Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan kan jeg starte vanlig ARMA2 singleplayer?Får ikke til,bare multiplayer mode er mulig.

Spiller du via steam, så start Arma2 der og velg singleplayer

Spiller du vanlig versjon så trykk på Arma2 snarveien din, uten mods - eller gåtil /programfiles/Bohemia/Arma2 og finn Arma2.exe (denne kan du høyre klikke på og lage snarvei, ta med deg snarveien til skrivebordet)

Lenke til kommentar

Når var det dette stand-alone Dayz-spillet skulle komme? i høst? er vel ikke noe vits å skaffe seg Arma 2 Combined Operations og Dayz da? vist det kommer om en måned eller to? blir det f2p, noen som vet?

Jeg har også hørt desember. Og det med pris så tror jeg de skulle gjøre på samme måte som med Minecraft. Du betaler en liten sum, så får du tilgang til alpha/beta-versonen. Blir vell sikkert rundt 100-200kr. Jeg kommer iallefall til å kjøpe det uansett pris. ^^

Arma2 CO koster jo snaue 170kr eller noe sånt, og du blir jo kjent med kartet, noe som gjør det lettere når stand-alonen kommer, da de skal bruke Chernarus kartet i stand-alonen også.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Spillet er tredimensjonalt, det er ikke et 2D spill... Du tenker kanskje på HEAD BOB? Det kan man skru av i innstillinger, der finnet du også resten av innstillingene du kan gjøre (Menu -> options -> video)

Lenke til kommentar

Spillet er tredimensjonalt, det er ikke et 2D spill... Du tenker kanskje på HEAD BOB? Det kan man skru av i innstillinger, der finnet du også resten av innstillingene du kan gjøre (Menu -> options -> video)

Fikk det til. Har endelig funnet en øks på en stubbe. kan man ta øksen? Jeg får det ikke til... Har jo ingen våpen, men det er lots of zombies..

Lenke til kommentar

Du finner items på bakken, den øksa er ikke mulig å ta, samme gjelder AK-er på stativer i slike militærtelt.

ok. Men hvordan får jeg opp kartet da? trykker M men klarer ikke få opp noe kart.

Erhm, du må finne et kart / GPS, du må finne ALT, mat / drikke, bandasje, blod (finner du i sykehus) våpen osv.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

faen de hackerne, døde å sprang for å geare opp ved noen telt som man løper til der det meste var borte men hadde i hvertfall map og gps, helt bekk mørt å jeg løper gjennom skogen etter gps`n så plutselig kommer den creepy jentunge stemmen som synger sånn horror musikk, fikk skikkelig frysning nedover ryggen å logga ut rimelig kjapt

Lenke til kommentar

Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite :p

Du kan jo prøve de Ourdayz privat serverene. Du finner de på forumet her. Men bare vær obs på at det er mange dritt unger som kjører frem og tilbake ved stranda og dreper newspawns. Og INGEN er hjelpsomme. :p

Ellers så anbefaler jeg USA/britiske servere. Har opplevd at de er svært hyggelige. Bare unngå fulle servere da det er 99,9% sannsynlighet at det er hackers der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...