Dufen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Er det forresten noen av dere som opplever at om dere taber ut til skrivebordet og går inn igjen i spillet at det løsnes skudd uten at dere har trykt på knappen? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jepp, flere ganger. Har som vane å bytte til SD våpen før jeg alt-tabber nå. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jepp, flere ganger. Har som vane å bytte til SD våpen før jeg alt-tabber nå. meg også. Men kan vel bare ta ned våpenet med dobbel-Ctrl? 2 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Or that. Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Takk for tipset, hehe. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg trodde det var noe feil med min mus,en gang da jeg skulle kikke på dayzdb kartet og skulle gå tilbake til spillet løsnet jeg ett skudd med DMR,og jeg var midt i en by,Da kan dere tenke hva som skjedde etter det Etter den episoden bruker jeg Alt+Tab Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jepp, flere ganger. Har som vane å bytte til SD våpen før jeg alt-tabber nå. meg også. Men kan vel bare ta ned våpenet med dobbel-Ctrl? Selv bruker jeg 'esc'. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Eeeeeller bare alt+tab inn igjen også. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Nå har jeg søren meg startet på nytt tre ganger på 15 minutter. Blitt drept hver eneste gang, uten at jeg utgjør noe som helst trussel, uten at jeg i det hele tatt har funnet en skit. Begynner å blir gruelig lei av spillere som skyter med en gang. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hackerjævel på Norway 26 -.- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hackerjævel på Norway 26 -.- Hva gjorde han? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Drepte hele serveren og spawnet dem i gokk. Han ble heldigvis kicket. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Drepte hele serveren og spawnet dem i gokk. Han ble heldigvis kicket. Ah den suger. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det verste er egentlig at det har gjort hele serveren ustabil som faen. Plutselig måtte den håndtere 45 spillere som skulle respawne og alt stresset som det medfører. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Nå har jeg søren meg startet på nytt tre ganger på 15 minutter. Blitt drept hver eneste gang, uten at jeg utgjør noe som helst trussel, uten at jeg i det hele tatt har funnet en skit. Begynner å blir gruelig lei av spillere som skyter med en gang. Man kan aldri være sikker Du kan ha f.eks en håndgranat på deg. Eller en øks i toolbeltet ditt som du kan ta frem med en gang den med skytevåpen snur ryggen til deg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Ja, det skjedde med meg. Møtte en fyr, skrivde Friendly? Han så på meg og løp videre, så snudde han seg. Med en øks og løp etter meg! Helvete jeg skvatt da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Problemet med DayZ er det tar evigheter å laste... Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Og etter ca 20 dager i live er jeg blitt drept med masse utstyr. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvordan har du greid 20 dager? Camping? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Nå har jeg søren meg startet på nytt tre ganger på 15 minutter. Blitt drept hver eneste gang, uten at jeg utgjør noe som helst trussel, uten at jeg i det hele tatt har funnet en skit. Begynner å blir gruelig lei av spillere som skyter med en gang. Man kan aldri være sikker Du kan ha f.eks en håndgranat på deg. Eller en øks i toolbeltet ditt som du kan ta frem med en gang den med skytevåpen snur ryggen til deg. Når jeg bevisst løper i motsatt retning av det den andre gjør burde en skjønne at jeg ikke kan gjøre noen skade... Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Hvordan har du greid 20 dager? Camping? Jeg rett og slett prøvde å unngå all kontakt med andre spillere med å bli ekstrem forsiktig.Hadde DMR for å sjekke på lengre distanser og den rifla med varme kamera for beskyttelse i byer når jeg sjekketbutikker for supplys.Og jeg vanligvis opererte på natta. Endret 26. august 2012 av Fictivision 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå