A E S T H E T I C Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvis noen trenger helikopter pilot, så er jeg til utleie skype: el-sprudlern Lenke til kommentar
thyes Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ah, herlig å overleve et lite raid gjennom Elektro. Var heldig og fant tre daue players i tårnet på fire station, hvorav to av dem hadde loot jeg hadde bruk for. Var heldig med supermarket også, fant alt jeg trenger for å overleve i skauen nå - hadde tilogmed plass til et telt Liker å luske rundt i skogen og gå på tokt i byene/tettstedene i nærheten. Forresten, hvor spawner NV goggles? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Heli crash og barracks og teltene i stary i think. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Naaah, teltene i stary er "general military". NV goggles og rangefinder finner man kun i barracks og heli crash sites. GPS kun i barracks. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har funnet GPS i deer stands og i tårnet på flyplassen oppe i Nordøst. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hvis noen trenger helikopter pilot, så er jeg til utleie skype: el-sprudlern 2 Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hadde en fet dogfight på SE9 her om dagen, 2 helis = win Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Dean "Rocket" Hall skravler med Gamer.no: http://www.gamer.no/artikler/119635/intervju-med-dayz-skaperen-del-1/ 1 Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 hvem er det som har satt fra seg en litt ødelagt bil på ourdayz I? har tilfeldigvis en frag granade, so visst ingen kommer å henter den snart må jeg nok dessverre ødelege den(litt) for å gjøre chernarus til en mer fredelig plass å bo. EDIT: glemte å skrive at den er på NW airfield. Tror det er Dante & CO sin bil. Den ble tatt ut under skuddveksling. hvem er Dante & CO? noen må hente den snart siden jeg begynner å få mer og mer lyst til å se hva frag grenade kan gjøre med en bil. Ikke spreng skatten min!! de tok den med til airfield å fikk den beskytt! neida bare spreng den ^^ det er forøvrig den raskeste bilen i spillet tror jeg. 110+ på veien Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Gutta på Skauen 15, ny chaosfilm. 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Hvis noen trenger helikopter pilot, så er jeg til utleie skype: el-sprudlern Endret 28. august 2012 av wApz0r Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Har nettopp fått meg ARMA II, så jeg vil bare legge til denne tråden i mine innlegg. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Si hei til hackerne for meg. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 hvordan funker den venne greia på dayz commander? Jeg har lagt til navnet til en venn av meg, men uansett så kommer han bare opp i lista under med grått navn og en x ved siden av... nå er han på en server men jeg ser fortsatt ikke hvor?? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Bare å beklage at den som i dag snoket rundt i camp'en vår ble skutt med et enkelt headshot, sånn helt plutselig. Godt at det er en del humanity igjen. Endret 28. august 2012 av Decoman Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 hvilke server spiller folk? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Er det enkelte serbere som respawner kjøretøy ved hver serberrestart? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 hvilke server spiller folk? Jeg spilte tidligere på norske og tyske servere tidligere, samt nederlanske, men spiller i dag hovedsakelig på en enkelt norsk server. Tenkte å hoppe på fullpakka servere seinere igjen for å ha ekstra moro. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Da har jeg kastet meg på DayZ bølgen. Er mye og lære her i starten og jeg skulle nesten joinet en "fredet" server eller noe da jeg får en kule i hodet etter en stund før jeg får satt i gang noe. Er det vanskelig og sette opp egen server for og experimentere litt på før man kaster seg ut i den farlige verden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå