Tobeass Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Er jævla fornøyd nå. Har 50. cal rifle, range finder, NVG. M4 CCO SD, ghille, og har overlevd i 10 dager ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Lucky you, hadde alt det du sa så ble jeg drept i en liten sniperkrig på nw airfield, drepte en fyr i en gjeng av flere - var jo egentlig ikke så smart men har heldigvis telt og slike ting spredd på noen servere så mister jo ingenting. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Finner pokker ta ikke en eneste "engine parts" i natt. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hadde en fet dogfight på SE9 her om dagen, 2 helis = win spiller dere private hive? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 spiller dere private hive? Jepp, SE9/10 http://zombies.nu/ Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 spiller dere private hive? Jepp, SE9/10 http://zombies.nu/ er de connecta til hverandre? og er det passord protected? Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Nå har sikkert sikkert dayzmod.com blitt hacket. EDIT: Siden var nede i noen minutter. Endret 29. august 2012 av Benson Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Ops. Endret 29. august 2012 av Benson Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Takk for nice gear av de to i industribygget i cherno på Norway 9 nettopp Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ser at det er mange gjenger som spiller sammen, har camps og biler, raider andre camps sammen osv. Noen som vil ha med en til ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Main hive er vist nede, forklarer hvorfor jeg ikke finner teltene på campene mine der. Hoved dayz siden er også ganske treg.. Forhåpentligvis blir dette fikset fort. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Noen som joiner å finne et heli + fikse det opp? Er på skalisty atm, med telt osv. Trenger bare deler og fuel... Endret 29. august 2012 av wApz0r Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it) Skype: el-sprudlern Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it) Skype: el-sprudlern Duping på gang eller? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Noen som vet hva som skjedde med Norway 1 og 2? Hostet av silentspy.net. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Main hive er vist nede, forklarer hvorfor jeg ikke finner teltene på campene mine der. Hoved dayz siden er også ganske treg.. Forhåpentligvis blir dette fikset fort. Er main hive nede? I.E Global hive? Kanskje det forklarer hvorfor hele den nye campen vi slet å få opp var borte igår :| Håper den kommer tilbake Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it) Skype: el-sprudlern Duping på gang eller? Nei? Gikk rundt i hele går for å finne ting, så joina jeg en server der det var 2 klaner som fighta, drepte en som hadde as50 og ghillie osv, og fant masse parts der også, i hans coyote backpack.. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it) Skype: el-sprudlern Duping på gang eller? Nei? Gikk rundt i hele går for å finne ting, så joina jeg en server der det var 2 klaner som fighta, drepte en som hadde as50 og ghillie osv, og fant masse parts der også, i hans coyote backpack.. Sorry, leste feil. Trodde du mente at du kun mangla bensin. Da ville ikke en kanne være nok. Men så nå at det var snakk om fueltank. My bad Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 spiller dere private hive? Jepp, SE9/10 http://zombies.nu/ er de connecta til hverandre? og er det passord protected? De er ikke connecta, hver server har sin egen hive. Er PW protected, så må applye på forumkonto og finne det der. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hrm, har så lyst på radeon 7970 kort, koster baaaare kr 3.400,- (den som jeg likte da). Sitter med et eldre radeon 5850 kort og ønsker et sprekere kort for å kunne spille med høy fps sammen med antialising og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå