N1ko Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Servernavn? Grei map for litt Deathmatch EU 666. Alle går rundt med AS50 TSW så du må passe deg. EDIT: Du må også laste ned noen filer til addons mappa for at serveren skal fungere optimalt. Kan sende deg link når jeg kommer hjem fra jobb. Kan du poste filene her? Sikkert flere som er interessert. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Dayz er kult klart og holde meg i livet lenge nå gamer med venner og alt blir mye enklere på dayz heter jeg norsk2277 Endret 17. september 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Servernavn? Grei map for litt Deathmatch EU 666. Alle går rundt med AS50 TSW så du må passe deg. EDIT: Du må også laste ned noen filer til addons mappa for at serveren skal fungere optimalt. Kan sende deg link når jeg kommer hjem fra jobb. Kan du poste filene her? Sikkert flere som er interessert. http://www.mediafire.com/?geyt4bd8r1qpe5a Kan også joine steam gruppa deres. Var der jeg fant denne serveren. Heter MyMGN.DayZ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Servernavn? Grei map for litt Deathmatch EU 666. Alle går rundt med AS50 TSW så du må passe deg. EDIT: Du må også laste ned noen filer til addons mappa for at serveren skal fungere optimalt. Kan sende deg link når jeg kommer hjem fra jobb. Kan du poste filene her? Sikkert flere som er interessert. http://www.mediafire...geyt4bd8r1qpe5a Kan også joine steam gruppa deres. Var der jeg fant denne serveren. Heter MyMGN.DayZ hva slags addons er dette? hva gjør den? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Er bare noe ekstra greier for at en privat server skal fungere bedre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Man kan spille DayZ i LAN-modus? Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Servernavn? Grei map for litt Deathmatch EU 666. Alle går rundt med AS50 TSW så du må passe deg. EDIT: Du må også laste ned noen filer til addons mappa for at serveren skal fungere optimalt. Kan sende deg link når jeg kommer hjem fra jobb. Kan du poste filene her? Sikkert flere som er interessert. http://www.mediafire...geyt4bd8r1qpe5a Kan også joine steam gruppa deres. Var der jeg fant denne serveren. Heter MyMGN.DayZ hva slags addons er dette? hva gjør den? Aktiverer flere kjöretöy/flygetöy(er det er ord?). Pluss litt anna, så som basen mellom Cherno og Elektro etc Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har akkurat kjøpt alt, men når jeg trykker på "lounch arma 2: combined", så skjer det ingenting. Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har akkurat kjøpt alt, men når jeg trykker på "lounch arma 2: combined", så skjer det ingenting. Noen som vet? Last ned og installer Dayz Commander 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 hvor får jeg kjøpt Arma 2: Combined billigst? og DayZ koster ingenting, right? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har akkurat kjøpt alt, men når jeg trykker på "lounch arma 2: combined", så skjer det ingenting. Noen som vet? Du må slå helt av Steam så åpner du steam som administrator. Har funket med mange. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 noen som spilte på norway 55 i kveld rundt kl 20.30? Jeg ble plukka opp av to random dudes i en fin landrover bil ved boligblokkene i nærheten av sykehuset i cherno... vi kjørte nordover så plutselig vrengte dem av veien og opp mot skogen. De stoppet og hoppet ut begge to og gikk bort til noe som så ut som et lik. Ene av dem hadde en synlig rifle, andre ikke noe annet. Selv hadde jeg kun en winchester som jeg tilfeldigvis fant i en låve tidligere (nettopp spawnet på nytt). Så da tenkte jeg at nå stjeler jeg bilen siden de var så dumme å hoppe ut begge to. Rygga hardt og kjørte først mot elektro siden jeg skulle plukke opp en kompis. Viser seg at han er nærmere cherno så jeg snur og kjører tilbake. Så plutselig kommer det en bil som meier inn i bilen min bakfra, dette skjer altså 2 min maks etter at jeg stjal bilen deres. De klarer til slutt å få ødelagt bilen min, jeg hopper ut og plaffer løs mot bilen deres, klarer å drepe en av dem mens jeg så vidt overlever etter å ha falt om bevisstløs. Bandasjerer meg og har da igjen 1500 blod. Han siste må ha trodd jeg døde? For han stakk bare fra stedet med den andre bilen rett etterpå. Jeg looter han jeg drepte som viser seg å ha det meste av utstyr... NW googles, gps, sniper etc etc... tar også toolboxen hans og reparerer bilen. Kjører og plukker opp kompisen min som løp for livet fra zombier nærmere cherno. Vrenger av veien og kjører mot hideouten vår.... men bare 300 meter vekk fra veien hører vi maskingevær bakfra, bilen konker og jeg dør. Så dør kompisen min.... Mitt spørsmål er, var dette en hacker? Hvordan fikk de fram en bil nummer 2 rett etter at jeg stjal den de hadde langt mot skogen? Jevlig irriterende.... (sikkert irriterende å bli frastjålet en bil og med de bad om det. Glad jeg fikk kverka han ene) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=sGHPwAtLAUY&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skjøt nettopp ned et heli med vårt heli Skal se om frapsingen ble bra, legger det ut her i såfall... Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg prøvde dette spillet i går, men skjønte svært lite. Bildet var i tillegg veldig blurry, så ble litt kvalm. Hva er meningen med spillet egentlig? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg prøvde dette spillet i går, men skjønte svært lite. Bildet var i tillegg veldig blurry, så ble litt kvalm. Hva er meningen med spillet egentlig? Det blir bedre når du setter deg inn i det, gjerne finn noen å spill med. Det handler om overlevelse rett og slett. Unngå zombier og andre playere, loot våpen, mat, drikke og utstyr fra byene og militærbasene for å overleve. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skjøt nettopp ned et heli med vårt heli Skal se om frapsingen ble bra, legger det ut her i såfall... https://www.youtube.com/watch?v=OXcqqJmDeOo&feature=youtube_gdata_player Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Hva er dette "Rearm at .... " ? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hva er dette "Rearm at .... " ? Tenker du ved telt og slikt? Hvis det er ammo der som du kan bruke, så vil du automatisk få all den ammoen du kan bære, som du trenger. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Ja, var det jeg mente. Da vet jeg det. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå