Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gjør det samme som de gjorde med minecraft. Du kjøper alpha/beta og deretter kommer det updates med nye ting, fixes osv.

Så DayZ standalone kan godt være mer buggete en dayz modden som er ute nå for alt vi veit.

 

Det eneste de gjør nå er å gjøre spillet så låst som mulig for å få vekk de scripterne/hackerne, så kommer de til å release alphan. Så det eneste forskjellen standalone kommer til å være fra modden nå i første omgang er vell interiøret i husene, flere åpne hus, og forbedret gear system.

De sa også at de er straks ferdig med å legge til hund også. Manglet vist bare noe animasjon i fjeset på hunden. :p

 

De sa i et intervju at spillet kommer til å koste rundt 15 euro. Noe som er ingenting.

Lenke til kommentar

Ja akkurat som med minecraft så øker nok prisen etter hvert som alpha går over til beta så final, men det blir jo store forskjeller fra moden til standalone, noe er jo bygget opp fra scratch igjen med som du sier nytt inventory system og mer åpne bygninger (mener at alt skulle være entereable?) og forskjellig bug fiksing, nytt artwork har jo blitt implementert så grafisk sett skulle det bli bedre, spillet skulle vist også være bedre optimisert i standalonen.

Lenke til kommentar

Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere.

 

Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere.

 

Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene.

Har Arma 2 Combined Operations, men hva er DayZ Commander og hvor får jeg tak i det?

Lenke til kommentar

Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere.

 

Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene.

Har Arma 2 Combined Operations, men hva er DayZ Commander og hvor får jeg tak i det?

 

http://www.dayzcommander.com/

 

Dayz commander er en launcher som starter arma 2 med Dayz modden.

Lenke til kommentar

Hvordan laster jeg ned DayZ? Har søkt litt på nettet, men blir ikke særlig mye smartere.

 

Du må ha spillet Arma 2 Combined operations for å spille det. Dayz er en mod til Arma 2. Så bruker man bare launchers som Dayz Commander for å laste ned Dayz og alle kartene.

Har Arma 2 Combined Operations, men hva er DayZ Commander og hvor får jeg tak i det?

 

http://www.dayzcommander.com/

 

Dayz commander er en launcher som starter arma 2 med Dayz modden.

Skal jeg trykke på Download eller Get DayZ Commander eller spiller det ingen rolle?

 

Edit: Trykte på Get DayZ Commander. Hva skal jeg gjøre så? Skal jeg trykke på kjør på programmet/filen jeg lastet ned og så kjøre Arma 2?

Endret av XxAnonymousxX
Lenke til kommentar

Last ned og installer Arma 2 CO og kjør det en gang

Last ned og installer Dayz Commander helst på samme harddisk som Arma 2

Åpne Dayz Commander og klikk på Install/update helt oppe i Dayz Commander

Oppdater Dayz Commander, Arma 2, Dayz og last ned alle kartene du ønsker å spille

????

Profit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...