Raul07 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 I dag har eg slitt veldig med FPSen i spillet, voldsomt mange drops. Noe eg aldri pleier å ha, har mesteparten på High/Very high. Som regel ligger eg på stabile 45-60 fps. Men i dag har eg flere ganger falt ned til under 20, kan det ha noe med serverne? Dårlig server tenker eg på. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hehe en ny scaring people 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Regner med noe er galt nå, de to siste dagene har eg hatt veldig lav FPS. Spilte litt det nye mappet som heter Taviana, 20-25 fps uansett om eg har alt på Ultra High eller Disabled/low. Da må det vel være noe som ikke stemmer? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 http://www.imdb.com/title/tt0816711/ Relevant info for zombieelskere! Kan bli en kvalitetsfilm dette. Trailerpremiere i dag på www.apple.com/trailers Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. november 2012 Forfatter Del Skrevet 8. november 2012 Regner med noe er galt nå, de to siste dagene har eg hatt veldig lav FPS. Spilte litt det nye mappet som heter Taviana, 20-25 fps uansett om eg har alt på Ultra High eller Disabled/low. Da må det vel være noe som ikke stemmer? Har lignende problem jeg også. Uansett instillinger så har jeg samma FPS. Veldig lav FPS. Spesielt på Taviana. Får lav fps vist en server ikke har restartet på en stund, men nå har jeg det uansett ser det ut som. Har vært helt nede til 10 fps :S Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 http://www.imdb.com/title/tt0816711/ Relevant info for zombieelskere! Kan bli en kvalitetsfilm dette. Trailerpremiere i dag på www.apple.com/trailers Det der så ganske dritt ut spør du meg, men kan hende den blir bra...who knows? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Etter noen timer med gearing og løping ble jeg meid ned av en forbipasserende UAZ...irriterende. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Å FY! vet ikke om noen av dere har sett denne, men disse zombiene er jo 100 ganger skummlere enn de som er i dayZ nå, 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Leste noe interessant på DayZmod.com sine forumer i går, at Privat Hive servere har man alltid høyere FPS. Var et langt innlegg om det. Tok likegodt å testet det selv, Fant meg en privat hive, 60 fps på nesten alt på Ultra. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Har ikke spilt DayZ på en stund og ser nå i Commandern at det er skilt mellom cloud(?) og vanlige servere. Cloud serverne er grået ut hos meg og får ikke connection med dem (ihvertfall de to jeg har prøvd). Noe jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Er det noen forbedringer som blir gjort til modden om dagen? Eller står alt stille frem til Arma 3? Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 her har du link til en rolling update 1.7.4 hvis jeg ikke tar feil. http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/103845-rolling-changelog-for-community-builds/ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://www.imdb.com/title/tt0816711/ Relevant info for zombieelskere! Kan bli en kvalitetsfilm dette. Trailerpremiere i dag på www.apple.com/trailers Damned, DayZ The Movie !! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ble drept når jeg hadde L85, AS50, rangefinder, nvg, gps og en nyplukket dmr i sekken. Jaja, kjipt. På veien opp til basen hører jeg fluer på et lik og tenker jeg får gå og sjekke hva som ligger der. En død person, med FN FAL NVG, gps, rangefinder, MP5SD, alle tools som fyrstikker, kompass, toolbox osv, G17 og litt andre ting. Ikke det samme som jeg hadde, men det er et lite plaster på såret. Endret 11. november 2012 av ChrisReeve Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 hvilken server var det chrisreeve`? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Høres ut som en public server full av hax! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) hvilken server var det chrisreeve`? Norway 53, jeg døde litt sørvest for NWA, spawnet i Kamenka, løp opp. Ca. 300-400 meter nord-nordvest for butikken i Zelenogorsk lå det et lik med det jeg fant (FN FAL med nvg osv) Hva da, var det deg som lå der, var det du som drepte meg eller noe? Edit: Forresten, ca. 10 minutter etter jeg plukket opp det nye gearet, ble vi alle teleportert til NWA av en hacker, men kom jeg unna uten å dø. Endret 11. november 2012 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ble også teleporta til NWA på Norway 53 tidligere idag, mens jeg kjørte en bil. Så bare peisa på å kjørte ut med engang :> Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Edit: Forresten, ca. 10 minutter etter jeg plukket opp det nye gearet, ble vi alle teleportert til NWA av en hacker, men kom jeg unna uten å dø. Haha, den slår aldri feil Virker som det er høy hacker aktivitet på 53. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Damned, DayZ The Movie !! Er fra en bok fra 2006 . mere som Dayz er fra boken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå