b00n Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 håper det kommer en patch som fikser at en mister backpack'n når en går til bandit skin og tilbake ... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Stemmer det at man nå kan laste ned og launche Lingor Island igjennom DayZ Commander`n? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fantastisk hacker :] 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvordan får man skrudd på Debug monitoren etter siste patch? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Å gawd, flirer med anstrengelse til hver av videoene til han her duden... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle ikke den siste patchen være en hotfix til texture-buggen? Fløy over alle militærplassene i går, og hadde fortsatt problemer med å se. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg surra rundt på militærbaser og flyplasser i flere timer igår uten noe tull ihvertfall. Men lurer veldig på hvordan jeg kan se blodnivået mitt nå etter at Debug Monitoren ble fjernet i siste patch? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ble den fjernet?! Jeg hadde debug i går :S Kjørte spillet via Six Launcher, og da skal den oppdatere seg. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ble den fjernet?! Jeg hadde debug i går :S Kjørte spillet via Six Launcher, og da skal den oppdatere seg. Da tror jeg ikke du kjører siste versjon, Six Launchern vil ikke oppdatere spillet mitt ihvertfall. Bruk heller DayZ Commander så kommern nok til å begynne på laste ned 1.7.2.6 Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 du kan fortsatt skifte til debug, men da slutter alle de andre gui ikonene å oppdatere seg. gjøres under game options Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Så man må velge mellom å ha debug eller gui ikoner? Har ikke spilt denne patchen enda, men det høres jo ikke så bra ut. Edit: Fant en quote av rocket. Debug Monitor is not a "feature" of the mod, it was included mainly for programming purposes.The team is focused on developing the standalone, I am maintaining the mod where I can spare the time. The real virtuality engine is extremely complex, someone with experience in another engine takes significant time to get up to speed with it (years). We had planned to remove the debug monitor completely with this update, but I decided to leave it in to see if it worked okay in retail. It is designed for the development build, not for retail. Hence, it doesn't work. We realized this when we tested, but I wasn't going to delay the entire build by two more days ripping it out. Endret 7. september 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei det er 3 valg, default, debug og none default - sight, sound, temp, hunger, thirst, blood debug - default + debug window, men er bugget for tiden slik at de andre ikonene ikke virker none - ingenting(bare arma2 gui) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 What? Jeg har både debug monitor og default... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 What? Jeg har både debug monitor og default... Spørsmålet er vel om ikonene endrer farge. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Holdt på å dø iste for mat ikonet var grønt hele tiden. Plutselig hadde det gått fra 12000 til 6000 blod xD Herlig at de har fikset atifacts iallefall. Endelig kan jeg spille på max grafikk igjen. Lenke til kommentar
Eivind321 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Samme skjedde meg, dog mistet bare til 10000 før jeg merket at noe var galt. Ellers har jeg problemer med å save gear i biler og telt på server 2. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 De holder på å fikser save-feilen. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Du vet verden har gått til helvete når du går bort til en militærkledd fyr for å snakke med ham, dreper en zombie som løper mot dere med øksa di, og aspiranten så planter ei kule i panna di. Thanks a lot. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Tips: De som har radeon kort kan med fordel slå på PPAA - > MSAA = very high. Ingen fps drop hos meg. Trestammer, hus og terreng får en skikkelig bra antialising. Mye bedre enn FXAA. Kjører forresten med radeon 7950 (1100 core /1500 mem) Endret 8. september 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå