Vizla Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som vet når det blir åpnet for Alpha/Beta av stand-alone-versjonen? Evt. har en teori på det? De vil rekke julesalget, så tipper tidlig/midt november. Lenke til kommentar
Daniel4323 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som vet når det blir åpnet for Alpha/Beta av stand-alone-versjonen? Evt. har en teori på det? De vil rekke julesalget, så tipper tidlig/midt november. Ok, takk Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 nja nå tror jeg du er litt vel optimistisk med en tidlig/midt november release, de har jo sagt flere ganger rundt desember men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg tipper slutten av desember, noen få dager før jul. De har sakt flere ganger at det er i desember, og de prøver og få det til før julaften. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 bedre at de venter 1 ekstra måned og releaser ett "Spill" Og ikke programvare som er fult av bugs. Hinter ikke til War Z her. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Altså DayZ standalone blir ikke sluppet som et ferdig spill. Det blir sluppet som en Alpha, og vil inneholde haugevis av bugs og glitches. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 De gjør det samme som de gjorde med minecraft. Du kjøper alpha/beta og deretter kommer det updates med nye ting, fixes osv. Så DayZ standalone kan godt være mer buggete en dayz modden som er ute nå for alt vi veit. Det eneste de gjør nå er å gjøre spillet så låst som mulig for å få vekk de scripterne/hackerne, så kommer de til å release alphan. Så det eneste forskjellen standalone kommer til å være fra modden nå i første omgang er vell interiøret i husene, flere åpne hus, og forbedret gear system. De sa også at de er straks ferdig med å legge til hund også. Manglet vist bare noe animasjon i fjeset på hunden. De sa i et intervju at spillet kommer til å koste rundt 15 euro. Noe som er ingenting. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nja, de legger vel til nytt gear, og ihvertfall noen nye våpen i standalone alpha også. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja akkurat som med minecraft så øker nok prisen etter hvert som alpha går over til beta så final, men det blir jo store forskjeller fra moden til standalone, noe er jo bygget opp fra scratch igjen med som du sier nytt inventory system og mer åpne bygninger (mener at alt skulle være entereable?) og forskjellig bug fiksing, nytt artwork har jo blitt implementert så grafisk sett skulle det bli bedre, spillet skulle vist også være bedre optimisert i standalonen. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 haha sjokerer meg ikke at adminsene cheater! skip til siste delen.. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ja snø!! Nå høres jeg kansje gal ut men hadde en drøm der jeg spilte DayZ, å det var masse snø. Håper dem lager mape`et litt tåkete og med litt snøstorm type ting. Det ble adda 2010 - Thirsk + Kuiks winter cammo Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere. Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene. Endret 28. oktober 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere. Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene. Har Arma 2 Combined Operations, men hva er DayZ Commander og hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere. Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene. Har Arma 2 Combined Operations, men hva er DayZ Commander og hvor får jeg tak i det? http://www.dayzcommander.com/ Dayz commander er en launcher som starter arma 2 med Dayz modden. Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere. Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene. Har Arma 2 Combined Operations, men hva er DayZ Commander og hvor får jeg tak i det? http://www.dayzcommander.com/ Dayz commander er en launcher som starter arma 2 med Dayz modden. Skal jeg trykke på Download eller Get DayZ Commander eller spiller det ingen rolle? Edit: Trykte på Get DayZ Commander. Hva skal jeg gjøre så? Skal jeg trykke på kjør på programmet/filen jeg lastet ned og så kjøre Arma 2? Endret 28. oktober 2012 av XxAnonymousxX Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Last ned og installer Arma 2 CO og kjør det en gang Last ned og installer Dayz Commander helst på samme harddisk som Arma 2 Åpne Dayz Commander og klikk på Install/update helt oppe i Dayz Commander Oppdater Dayz Commander, Arma 2, Dayz og last ned alle kartene du ønsker å spille ???? Profit Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 prøv heller playwhitsix launcheren http://www.six-updater.net/p/download.html Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dayz Commander er nok mye mere gjennomført og enklere enn six updater/launcher. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Leser du ikke innleggene ordentlig? Det står Play with six... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå