Hyd Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Dæven, zombies.nu serverene er fulle av action. Drepte nettopp 8 stk på 15 minutter før jeg var godtroende å lot 2 stykker teame up med meg, men ble knertet. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 community patchen er ute så ikke rart at det er nytt liv i chernarus når så mye er fikset Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Mhm, men zombies.nu serverene hadde allerede mye av de tingene implementert fra før av. Er noen seriøse folk som driver der. De har blant annet hatt anti Alt+F4 en god stund. Endret 2. november 2012 av Hyd Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Er det ikke de "Gutta på skauen" folka som driver de serverene da? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Da har spillet blitt for ensformig. Har ligget å snipa bandits i cherno i to timer. Skjøt ned en heli rett før det oppe med NWA. Gøy, men ikke så adrenalin som før... Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Da har spillet blitt for ensformig. Har ligget å snipa bandits i cherno i to timer. Skjøt ned en heli rett før det oppe med NWA. Gøy, men ikke så adrenalin som før... Siden det ikke er like kult, så har jeg noe for deg. Finnes 7 andre maps og spille på også som har masse sniper stedet hvor adrenalinet pumper Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Da har spillet blitt for ensformig. Har ligget å snipa bandits i cherno i to timer. Skjøt ned en heli rett før det oppe med NWA. Gøy, men ikke så adrenalin som før... Du kan jo prøve en av roleplay eventene til DayZ-Norge eller lignende? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er det ikke de "Gutta på skauen" folka som driver de serverene da? Jo, jeg tror de er litt med på dette opplegget. Det inntrykket jeg har når jeg leser på forumet. Bra servere. Er jo alltid en 50-60 spillere, kjempelav ping og masse action. Kan ikke føle seg trygg midt i bushen engang Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Da har spillet blitt for ensformig. Har ligget å snipa bandits i cherno i to timer. Skjøt ned en heli rett før det oppe med NWA. Gøy, men ikke så adrenalin som før... Du kan jo prøve en av roleplay eventene til DayZ-Norge eller lignende? Har sett streams av noe de kaller "hunger games". To og to i par og man starter i en ring rundt noen telt. Så velger man om man vi loote teltene og skyte hverandre der eller om man vil stikke av og lete seg våpen. Sistemann stående vinner. Menne... Vet ikke helt hvor man får delta på sånt... 1 Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nokken som veit om et custom game der man kan øve på long shots med forskjellige sniper rifles? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Nokken som veit om et custom game der man kan øve på long shots med forskjellige sniper rifles? Google: tutorial arma2 practice Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 http://zombies.nu/forum/threads/1679/ Ganske mye fett de koder inn selv på zombies.nu serverene nå, anbefaler alle å sjekke det ut! Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tenkte å ta opp igjen DayZ etter en lang pause. Men vil helst holde meg unna Public Servers for å unngå hackers så masse som mulig. Er det nokken som har tips til nettside der man kan registrere seg og joine en god server på private hive? Spilte litt på OurDayZ 2 før eg tok pause, men der er det bare 1 spiller på atm og eg er heller ikkje whitelista. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Tenkte å ta opp igjen DayZ etter en lang pause. Men vil helst holde meg unna Public Servers for å unngå hackers så masse som mulig. Er det nokken som har tips til nettside der man kan registrere seg og joine en god server på private hive? Spilte litt på OurDayZ 2 før eg tok pause, men der er det bare 1 spiller på atm og eg er heller ikkje whitelista. Se posten rett over deg. zombies.nu er gode servere med masse folk online nesten hele døgnet. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Se posten rett over deg. zombies.nu er gode servere med masse folk online nesten hele døgnet. Har allerede vert innom å titta der litt. Var gjort veldig masse endringer. Vil helst ha en server som er så lik public som mulig Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er 2 av serverene som har egen koding, de 2 siste er vel helt like? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nokken som veit om et custom game der man kan øve på long shots med forskjellige sniper rifles? http://www.armaholic.com/page.php?id=14617 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Da prøver jeg meg på DayZ igjen, etter rundt en måneds pause. Er spent på om jeg fortsatt har gearet mitt! Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er zombies.nu - SE1 serveren nede? Finner den ikke Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Er zombies.nu - SE1 serveren nede? Finner den ikke Alle serverene dems var nede tidligere i 3 tiden og en time fram i tid i dag. Alle er oppe nå igjen. Nettopp hatt et par spennende timer på SE1 nå Mye fete våpen de har lagt til og heldigvis fjernet alt av AS50, L85AWS og m107 er uhyre sjelden. Endret 4. november 2012 av Hyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå