kaasa92 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Speller på OurDayZ serveren(e) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Spille alle på forumet hær bare på private servere/hive? Nei. Har de fjernet helies eller? Har server hoppet over 30 forskjellige servere nå på Skalisty island uten å finne et jævla heli Før fant jeg jo med en gang. Lenke til kommentar
(O_o) Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Skall det ikke vær heli i Stary Sobor og da? Endret 14. september 2012 av (O_o) Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Noen som vet om bra servere med eget hive, flere kjøretøy, telt som ikke duper inventory, Ikke mulig med alt - f4 og bra anti hack beskyttelse, som samtidig har mange folk som spiller der? Noe som denne servern: Ville gjerne spille på den men er for høy ping antageligvis...150 + ping gidder jeg ikke. Har ikke spillt på flere uker nå pga av scriptere, ghostere, duping osv. Endret 15. september 2012 av Nerdrage Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Noen som får spille ikveld eller? Bare loader her.. Er det bare hackers på Norske servere eller? Jeg spydde kuler i en fyr, 1m fra meg. Sikkert 30 kuler og han døde ikke. Men jeg døde med en gang.. Endret 16. september 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Noen som får spille ikveld eller? Bare loader her.. Jeg får til.. Spiller riktignok bare på tyske, engelske, eller andre europeiske servere. Går somregel alltid da. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg skjøt en dude med navn Rolf på Norway 41 tidligere ikveld. Fikk dårlig samvete da jeg etterpå så at han hadde heroskin og ikke hadde våpen men kun medicalstuff... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Noen som får spille ikveld eller? Bare loader her.. Jeg får til.. Spiller riktignok bare på tyske, engelske, eller andre europeiske servere. Går somregel alltid da. Ok, jeg prøvde i 30 min igår. Kom ikke inn. Så jeg ga opp. Endret 16. september 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 kjørte fredelig rundt i nordskogen med min ural og fire as50 og masse annet stash. pang pang så daua jeg Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 kjørte fredelig rundt i nordskogen med min ural og fire as50 og masse annet stash. pang pang så daua jeg det var jo dumt og miste alt det da. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 kjørte fredelig rundt i nordskogen med min ural og fire as50 og masse annet stash. pang pang så daua jeg Ser kanskje mindre fredlig ut med vehicle stappa i våpen Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 kjørte fredelig rundt i nordskogen med min ural og fire as50 og masse annet stash. pang pang så daua jeg det var jo dumt og miste alt det da. meh var verre med de jeg tok bilen fra. de hadde ikke våpen og ble drept en etter en mens de tryglet om nåde > Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er det vanskelig å få til en private-private-server? Vil gjerne sette opp min egen server, hvor jeg kan gjøre hva jeg vil, for meg selv og de få jeg skal teste ut ting med. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Skulle gjerne hatt noe slikt selv. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Er det bare å starte en server i DayZ, og så fungerer alt? Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Servernavn? Grei map for litt Deathmatch Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hvis det er bare deathmatch dere er ute etter, så fins det sikkert mange gode Arma2-servere. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hvis det er bare deathmatch dere er ute etter, så fins det sikkert mange gode Arma2-servere. Indeed, men Arma2 har ikke samme survivalmekanikk innebygga. Spiller en del Arma og ACE i så tilfelle Also - Zombies. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Fant en privat server uten passord der adminsa hadde laget egen stor base mellom elektro og cherno, samt at de hadde spawnet våpen kasser med alle våpnene i Arma2 som alle kunne forsynet seg av. Var også Jets der, store krigsskip osv. Var litt morsomt det da. Men ble fort kjedelig i lengden, da det ikke var så mye annet å gjøre enn å drepe zombies og russere. Servernavn? Grei map for litt Deathmatch EU 666. Alle går rundt med AS50 TSW så du må passe deg. EDIT: Du må også laste ned noen filer til addons mappa for at serveren skal fungere optimalt. Kan sende deg link når jeg kommer hjem fra jobb. Endret 17. september 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Noen som vet om bra servere med eget hive, flere kjøretøy, telt som ikke duper inventory, Ikke mulig med alt - f4 og bra anti hack beskyttelse, som samtidig har mange folk som spiller der? Noe som denne servern: http://www.reddit.co...t_to_be_played/ Ville gjerne spille på den men er for høy ping antageligvis...150 + ping gidder jeg ikke. Har ikke spillt på flere uker nå pga av scriptere, ghostere, duping osv. Nærmeste du kommer er vel OurDayZ serverene. Skal vere ganske lav ping på dei, hvertfall ettersom eg har erfart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå