KakeMonster3 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 heftig utstyr du har fått deg da! vært oppi militærbasa`? tusler rundt med lommelykta mi jeg. har endelig funnet vannfalska så forhåpentligvis slipper jeg å tørste ihjel i nærmeste fremtid. Nattestid var jo skikkelig chill å spille på i forhold til dag. Mye mindre mas med zombiene ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Nope, bare en haug med telter jeg har som hver gang servern restarter så er dem full av utstyret jeg har igjen så dør jeg er det bare å dra dit Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Jeg møtte på en spiller og må bare beklage at jeg kunne knapt høre hva han sa da han kom til skade å løpe 5m forbi meg. Tror at han kan ha sagt "I'm not a bandit", men det var litt vanskelig å høre egentlig. Hjalp kanskje ikke at jeg skjøt også. Endret 3. september 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Døde nettop etter 20 timer med en karakter, Night vision gogles og alt som går ann og få tak i :/ Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Noen som vet hvorfor helikopteret mitt har forsvunnet for andre gang? Lite artig å miste det etter timesvis med fiksing osv.. Forsvant etter 2. server restart. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 be admins restarte server igjen, skjedde med meg og en kompis. Noen idioter som klagde på loot ikke spawnet, også rs'et han serveren og alt ble borte. Så tok han en ny rs, og alt kom tilbake Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Igjen, jeg og en venn fikk tak i chopper. Så forsvant det rett foran øynene mine... Uten restart og alt. 3. Gangen på 3 dager. Endret 3. september 2012 av wApz0r Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du er kanskje utsatt for hax? WHo kn0wz Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jepp, en kis ble global banna rett etter >.> Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Privat hive er fint syns jeg. spiller aldri på public servere etter jeg prøvde det. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Helvete,lykken var kortvarig i dag,startet tidligere i dag fresh,først fant jeg ghillie i en residence bygg,så fant jeg en CZ550 og masse ammo i midten av Elektro.Logget av for dagen på høyden bak brannstasjonen i Elektro,så logger jeg meg på for en 20 minutter siden og får en skudd i nakken etter 10 sekund i spillet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva forventa du når du logga av DER? 2 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Noen som kan anbefale en ok norsk (/ nordisk) server? Smått lei av admins som restarter 5 ganger i timen fordi de tydeligvis ikke finner looten de vil ha. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Noen som kan anbefale en ok norsk (/ nordisk) server? Smått lei av admins som restarter 5 ganger i timen fordi de tydeligvis ikke finner looten de vil ha. Ourdayz serverene. De er privat, så du må skaffe deg passord med folk på forumet. Bare se i Ourdayz tråden. =) Spiller kun på de selv. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Endelig! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 hahaha.. fy faen.. Fortsatte idag på andre karakteren min. Hadde nekt meg rundt i skoger og enger i en god stund og faktisk klart å bytte ut en remington med 8 skudd mot ei armbrøst med 1 pil. Fant ut at det ikke var så jævlig lurt likevel når du bommer med den ene pila di og zombiene blir steikeforbannet og du ikkje rekker å plukke den opp igjen ^^ Klarer å legge de bak meg og kommer langt om lenge til en småby hvor jeg finner et supermarked og ei kirke! Dæven så mye stæsj det var der! Er jo fyllt opp med Lee Enfield og Makarov pluss meir mat, drikke og bandasjer enn hva jeg ser for meg å måtte trenge i nærmeste framtid. En liten bugg snek seg også inn der. Puttet 3 cokes i baggen min og tok ut 3 enfield magasin derifra. Alt var ok og jeg reloadet enfielden. Så kræsjet serveren, jeg joiner en ny og whiiiips, der sitter jeg med 6 coke flasker ( 3 i sekken og 3 i lomma) og ingen ammo Fant ut at makaroven er innmari vanskelig å drepe zombier med også sånt som de spretter at og fram. Trudde 24 skudd var mye eg men neida ^^ klarte å bruke opp 18 på 4 zombier. Har nå krøpet meg sammen i en skæv og kikket på det nye kartet og chronometeret mitt. Nå kan spillet begynne! ( må bare finne meir ammo ) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Smått flaks å finne et telt stappa med utstyr rett ved spawn; rangefinder, nvg, msg og bøtter med ammo. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for å stjele alt, men posisjoneringa av teltet sto ikke til ståkarakter Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Smått flaks å finne et telt stappa med utstyr rett ved spawn; rangefinder, nvg, msg og bøtter med ammo. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for å stjele alt, men posisjoneringa av teltet sto ikke til ståkarakter Spiller ingen rolle, hver gang servern restarter vil alt utstyret være tilbake Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Aha - var jeg ikke klar over. Tjaja, klarte å ramle ned i en fantastisk designet trapp, så da var jeg tilbake til null. Var vel for godt til å være sant at man skulle få alt utstyret i spillet etter 10 sekunder Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hva er MSG? Ja, er alltid kjekt med telt ^^ Veit om minst 20 telt på en server med alt man kan tenke seg av utstyr. FN FAL med/uten nightvision, AS50, M4 CCO SD og en haug andre våpen med shitmye ammo, NVGs, rangefinders, coyote backpacks osv. Endret 3. september 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå