Xprez Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Debug monitor må nesten være der, med tanke på at det er ingen indikasjon på når man er tørst, sulten, kald osv. Eller, når man ikke har drukket eller spist mister man plutselig blod, som man ikke vet siden man har ingen blodmåler. Blir man for kald begynner man å hose, samt miste blod. Men man bør jo vite på forhånd om dette. Hæ? det vi snakker om er det panelet der du ser zombie kills, murders, bandit, mengde blod osv, slå du den på så vil ikke blod, mat, drikke, temp indikatorene oppdatere seg så alt du har visuellt sett er blod monitoren uten å vite spesifikt hva som får deg til å miste blod om du ikke er skutt/slått av zombie da. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Var på en fransk server idag. De folka vet og feste! Han ene satt på DayZ - Call Me Maybe og Gangnam Style osv over side channel. Å det var ikke plagsomt. sikkert 10stk + mer som pratet med alle. Her snakker vi community Å han ene fyren løp rundt og sa "Nonononono" Sett et klipp på youtube med en annen fyr. Var kansje han samme. Haha! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har lyst å like DayZ/Arma 2, men greier det bare ikke :/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har lyst å like DayZ/Arma 2, men greier det bare ikke :/ Hvor lenge har du spilt, og har du noen å spille med? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har lyst å like DayZ/Arma 2, men greier det bare ikke :/ Hvor lenge har du spilt, og har du noen å spille med? Det er akkurat det, tror det hadde vært mye bedre om jeg faktisk spilte med noen andre Har spilt det i noen dager bare... så prøver å spille det mer for at jeg kanskje skal begynne å like det. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hva slags verktøy har admin's tilgjengelig? Er det mulig for admin via loggfiler å se hvem som save'et et kjøretøy og da plasseringen til dette? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har lyst å like DayZ/Arma 2, men greier det bare ikke :/ Hvor lenge har du spilt, og har du noen å spille med? Det er akkurat det, tror det hadde vært mye bedre om jeg faktisk spilte med noen andre Har spilt det i noen dager bare... så prøver å spille det mer for at jeg kanskje skal begynne å like det. DayZ er et spill og lær det mens du gjør det type spill. Men jeg kan spille med deg neste gang jeg er på. Jeg har faktisk spillt nesten kun solo. Lært meg hvor jeg finner mat, drikke osv. Men noe jeg ikke klarer er og skyte. Når folk skyter meg. Å jeg spruter 30 kuler i dem virker det som at det ikke har noen effekt. Men, det kommer seg vel Ikke gi opp aBaDmAn91! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg har lyst å like DayZ/Arma 2, men greier det bare ikke :/ Hvor lenge har du spilt, og har du noen å spille med? Det er akkurat det, tror det hadde vært mye bedre om jeg faktisk spilte med noen andre Har spilt det i noen dager bare... så prøver å spille det mer for at jeg kanskje skal begynne å like det. DayZ er et spill og lær det mens du gjør det type spill. Men jeg kan spille med deg neste gang jeg er på. Jeg har faktisk spillt nesten kun solo. Lært meg hvor jeg finner mat, drikke osv. Men noe jeg ikke klarer er og skyte. Når folk skyter meg. Å jeg spruter 30 kuler i dem virker det som at det ikke har noen effekt. Men, det kommer seg vel Ikke gi opp aBaDmAn91! Hadde vært bra, vi er gode teammates i Gears 3 ;p Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Etter min erfaring blir spillet mye bedre om man har noen å spille med, og det blir også bedre når du har et par timer spilletid da man skjønner mere av det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg syns starten på DayZ var morsom. Helt ukjent, og learning by burning. Ikke noe spillmekanikk som leier deg igjennom alt. Første gang jeg spilte brukte jeg nesten to timer fra utsiden av Cherno til Pusta. Dritredd for zombier, og vi var mennskesky til tusen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Samme her. Men nå spiller jeg nesten ikke dayz lengre, er rett og slett bare ganske lei av det. Ingenting å gjøre i vanlig dayz lengre. Ser fram til standalone dog. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det som redda meg, var å bytte til Lingor Island. Det virker mye mer fokusert på hva spillet har å by på og derfor større konsentrasjon av militær loot (ak- og m4-varianter er vanlig). Slipper dermed å stikke innom pvp-sentralen for å finne stasj, men muligheten er alltid tilstede og du har våpen nok til å kunne forsvare deg. Det som er litt synd, er at Vilayer gjør mer for modden enn Rocket for øyeblikket. Ved å tilby varianter av kart (og hosting av servere), gir de meg en grunn til å spille. Det nyeste kartet, Fallujah, er relativt flatt og stor konsentrasjon av biler/helikoptere og blir dritmorsomt så fort en får seg en hummer. Grunn til at jeg og en-to kompiser kjørte rundt i 3-4 timer med en hummer og kjørte over folk. Plukka også opp noen, tok de med ut i skauen og skøt de . Viser seg at hummeren også er skuddsikker, så mr. hacker som prøvde å drepe oss ikke lyktes med det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Det som redda meg, var å bytte til Lingor Island. Det virker mye mer fokusert på hva spillet har å by på og derfor større konsentrasjon av militær loot (ak- og m4-varianter er vanlig). Slipper dermed å stikke innom pvp-sentralen for å finne stasj, men muligheten er alltid tilstede og du har våpen nok til å kunne forsvare deg. Det som er litt synd, er at Vilayer gjør mer for modden enn Rocket for øyeblikket. Ved å tilby varianter av kart (og hosting av servere), gir de meg en grunn til å spille. Det nyeste kartet, Fallujah, er relativt flatt og stor konsentrasjon av biler/helikoptere og blir dritmorsomt så fort en får seg en hummer. Grunn til at jeg og en-to kompiser kjørte rundt i 3-4 timer med en hummer og kjørte over folk. Plukka også opp noen, tok de med ut i skauen og skøt de . Viser seg at hummeren også er skuddsikker, så mr. hacker som prøvde å drepe oss ikke lyktes med det. Første gang jeg prøvde Lingor fant jeg og hele crewet mitt ghillie og fult military gear i løpet av de første 20min. Er aaalt for lett å finne bra loot, er jo morsomt når man må jobbe litt for det. Endret 28. september 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det som redda meg, var å bytte til Lingor Island. Det virker mye mer fokusert på hva spillet har å by på og derfor større konsentrasjon av militær loot (ak- og m4-varianter er vanlig). Slipper dermed å stikke innom pvp-sentralen for å finne stasj, men muligheten er alltid tilstede og du har våpen nok til å kunne forsvare deg. Det som er litt synd, er at Vilayer gjør mer for modden enn Rocket for øyeblikket. Ved å tilby varianter av kart (og hosting av servere), gir de meg en grunn til å spille. Det nyeste kartet, Fallujah, er relativt flatt og stor konsentrasjon av biler/helikoptere og blir dritmorsomt så fort en får seg en hummer. Grunn til at jeg og en-to kompiser kjørte rundt i 3-4 timer med en hummer og kjørte over folk. Plukka også opp noen, tok de med ut i skauen og skøt de . Viser seg at hummeren også er skuddsikker, så mr. hacker som prøvde å drepe oss ikke lyktes med det. Som Rocket sa i eurogamer streamen i går han har ikke tid til å jobbe med moden og standalone samtidig så det han prøver på er å få et samarbeid med de andre mod lagerne for dayz. Han har mange gode ideer som får meg til å glede meg mer til standalone men den største redningen blir jo det at man blir kvitt hackere (ser jo hackere hver dag nå) og duping å spillet blir litt mer survival orientert. Durabilety på våpen sånn at de kan jamme osv, flere bein man kan brekke, flere sykdommer og "ikke bekreftet" men kanskje bruk av kroppsvesker til å spre sykdommer sånn at hoved byene blir en liten risiko område for å få det, skulle bli litt fokus på man vs nature så kanskje det legges til bjørner, slanger? Angående fallujah mappet så er jeg ikke så veldig imponert, veldig få enterable bygninger på utkanten av byen og samme med loot alt for sjelden, du må langt inn i byen for å finne våpen etter min erfaring med stor sjanse for at du er dau før du får det om du ikke satser på flyplassen som er high risk. Kunne sett for meg å slå sammen lingor og fallujah sånn at det var plenty med loot og masse enterable bygninger. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hackere blir vi nok å se i standalone også, med tanke på hvor godt feste og PR hackerprogrammene har fått i dagens DayZ. Tror det er for mye penger å gå glipp av for hackerne (de som lager programmene) til at de lar være. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hackere blir vi nok å se i standalone også, med tanke på hvor godt feste og PR hackerprogrammene har fått i dagens DayZ. Tror det er for mye penger å gå glipp av for hackerne (de som lager programmene) til at de lar være. De som har utviklet hackeprogrammene må ha tjent fett. Med tanke på hvor mange drittunger som faktisk bruker scripts. Det som redda meg, var å bytte til Lingor Island. Det virker mye mer fokusert på hva spillet har å by på og derfor større konsentrasjon av militær loot (ak- og m4-varianter er vanlig). Slipper dermed å stikke innom pvp-sentralen for å finne stasj, men muligheten er alltid tilstede og du har våpen nok til å kunne forsvare deg. Det som er litt synd, er at Vilayer gjør mer for modden enn Rocket for øyeblikket. Ved å tilby varianter av kart (og hosting av servere), gir de meg en grunn til å spille. Det nyeste kartet, Fallujah, er relativt flatt og stor konsentrasjon av biler/helikoptere og blir dritmorsomt så fort en får seg en hummer. Grunn til at jeg og en-to kompiser kjørte rundt i 3-4 timer med en hummer og kjørte over folk. Plukka også opp noen, tok de med ut i skauen og skøt de . Viser seg at hummeren også er skuddsikker, så mr. hacker som prøvde å drepe oss ikke lyktes med det. Som Rocket sa i eurogamer streamen i går han har ikke tid til å jobbe med moden og standalone samtidig så det han prøver på er å få et samarbeid med de andre mod lagerne for dayz. Han har mange gode ideer som får meg til å glede meg mer til standalone men den største redningen blir jo det at man blir kvitt hackere (ser jo hackere hver dag nå) og duping å spillet blir litt mer survival orientert. Durabilety på våpen sånn at de kan jamme osv, flere bein man kan brekke, flere sykdommer og "ikke bekreftet" men kanskje bruk av kroppsvesker til å spre sykdommer sånn at hoved byene blir en liten risiko område for å få det, skulle bli litt fokus på man vs nature så kanskje det legges til bjørner, slanger? Angående fallujah mappet så er jeg ikke så veldig imponert, veldig få enterable bygninger på utkanten av byen og samme med loot alt for sjelden, du må langt inn i byen for å finne våpen etter min erfaring med stor sjanse for at du er dau før du får det om du ikke satser på flyplassen som er high risk. Kunne sett for meg å slå sammen lingor og fallujah sånn at det var plenty med loot og masse enterable bygninger. Hva er vitsen med mye loot? Jeg synes t.o.m det er altfor mye loot på Chernarus... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Noen som vet hva de cheatsa koster? Fatter virkelig ikke hvordan folk vil betale penger for å cheate i et spill. Skulle vært skutt alle sammen. Garantert småe 14 åringer uten kjønnshår som leker badass fordi de ikke klarer og spille på normalt vis. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Noen som vet hva de cheatsa koster? Fatter virkelig ikke hvordan folk vil betale penger for å cheate i et spill. Skulle vært skutt alle sammen. Garantert småe 14 åringer uten kjønnshår som leker badass fordi de ikke klarer og spille på normalt vis. Med pappas kredittkort selvfølgelig Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Etter hva jeg mener jeg har hørt, så er det vel rundt 100 kr måneden. Er ikke sikker. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hackere blir vi nok å se i standalone også, med tanke på hvor godt feste og PR hackerprogrammene har fått i dagens DayZ. Tror det er for mye penger å gå glipp av for hackerne (de som lager programmene) til at de lar være. De som har utviklet hackeprogrammene må ha tjent fett. Med tanke på hvor mange drittunger som faktisk bruker scripts. Det som redda meg, var å bytte til Lingor Island. Det virker mye mer fokusert på hva spillet har å by på og derfor større konsentrasjon av militær loot (ak- og m4-varianter er vanlig). Slipper dermed å stikke innom pvp-sentralen for å finne stasj, men muligheten er alltid tilstede og du har våpen nok til å kunne forsvare deg. Det som er litt synd, er at Vilayer gjør mer for modden enn Rocket for øyeblikket. Ved å tilby varianter av kart (og hosting av servere), gir de meg en grunn til å spille. Det nyeste kartet, Fallujah, er relativt flatt og stor konsentrasjon av biler/helikoptere og blir dritmorsomt så fort en får seg en hummer. Grunn til at jeg og en-to kompiser kjørte rundt i 3-4 timer med en hummer og kjørte over folk. Plukka også opp noen, tok de med ut i skauen og skøt de . Viser seg at hummeren også er skuddsikker, så mr. hacker som prøvde å drepe oss ikke lyktes med det. Som Rocket sa i eurogamer streamen i går han har ikke tid til å jobbe med moden og standalone samtidig så det han prøver på er å få et samarbeid med de andre mod lagerne for dayz. Han har mange gode ideer som får meg til å glede meg mer til standalone men den største redningen blir jo det at man blir kvitt hackere (ser jo hackere hver dag nå) og duping å spillet blir litt mer survival orientert. Durabilety på våpen sånn at de kan jamme osv, flere bein man kan brekke, flere sykdommer og "ikke bekreftet" men kanskje bruk av kroppsvesker til å spre sykdommer sånn at hoved byene blir en liten risiko område for å få det, skulle bli litt fokus på man vs nature så kanskje det legges til bjørner, slanger? Angående fallujah mappet så er jeg ikke så veldig imponert, veldig få enterable bygninger på utkanten av byen og samme med loot alt for sjelden, du må langt inn i byen for å finne våpen etter min erfaring med stor sjanse for at du er dau før du får det om du ikke satser på flyplassen som er high risk. Kunne sett for meg å slå sammen lingor og fallujah sånn at det var plenty med loot og masse enterable bygninger. Hva er vitsen med mye loot? Jeg synes t.o.m det er altfor mye loot på Chernarus... Eneste grunnen til at det er mye loot i chernarus er pga telt buggen som har vært der i år og dag, alt du saver respawner ved server rs som i de fleste tilfeller skjer minst 1 gang om dagen som igjen har gir oss fullgearet bandits som ikke er redd for å ligge på sniper hill siden om de dør så er det bare å løpe til camp og der har han alt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå