Fictivision Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg visste om en veldig bra camp med telter fulle av sniper rifler på Norway 2,men den serveren ble borte fra server liste. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nå begynner dette å bli drøyt...ble plutselig kicked av battle eye av uviss grunn, men samtidig døde characteren ? Wtf? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Noen andre som har fått testet Lingor Island? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har testa lingor selv, første opplevelse var at jeg spawna i det mest populære området, midt i en gunfight. Lingor er verd å prøve, men blir fort lei av det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Noen andre som har fått testet Lingor Island? Minner om vår nye server (lett å koble til). Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Nå for tiden har vi et sniper-team på 4 stk hvor alle har rangefinders, ghillie suits, NV og M110 med thermalscope. Endret 4. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nå for tiden har vi et sniper-team på 4 stk hvor alle har rangefinders, ghillie suits, NV og M110 med thermalscope. Selvhacket M110 eller? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nå for tiden har vi et sniper-team på 4 stk hvor alle har rangefinders, ghillie suits, NV og M110 med thermalscope. Selvhacket M110 eller? Nope. Vi fant det "legalt" i en crate på veien Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er fortsatt hacket inn og feigt å bruke. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Løgn, man kan ikke åpne crates om man ikke har scriptet de inn selv... Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det kan man. Har funnet et par crates selv, men aldri tatt noe derifra. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Crates er det de svære firkanta boksene? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Alle kan loote crates. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Løgn, man kan ikke åpne crates om man ikke har scriptet de inn selv... noen kan man og andre ikke, kommer an på hva scripte sier, har selv funnet en crate utenfor elektro på high pop, da var det bare å ta seg en as50 tws og countersnipe.elektro ble en tryggere plass i 20minutter og jeg fikk mange himmelske kills ^^ Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan kan elektro være trygt med en hacket weapon-crate utenfor? Ser for meg ville vesten. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Stopper helikoptere av seg selv vist man kjører utenfor karte? Fikk fikset mitt første helikopter idag, så kjørte jeg litt utafor karte og motoren slo seg av og jeg fløy rett i et tre. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Sikker på at du ikke gikk om for bensin? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Fulgte noen hackere på SE9 her om dagen, og banna de. Har blitt admin på SE9/SE10. Det er relativt lite juks der, men en gang i blant skjer det jo at folk gjør dumme ting. Plutselig kom jeg over en random fyr i Elektro, la meg presentere: Gaken For en koselig fyr! Endret 5. september 2012 av DeeTee 2 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Haha, er det du eller han som synger? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Haha, er det du eller han som synger? Det er han ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå