål, men.. Jeg kjøpte Combined Operations i dag, og ble fortalt av venner at jeg skulle laste ned DayZ Commander for å spille DayZ. Vil DayZ Commander laste ned selve DayZ, og er det da den "offisielle"? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Lastet ned taviana og har lekt med litt i editoren i det. Definitivt stort map, men ting som den enormt lange brua i midten kan nok bli et helvete og skal krysse på de populære serverne, er sniper spots på de "tårnene" som holder sammen brua på toppen og hvor jeg ser for meg noen kan komme seg opp og ligge med sniper. Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kanskje dumt spørsmål, men.. Jeg kjøpte Combined Operations i dag, og ble fortalt av venner at jeg skulle laste ned DayZ Commander for å spille DayZ. Vil DayZ Commander laste ned selve DayZ, og er det da den "offisielle"? Ja det vil det Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Noen som kan gjøre meg den flotte tjeneste og fortelle hvilket av følgende map som er mest spilt/gøyest? DayZ Fallujah DayZ Lingor DayZ Namalsk DayZ Panthera DayZ Takistan DayZ Utes DayZ Zargabad Har spilt Chernorus i rundt 200 timer, og Lingor i rundt 10 timer, men syntes Lingor sugde. Altfor rotete og ensidig. Og smak og behag er jo subjektivt men er det noen av disse kartene som har blitt skikkelig populære, typisk at "alle spiller på xxxxxx for det er det beste hittil"? Orker ikke å waste masse tid på å finne ut av hvilke som er gode og dårlige Panthera og Namalsk er det gøyeste etter Chernarus imo Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 Lastet ned taviana og har lekt med litt i editoren i det. Definitivt stort map, men ting som den enormt lange brua i midten kan nok bli et helvete og skal krysse på de populære serverne, er sniper spots på de "tårnene" som holder sammen brua på toppen og hvor jeg ser for meg noen kan komme seg opp og ligge med sniper. Jepp, har sett mange snipere på den brua. Å gå over den brua uten sniper er det dummeste du kan gjøre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Jepp, har sett mange snipere på den brua. Å gå over den brua uten sniper er det dummeste du kan gjøre. Joda men er ingen gode sniperspots på den brua heller, annet enn på de plassene på toppen men dit kommer en ikke opp uten heli så. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Har skjedd noe LATTERLIG siden sist patch. Kjøretøy reparerer seg selv og parkerte helis kan ikke sprenges... Om man vil beholde en heli nå er det bare å parkere de på utilgjengelige plasser når man logger av og logge av på den plassen... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. november 2012 Forfatter Del Skrevet 14. november 2012 At biler reparerer seg selv har vært en bug lenge. Lenge før sist patch. Det med helikoptere må være en annen bug, for var ikke lenge siden jeg sprengte et heli som sto parkert. Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tror dayz-norge.net er hacked. Skulle en tur inn og se, men eneste jeg ser er en stor logo som står H4CK, litt info om hacken og music :/ + det står helt nederst: IRAQ 4 EveR ♥ >3 Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Da er ourdayz oppe med en Namalsk server. For mer info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1472131 Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tror dayz-norge.net er hacked. Skulle en tur inn og se, men eneste jeg ser er en stor logo som står H4CK, litt info om hacken og music :/ + det står helt nederst: IRAQ 4 EveR ♥ >3 Stemmer! Det er ikke bare DayZ Norge som er berørt dessverre. Vi bruker Vilayer som host til både nettside og game-servere, og disse har i dag blitt angrepet av hackere som tilsynelatende tilhører http://h4ckcod.weebly.com/ . Vi håper at DayZ Norge er online igjen i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 De var innom en tur på Norway 1-2-3 også, hørtes ut som en gjeng med 12 åringer på voip...mulig det kan ha vært jenter, men jeg tviler. Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 De var innom en tur på Norway 1-2-3 også, hørtes ut som en gjeng med 12 åringer på voip...mulig det kan ha vært jenter, men jeg tviler. Så klart må di vær runt 12 år, for di hacker mest cod spill. Og di er veldig dom som skriver ps3 navne sitt på siden. Håper Sony ser det og banner di Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Stemmer! Det er ikke bare DayZ Norge som er berørt dessverre. Vi bruker Vilayer som host til både nettside og game-servere, og disse har i dag blitt angrepet av hackere som tilsynelatende tilhører http://h4ckcod.weebly.com/ . Vi håper at DayZ Norge er online igjen i løpet av kvelden. Veit du om di kan ødeleg servern da? reset serveren jeg sikter etter, sån att vi alle må start på nytt. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Veit du om di kan ødeleg servern da? reset serveren jeg sikter etter, sån att vi alle må start på nytt. Jeg vet ikke om de har klart å hacke Vilayer sine game servere, eller om det bare var web-server's. Jeg har fått inn rapporter fra spillere om at flere plutselig har mistet mye utstyr/kjøretøy i går kveld. Om dette er relatert til hacks, eller bare en bug er uvisst. Vilayer har kommentert dette enda. DayZ Norge er dessverre ikke oppe enda heller, venter fortsatt på at hosten skal fikse problemene.... Endret 15. november 2012 av Putresopp Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hvis noen har lyst å spille med meg og Vega på Taviana kartet så varsle. Vi er 2stk akkurat nå og vi har hatt flere helies og nå har vi fly og bil. Trenger flere folk å spille med så vi kan guarde hverandre mer effektivt. Det er rimelig store grupper på servern vi spiller på så vi må bli flere. Eneste kravet er at du har mic og er VELDIG voksen PM hvis interessert Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Når man har m4cco med masse ammo og finner en as50 med to mags og en fal an/pvs og ikke har plass til mer en to av de -.- I want all them guns! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Faen ass, håper ikke det er lenge til day Z standalone kommer! Ble nettop global bana fra day Z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå