tNy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite Hvis du vil prøve litt på en server som ikke er alt for full først, så prøv deg på Drammen Dark Destroyers.. Bare hold deg unna Chernogorsk, fleste henger der... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite Hvis du vil prøve litt på en server som ikke er alt for full først, så prøv deg på Drammen Dark Destroyers.. Bare hold deg unna Chernogorsk, fleste henger der... Trenger passord der da ;p Lenke til kommentar
tNy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Ah, de åpner den igjen ikveld... Noe de fikser der inne... edit: akkurat når jeg skulle spille også da Endret 24. september 2012 av Ziuuung Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite Du kan jo prøve de Ourdayz privat serverene. Du finner de på forumet her. Men bare vær obs på at det er mange dritt unger som kjører frem og tilbake ved stranda og dreper newspawns. Og INGEN er hjelpsomme. Ellers så anbefaler jeg USA/britiske servere. Har opplevd at de er svært hyggelige. Bare unngå fulle servere da det er 99,9% sannsynlighet at det er hackers der. Okei, takker for tips! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som har ett par med Rangefinder til overs som vil bytte med noe? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg spiller ofte på Drammen. Ikke så mye folk, men mye loot Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg spiller ofte på Drammen. Ikke så mye folk, men mye loot Er det mulig å få passorde til den serveren? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg spiller ofte på Drammen. Ikke så mye folk, men mye loot Derfor det kan være fint å begynne der. Spesielt til man får teken på zombiekiting Jeg spiller ofte på Drammen. Ikke så mye folk, men mye loot Er det mulig å få passorde til den serveren? Den blir åpnet igjen idag Var en hacker der inne på søndag som rota det til.... Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg spiller ofte på Drammen. Ikke så mye folk, men mye loot Er det mulig å få passorde til den serveren? Du/dere kan også prøve vår server! Passordet finnes på forumet vårt for registerte brukere . Server'n er ikke overfylt og vi har adda flere kjøretøy og antihack mods/plugins (i tillegg til crappy battle-eye) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Skal sjekkes opp! Takk for infoen, merker jeg er lei Hackers nå. Som nevt over her har Drammen aldri hatt passord når jeg har spillt på den. Men det var helt kaos på søndag med hackers. Så kan tenkte meg de låste den nå i mellomtiden. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 *snip* Hoster dere kun Lingor server? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Den Drammen-serveren er ofte "nede" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Uffda, har ikke vært på DayZ siden søndag så jeg vet ikke Men hvor finner folk buss, C4 osv? Jeg har aldri funnet det! Jeg tok til og med en lang tur rundt i skogen for og se om jeg fant et helikopter. Ikke det en gang Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Uffda, har ikke vært på DayZ siden søndag så jeg vet ikke Men hvor finner folk buss, C4 osv? Jeg har aldri funnet det! Jeg tok til og med en lang tur rundt i skogen for og se om jeg fant et helikopter. Ikke det en gang Si ifra når du skal spille og hvilken server, så joiner jeg ^^ Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 *snip* Hoster dere kun Lingor server? Per dags dato ja. Siden alt driftes på frivillig basis og ved hjelp av donasjoner fra enkelte medlemmer har vi ikke mulighet til å ha flere servere enda, dessverre. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Vet dere hvordan man får opp Status/Debug monitoren tilbake? Er det i det hele tatt mulig? Hører den ble midlertidig fjernet grunnet glitch eller noe. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Vi skulle aldri egentli ha debug monitoren men ja du kan gå inn i game options å slå den på men ingen av temp/mat/drikke osv vil oppdatere seg videre mens den er oppe Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Debug monitor må nesten være der, med tanke på at det er ingen indikasjon på når man er tørst, sulten, kald osv. Eller, når man ikke har drukket eller spist mister man plutselig blod, som man ikke vet siden man har ingen blodmåler. Blir man for kald begynner man å hose, samt miste blod. Men man bør jo vite på forhånd om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå