Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt igjen med DayZ i dag, og helsikken så gøy det er! Har dødd et par ganger, drept et par andre, blitt venner med noen og fått med M4 silenced og AS50. Jeg har også begynt på ny character på en privat hive (Troms-serveren, noen som spiller der?) og kommet meg et stykke.

Lenke til kommentar

Yupp.. ganske synd også, side vi har holdt på i vel 3 timer med å fikse 2 kjøretøy vi fant. Heldigvis var det public så jeg beholder lootet. ^^

Har det blitt mindre hacking på public nå eller? Har ikke sett så mye insta-teleport-kill i det siste. :p Holder meg unna fulle servere da. Har kun spillt private servere de siste månedene.

Lenke til kommentar

Vel, det er fortsatt litt. Her om dagen hadde jeg spillt et par timer, og det var på tide å avslutte. Jeg trykker escape og abort, og når jeg ser score-screen eller hva det heter, før jeg er gått helt ut av spillet, får jeg opp at alle på serveren døde. Det var snakk om mindre enn tre sekunder etter jeg hadde gått ut, så følte meg nokså heldig :p

Lenke til kommentar

Jeg har begynt igjen med DayZ i dag, og helsikken så gøy det er! Har dødd et par ganger, drept et par andre, blitt venner med noen og fått med M4 silenced og AS50. Jeg har også begynt på ny character på en privat hive (Troms-serveren, noen som spiller der?) og kommet meg et stykke.

 

Spiller på troms, teame up en dag eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...