Nerowulf Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Greieste hadde kanskje vært å gi banditter og survivers forskjellige skins ja. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Er ikke det allerede gjort? Få admin til å lage en post på armaholic e.l., sett det gjort før. Endret 15. oktober 2012 av Vizla Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Har det ikke kommet noe nytt eller noe informasjon ang. standalone? Føler "Rocket" har vært så stille i det siste. http://dayzdev.tumblr.com/ Her er litt nyheter om DayZ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) http://dayzdev.tumblr.com/ Starting to look good. Liker at de ordner husene bedre innvendig også. Kanskje man kan lage seg "baser" inne i hus. ^^ EDIT: Var noen sekunder for sen, hehe. Endret 15. oktober 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Noen som har testet The War Z enda? Har selv spilt et par timer med alpha, og det har sykt bra potensiale! Blir spennende å se hva som favoritten når Standalone DayZ kommer! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 LOL, war z bra potensial. Ja, må ihvertfall sinnsykt mange timer med finpuss. Uansett, hadde arma 2 CO også ble jeg global bannet, også kjøpte jeg nytt idag på en annen steam bruker. Også gikk jeg inn, også var jeg fortsatt global bannet? Altså ny cd key og hele pakka.. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Den gamle key'en sitter fortsatt i registeret, du må bytte den ut med den nye. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) How? Fungerte og kjøre igjennom steam da Endret 16. oktober 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Regner med at steam gjorde det for deg når du kjørte det, hvis det funker for deg nå. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Utifra hvordan jeg skjønte det, så må du kjøre ARMA 2 og Arma operation arrowhead igjennom steam helt vanlig. Og da vil steam "force" den nye key'en inn i registry filen så når du går inn så blir du gjenkjent som en "valid" spiller eller hvordan jeg skal forklare det. P.S: Jeg suger i å forklare.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Jeg og en kompis lå på takene i cherno å snipe bandits, en fyr begynte å whine fordi han ikke hadde sett hvor vi skjøt fra. Han var på tur opp stigen... En til klagde og et par minutter etterpå ble vi banna av BE fra serveren med beskjed om at "kicked of the servers (no cheat)"... Latterlig... Endret 17. oktober 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei. Lurer bare på om man trenger en bra PC for å spille DayZ? Ifølge canirunit.com kan jeg kun kjøre Arma 2, men ikke Arma 2 Operation Arrowhead. Er denne siden 100 % pålitelig? Håper nettsiden tar feil. Jævlig surt når jeg har gledet meg til å spille DayZ.. Takk for svar Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei. Lurer bare på om man trenger en bra PC for å spille DayZ? Ifølge canirunit.com kan jeg kun kjøre Arma 2, men ikke Arma 2 Operation Arrowhead. Er denne siden 100 % pålitelig? Håper nettsiden tar feil. Jævlig surt når jeg har gledet meg til å spille DayZ.. Takk for svar Har et par kompiser som spiller dette på 5-6år gammle PCer uten problemer. Grafikken blir ikke så bra, men det funker. Testet DayZ på jobb laptoppen min også, som har relativt dårlig hardware. Hvertfall skjermkort. Jeg drar det relativt bra, men FPSen er litt for lav etter mitt behov. Ta heller å laste ned Arma2 demoen på steam og teste spille der. Drar du det, drar du DayZ. Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei. Lurer bare på om man trenger en bra PC for å spille DayZ? Ifølge canirunit.com kan jeg kun kjøre Arma 2, men ikke Arma 2 Operation Arrowhead. Er denne siden 100 % pålitelig? Håper nettsiden tar feil. Jævlig surt når jeg har gledet meg til å spille DayZ.. Takk for svar Har et par kompiser som spiller dette på 5-6år gammle PCer uten problemer. Grafikken blir ikke så bra, men det funker. Testet DayZ på jobb laptoppen min også, som har relativt dårlig hardware. Hvertfall skjermkort. Jeg drar det relativt bra, men FPSen er litt for lav etter mitt behov. Ta heller å laste ned Arma2 demoen på steam og teste spille der. Drar du det, drar du DayZ. Takk for svar Skal prøve når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som har prøvd panthera?? Synest det kartet er det råeste! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Har det kommet en update på det mappet nå eller? Var jo så ekstremt buggete sist jeg prøvde det. Lå jo titusen talls av items flygene 10 meter over bakken. Mye av veiene var helt hvite osv. Kunne ha tenkt meg et kart som var 10x større enn chernarus, med MASSE kjøretøy, mye skog, masse store byer osv. Hvor man kunne lett å laget en base uten å måtte frykte for at noen fant den osv. F.eks. vært huler og sånt i fjella. Hadde vært fett. ^^ Hvor stor er panthera btw? Sånn i forhold til chernarus? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Panthera er veldig lite i forhold, er 100km^2 men chernarus er vel 250km^2. Panthera er også full av disse høye fjellene hvor man egentlig bare kan bevege seg i trange daler.. også har du en ørken del hvor du er helt eksponert. Jeg ble skuffet, hadde trodd det skulle være litt kult, men alle de høye fjellene ble litt for mye av det gode for min del. Hele geografien virker feil, hvor Chernarus føles veldig naturlig. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da installerer amra 2 sa da blir det dayz snart Et ekstra spørsmål trenger jeg å installere Arma II dedicated servers? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Nei, du trenger bare arma2 og opperation arrowhead. Så laster du bare ned DayZ Commander så gjør den resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå