A E S T H E T I C Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it) Skype: el-sprudlern Duping på gang eller? Nei? Gikk rundt i hele går for å finne ting, så joina jeg en server der det var 2 klaner som fighta, drepte en som hadde as50 og ghillie osv, og fant masse parts der også, i hans coyote backpack.. Sorry, leste feil. Trodde du mente at du kun mangla bensin. Da ville ikke en kanne være nok. Men så nå at det var snakk om fueltank. My bad 2 jerry cans er nok til å komme seg til solnichny. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 SE9 er helt sykt laggy og bugget nå virker det som ! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kom over en litt heftig camp tidligere i dag. 4 telt fullt med maskin, sniper, pistoler og ammo. Tok meg friheten til å ta en M9 SD, en M107(sniper) og en MK 48 Mod 0(maskin) med ammo. Til gjengjeld så var det flere av de i teltene. Lenke til kommentar
Woppah Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nogen jeg kan spille me nå Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hrm, har så lyst på radeon 7970 kort, koster baaaare kr 3.400,- (den som jeg likte da). Sitter med et eldre radeon 5850 kort og ønsker et sprekere kort for å kunne spille med høy fps sammen med antialising og sånt. litt seint nå, men komplett hadde timesalg idag og du burde da kjøpt 660ti. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Har vært i syden i to uker nå, og lurer på hvordan spillet er? Har det skjedd noe spessielt som jeg bør vite før jeg logger inn? Ser mange har sakt de har mistet gearet osv, etter at de har logget inn ? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 På factory på Norway 41 ligger det nå en FN-FAL med nightvision for de som er nattedyr... Men hvor LENGE den ligger der vet jeg ikke, jeg logga av for 15 mins siden og jeg la den dit 30-45 minutter før det... GO GET SOME... Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it) Skype: el-sprudlern Duping på gang eller? Nei? Gikk rundt i hele går for å finne ting, så joina jeg en server der det var 2 klaner som fighta, drepte en som hadde as50 og ghillie osv, og fant masse parts der også, i hans coyote backpack.. Sorry, leste feil. Trodde du mente at du kun mangla bensin. Da ville ikke en kanne være nok. Men så nå at det var snakk om fueltank. My bad heli trenger ikke fueltank, skaff deg to jerrycans, er du legit flyr du over til solnichiny og fueler videre derifa, eller så duper du OM og OM igjenn til du har masse fuel. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Tror nettopp jeg drepte en hacker på Norway 53. Sprang bokstavelig talt på han der han lå prona under en buske. Skjønte ikke en dritt først, men så så jeg løpet samt noe annet gear stikke ut av grenene. Tror han ble like sjokkert som meg, jeg pepra han full av bly ihvertfall. Han hadde jævlig mye gear, NV goggles, rangefinder, en syk sniper med forskjellige vision modes, m4a1 holo, m9sd, gps - you name it! Synd om han ikke var hacker, jeg fikk ihvertfall murder for han. Jaja, jeg har blitt drept så jævla mange ganger nå at jeg gir egentlig beng ^^ Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Tror nettopp jeg drepte en hacker på Norway 53. Sprang bokstavelig talt på han der han lå prona under en buske. Skjønte ikke en dritt først, men så så jeg løpet samt noe annet gear stikke ut av grenene. Tror han ble like sjokkert som meg, jeg pepra han full av bly ihvertfall. Han hadde jævlig mye gear, NV goggles, rangefinder, en syk sniper med forskjellige vision modes, m4a1 holo, m9sd, gps - you name it! Synd om han ikke var hacker, jeg fikk ihvertfall murder for han. Jaja, jeg har blitt drept så jævla mange ganger nå at jeg gir egentlig beng ^^ zas 50 tws? bare dropp den isåfall den er hacket og uber op med så si unlimited power,etter tre dager blir det en makarov Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hacker ødela dagen min på Norway 52. Må dem brenne i helvete. Brukte 6 timer på og finne deler til heli, så blir jeg teleportet i heli'n. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Privat Hive, slipper du slikt tullball Lenke til kommentar
thyes Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 FITTE! Der ble jeg drept, av et silenced våpen.. må ha vært samme hackerjævelen. Etter å ha vært innom en server med nattetid skulle jeg tilbake til teltet for å bytte våpen, det var bare 2 skudd i rifla hackeren hadde. Jeg spyr! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Haha! Jeg har gjemt meg lang inne i skogen. Er redd, blitt drept så mange ganger nå helt uten grunn. Jeg har som ofte ikke noe våpen. Men nå har jeg funnet litt, stakk til skogs og skal se hvor lenge jeg overlever der Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det? Endret 31. august 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det? Vet ikke, men tror det er en rest fra Arma II. Tror det kan bety at de er logget inn som admin, fordi jeg får OPFOR foran navnet mitt, når jeg snakker med admintilgang på globalchat. Endret 31. august 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Oh lordylord, sprang inn i brannstasjonen i cherno for å lete etter no stuff. Der satt en ghilliekuk å venta på meg og skjøt meg ned på bakken. Jeg lot som jeg svimte av og når han skulle loote meg drepte jeg han... Skjelver på hendenen nå 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det? Vet ikke, men tror det er en rest fra Arma II. Tror det kan bety at de er logget inn som admin, fordi jeg får OPFOR foran navnet mitt, når jeg snakker med admintilgang på globalchat. Ok, så folk som er i opfor-gruppen er server admins? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det? Vet ikke, men tror det er en rest fra Arma II. Tror det kan bety at de er logget inn som admin, fordi jeg får OPFOR foran navnet mitt, når jeg snakker med admintilgang på globalchat. Ok, så folk som er i opfor-gruppen er server admins? Jeg vil tippe det, men skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Oh lordylord, sprang inn i brannstasjonen i cherno for å lete etter no stuff. Der satt en ghilliekuk å venta på meg og skjøt meg ned på bakken. Jeg lot som jeg svimte av og når han skulle loote meg drepte jeg han... Skjelver på hendenen nå Kjenner igjen følelsen! Anbefaler ingen og dra opp til Green Mountain, jeg dro opp dit fordi jeg var nysgjerrig. Jeg kunne ikke se noen, ingen Zombier ingen ting. I det jeg nærmet meg den store blå porten, åpnet den seg og det rant Zombier ut som løp etter meg! Jeg pissa omtrent på meg å bare løp derifra Endret 31. august 2012 av Bare Ban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå